קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

האם עדיף קישור רק מדף הבית או מהפוטר?

+3 הצבעות
362 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 מאי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
נערך 24 מאי, 2010 על ידי פבל ישראלסקי
הכוונה לקישור מאתר חיצוני שמפנה לאתר שלי

תשובות 6

+2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 23 מאי, 2010 על ידי רועי בן עמי <סגן> (4,320 נקודות)
אם הקישור מדף הבית הוא מתוך טקסט רלוונטי, לדעתי עדיף קישור מדף הבית
גם אם מהפוטר הוא כביכול נחשב לינק מכל דף
נתקבלה תגובה 23 מאי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
תודה. אם אפשרי מתוך טקסט רלוונטי, האם לא עדיף לשים בפוטר קישור מתוך טקסט רלוונטי?
נתקבלה תגובה 23 מאי, 2010 על ידי רועי בן עמי <סגן> (4,320 נקודות)
אם הטקסט יהיה ארוך מדי זה יכול לגרום לבעיית תוכן כפול, כמו כן אני לא בטוח כמה אסתטי יהיה לשים מאמר בפוטר... אבל אם זה רק שורה או שתיים, אז לדעתי עדיין עדיף מתוך מאמר מלא בדף הבית
נתקבלה תגובה 23 מאי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
מאמר וודאי שלא יהיה בפוטר, אבל אולי אפשר לשים משפט ובתוכו מילת המפתח.
תודה בכל אופן.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 26 מאי, 2010 על ידי Icel (640 נקודות)
לשאלה זו 2 רבדים:
1. מה אתה נותן בתמורה? אני נותן נגד קישורים רוחביים באתר באופן כללי, ולכן מעדיף דף בית מול דף בית מאשר כותרת תחתונה.

2. מאיפה הקישור יוצא?
עדיף קישור יחיד שיוצא מתוכן רלוונטי פי כמה מאשר קישור רוחבי שעומד לבדו.
נתקבלה תגובה 26 מאי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
תודה,
אני נותן בתמורה באנר מכל הדפים הפנימיים. לא הבנתי מה ז"א "אני נותן נגד קישורים רוחביים באתר באופן כללי".

אני מבין שבשורה התחתונה עדיף רלוונטיות על פני קישור בפני עצמו.

מה לגבי היבט אחר של תנועת גולשים לאתר? אם מדובר באתר עם אלפי חשיפות, הפוטר אולי פחות מקדם, אבל מביא יותר תנועה. מה דעתכם?
נתקבלה תגובה 27 מאי, 2010 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> (10,490 נקודות)
היחידים שמסתכלים על הפוטר הם מקדמי אתרים. מסכימה עם קודמי.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 26 מאי, 2010 על ידי smargaliot (250 נקודות)
יש דרך נוספת - וגם אציג בהמשך דוגמא לזה
נניח שאתה מקבל לינק מאתר א' כשאתה מעוניין לקדם את הביטוי "קידום אתרים מקצועי"
אז אני שם בכל הפוטר של אתר א' לינק לדף פנימי באתר א' עם האנקור טקסט של "קידום אתרים מקצועי" ככה שאני מחזק את הדף הפנימי עם הביטוי הנ"ל
ואז באותו דף פנימי כותב כמה פסקאות עם טקסט רלוונטי ומתוך גוף הטקסט מוציא קישור אחד לאתר ב' שאותו אני מעוניין לקדם

דוגמא לזה עשיתי השבוע באתר נייעס
בכל הפוטר יש הפניה לדף פנימי עם הביטוי קידום אתרים מקצועי כפי שתוכלו לראות בלינק הבא http://www.nayess.co.il/
שכולם מפנים לדף פנימי שבו יש טקסט רלוונטי לתחום וממנו הוצאתי לינק אלי
http://www.nayess.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99/

אשמח לשמוע את חוות דעתכם
נתקבלה תגובה 26 מאי, 2010 על ידי אנונימי
נשמע מעולה, אתה כאילו טופס את כל הציפורים במכה אחת..
השאלה אם זה עובד, אני בכל מקרה חושב שקישור מתוך תוכן איכותי יותר טוב מקישור בפוטר (גם שבגוגל.קום ידוע שגוגל מקנטר קישורים מהסוג הזה..

השיטה שלך נשמעת מעניינת מאוד.
נתקבלה תגובה 26 מאי, 2010 על ידי אנונימי
ראיתי את השיטה הזו באחד האתרים של אורן שץ, ככה שאני מאמין שזה עובד:)
נתקבלה תגובה 13 יולי, 2010 על ידי coolestzero (100 נקודות)
אני דווקא חושב שזה פחות טוב. אני אנמק.
זכור לי ממאמר של פבל כאן באתר לא להשתמש באותו טקסט עוגן לקישורים שונים. וזה מה שיש לך עכשיו:
בעמוד הפנימי יש לך טקסט עוגן "קידום אתרים מקצועי" פעמיים:
 1. בפוסט (קישור לאתר חיצוני במקרה שלך)
2. בפוטר (קישור פנימי במקרה שלך).
נתקבלה תגובה 13 יולי, 2010 על ידי אנונימי
מה שידוע לי שלא כדאי לעשות זה שני לינקים שמפנים לאותו דף וכל פעם לשים טקסט עוגן שונה
בעגה המקצועית זה נקרא first link priority
שגוגל מתייחס לטקסט העוגן רק של הראשון
אבל בדוגמא שאני הבאתי, הלינק שמפנה מתוך הטקסט הוא לאתר חיצוני והלינק שמפנה למטה הוא לדף בתוך האתר, במקרה כזה אין בעיה למיטב ידיעתי באותו טקסט עוגן
ואני ייתן לך דוגמה לזה
באתר של SEO ישראל http://www.seoisrael.co.il/, של אורן שץ - המומחה בתחום קידום
תראה למטה בצד ימין במדור של שיתופי פעולה, כמה לינקים לאתרים שונים עם אותו טקסט עוגן
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 24 יוני, 2010 על ידי עידן שלומן (620 נקודות)
לפי דעתי, כל התשובות שמעלי לא פגעו ואני אסביר באמצעות שאלה על משקל דומה, מה עדיף לאכול רק סטייקים או רק גבינה צהובה ?

