◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
564 צפיות

בתור עורך תוכן העליתי דף למיקום גבוה בגוגל - האם הקרדיט מגיע לי או לחברת SEO?

על ידי 120 צפיות
נערך על ידי
אני עורך תוכן שבמסגרת עבודתי נעזר בחברת SEO. השאלה שלי היא: אם אני מעלה דף נחיתה (long tail) שזוכה מייד עם העלאתו למיקום גבוה בגוגל - למי מגיע הקרדיט - לי או לחברת ה-SEO?

3 Answers

קולות
+1
על ידי 240 צפיות
כדי שדף יהיה מקודם בגוגל:
1. המבנה של האתר צריך להיות תקין- SEO
2. הקוד צריך להיות תקין- תכנת
3. הדף צריך להיטען מהר - תכנת
4. העיצוב צריך להיות נאה - מעצב
5. התוכן צריך להיות איכותי ואף מונח נכון בעמוד מבחינת עימוד ועיצוב- קופירייטר.
6. האתר צריך להיות מקושר לאתרים רלוונטים בתחום - SEO ואנשי תוכן.

כך הקרדיט על הקידום שייך לכולם.
ה- like של פייסבוק אם יש, שייך לכותב...:-)
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בניגוד לתשובה הקודמת, המציאות היא שדף שעלה למיקום גבוה בגוגל, מיד עם אינדוקס, פשוט לא נתקל במתחרים שציונם גבוה משלו. ולכן הוא היה יכול לעלות למקום הראשון למרות שהמבנה לא תקין, הקוד לא תקין, הדף נטען לאט, עיצובו מזעזע, התוכן עילג ומונח עקום והוא מקושר רק לדף הבית שלו.

אם זה לא היה כך, היינו נתקלים על ימין ועל שמאל בדפי תוצאות חיפוש עם תוצאות ריקות במקום 1, 2 ו-3 כי אף אחד לא השיג את ציון הסף בפרמטרים שצויינו בתשובה הקודמת.

הקרדיט מגיע לכן להעדר מתחרים ראויים - משום שאיש לא חשב לנכון לעבוד על קידום ביטוי החיפוש המסויים הזה, ואולי בצדק - וזה לא דבר שצריך להתהדר בו.
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
השאלה היא מהי הגדרתך למייד?
שניות? דקות? כמה ימים בודדים?

בנוסף יכול להיות שהאתר שבו עלה המאמר הוא ותיק, ומקודם בביטויים שונים ולכן גוגל סורק את האתר והעמודים הפנימיים בתדירות גבוהה מאוד. (למשל אם מעלים בדה מרקר מאמר, גוגל מאנדקס אותו לאחר זמן קצר מאוד - לעיתים דקות).
השאלה היא מי עשה אופטימיזציה כמו שצריך לתוכן אותו כתבת, כמו כן בגלל הגורמים שרשמתי, ושאחרים רשמו לפני זוהי עבודת צוות לשמה לכן מגיע קרדיט לכל הצוות שעבד ועובד על האתר באופן שוטף.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

...