◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
426 צפיות

מה הדרך היעילה ביותר להעריך פוטנציאל קישורים?

על ידי 160 צפיות
יש ברשותי רשימה של כ-100 אתרי תוכן מגזיניים העוסקים בתחום החברה שבה אני עובדת. אנו שוקלים לפרסם באתרים המובחרים. כדי לבדוק את אייכות האתרים האלו חשבתי להשתמש בפרמטרים הבאים: Alexa, Google PR, SEOMoz rank.

שאלות:
1. האם ישנם פרמטרים נוספים שכדאי לקחת בחשבון?
2. האם יש דרך לבצע את זה באופן גורף (bulk)ולא ידנית, כל אתר בנפרד?

תודה רבה!

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
מיקום העמוד ממנו יגיע הקישור הוא פרמטר חשוב מאוד.
אם למשל אתה מתמחה בעיצוב גינות והעמודים שתקבל מהם קישורים ממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש לביטוי, הרי שהערך שלהם גבוהה

כשאתה אומר פרסום, למה בדיוק אתה מתכוון ?
על ידי 160 צפיות
אני מתכוונת (ולא מתכוון :) לפרסום בתשלום באתרי תוכן מגזיניים בתחום הציוד הרפואי - במילים אחרות, באנרים.
קולות
+1
על ידי 520 צפיות
1. ישנם פרמטרים רבים מאוד (!) לבדיקות כאלו.
הדרך הפשוטה ביותר היא לראות איזה מהם (המהגזינים) הוא המוביל בתוצאות החיפוש וללכת על אלו המובלים. הפרמטרים מעבר לזה הם רבים מאוד, כולל כמו שאמרת הPR, אבל לא רק. נשאלת גם השאלה, למשל - איפה הלינג שלך ממוקם? עמוד הבית שלהם? עמוד פנימי מאוד?
2. את מתכוונת להכנסה אוטומטית של קישורים לאתרים?
יש דרכים  - הן לרוב מניבות תוצאות חזקות ומיידיות, אבל נחשבות מסוכנות לטווח הארוך, עד כדי עונשים לאתר שלך.

מעבר לזה - כל לינק מאתר רלוונטי שיוצא מטקסט-קישור רלוונטי - עוזר. אם יש לך מספיק תקציב\זמן, מומלץ להוציא קישורים גם לא מהעשיריה הפותחת בתחום, אלא מכל אתר בתחום. את צודקת לגבי השקעת מרבית הזמן בגדולים בשביל לקבל לינקים איכותיים - אבל הם גם בד"כ לינקים יותר קשים להשגה, ואין סיבה שבינתיים לא תאספי לינקים יותר "נחותים", גם ממקומות 11 עד 50 בגוגל בתחום שלך.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא ברור למה את מתכוונת ב"איכות האתרים" שהם מועמדים לפרסום.

אם את מתכוונת להשיג את המספר הכי גדול של מבקרים משוק היעד דרך מודעת הפרסומת, זאת צריכה להיות כפולה של מספר המבקרים באתר (עדיף בדף האתר שבו תוצג המודעה) והרלוונטיות של אותו דף לתחום שבו עוסקת החברה. ALEXA מאד לא אמין בעניין הזה, במיוחד אם מדובר בעברית ושאר הפרמטרים שציינת אינם רלוונטיים. מה שרלוונטי הוא מספרי המבקרים בדף על פי נתוני התעבורה של האתרים ההם, ואין סיבה שלא יספקו לך.

לעומת זאת, אם את מתכוונת לאיכות הקישור מהמודעה לאתר החברה אז יש לקחת בחשבון שגוגל עובר בתקופה זו מחישוב ערך הקישור על פי תכונות הדף המקשר אל חישוב ערך הקישור על פי שיעור השימוש בו. את לא יכולה לדעת מראש מה יהיה שיעור השימוש בקישור אליכם, אבל שוב במספר המבקרים בדף המקשר כפול הרלוונטיות שלו לשוק היעד שלכם יש אינדיקציה טובה.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

...