רובנו יבחרו בסטייקים, אבל התזונאית הקרובה אליך תמליץ על שילוב של השניים ובמינון נכון אשר יספק לך את האנרגיה הדרושה.

קידום אתרים הוא דומה מאוד, בעת תהליך של בניית קישורים מומלץ ליצור מגוון רחב של קישורים : קישורים מעמודי בית, קישורים רוחביים מפוטרים, קישורי NoFollow מבלוגים, קישורי Do-Follow מבלוגים, קישורים מעמודי תוכן באתרי קצה או מאמרים וכדומה.

קידום אתרים בסופו של דבר מדמה תהליך גדילה טבעי של אתר והסבירות שאתר יקבל רק קישורים מעמודי בית או רק קישורים רוחביים הוא נמוך מאוד ולכן לא נראה טבעי בעיני מנועי החיפוש.

( הדוגמא היא בהשראת ארגנטינה אהובתי, בדיוק חזרתי ממנה. (-: )
נתקבלה תגובה 28 יוני, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
הי עידן,
אכן ברור שלמיצוב אתר צריך מגוון רחב של קישורים, אבל בהינתן אתר משמעותי בסדר גודל רציני שמוכן לתת לי קישור באיזה אופן שאני רוצה, אני צריך לקבל החלטה ולדעת מה עדיף לי לבקש.
מדבריך משתמע שאין הבדל בין הצורות או שההבדל זניח מאוד.
נתקבלה תגובה 28 יוני, 2010 על ידי עידן שלומן (620 נקודות)
מן הסתם יש הבדל, אבל מכיוון שאתה מתבסס על אתר אחד, קשה מאוד לבודד את התרומה שלו ובנוסף קשה לקבוע כלל גורף וזאת משום שכל אתר שונה ממשנהו ולכן צריך לראות את האתר המקושר/המקשר לפני קבלת החלטה מסוג זה.

הדרך הקלה ביותר היא באמת לבחור אחת מהאופציות, אבל הדגש שרציתי לתת בתגובה הוא שצריך לעבוד על מגוון רחב יותר של קישורים מכל הסוגים והמינים ולא להתקבע על 2 סוגים בלבד.
נתקבלה תגובה 28 יוני, 2010 על ידי אנונימי
תודה :)
אוריאל
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט
אוריאל, איזה נימוקים יש להנחה שכל הקישורים מהפוטר של אתר בעל 10,000 דפים שווים יחד הרבה יותר מקישור יחיד מתחתית דף הבית?
נתקבלה תגובה 4 יולי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
אין לי נימוקים לנושא זה. להיפך, אני יוצא מנקודת הנחה שלכמות קישורים מאותו פוטר, אין בהכרח עדיפות ולכן אני מסתפק בשאלה הזו.

בינתיים המסקנה שלי היא שעדיף קישור חזק ורלוונטי מהאתר על פני קישור פוטר כללי.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 7 יולי, 2010 על ידי matan <סגן משנה> (2,040 נקודות)
השאלה היא אחרת: האם האתר שממנו אתה רוצה להציא קישור פוטר הוא רלוונטי לאתר המקושר?
או לחילופין האם הקישור אותו אתה רוצה להוציא מתוך תוכן הוא רלוונטי לאתר אותו אתה מקדם?

ובנוסף לכל אלו האם האתר ממנו אתה מוציא קישור פוטר הוא אתר שמקשר כבר להמון אתרים אחרים שלא תמיד רלוונטיים לאותו נושא שלך?
אני אתן דוגמא: אם יש לי אתר ספא שאותו אני מעוניין לקדם, ומציעים לי קישור פוטר מאתר ליסיניג הקישור יהיה בעל ערך נמוך יחסית, וזאת מכיוון שהאתרים לא חופפים מבחינת תכנים, אולם אם אני אוציא קישור מתוך טקסט אשר נמצא באתר שמקודם די יפה בכמה ביטויים שמאוד רלוונטיים לאתר שלי  - הקישור הזה יהיה בעל ערך די גבוה מבחינת גוגל. עדיף קומץ של קישורים איכותיים על פני המון קישורים לא איכותיים, זאת לא הכמות אלא האיכות!!
נתקבלה תגובה 8 יולי, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 8 יולי, 2010 על ידי זקן השבט
נכון מאד. מהו אם כן אתר רלוונטי לאתר ה"ספא"? האם אתר "מדרסים" (גם הוא בנושא "בריאות") הוא רלוונטי? מאד רלוונטי? מעט מאד רלוונטי? בכלל לא רלוונטי?

ומה הכלל להערכת מידת הרלוונטיות ההדדית של הדף המקשר לדף המקושר לעומת האתר המקשר לאתר המקושר? האם קישור מדף רלוונטי באתר שאיננו רלוונטי (דף מוצר זהה באתר מסחר המוכר 10,000 מוצרים שונים בקטגוריות שונות ומשונות) שווה יותר מקישור מדף שאיננו רלוונטי באתר רלוונטי (דף ה"קישורים")?
נתקבלה תגובה 8 יולי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
מדובר באתר רלוונטי.
לצורך ההמחשה והלימוד, אומר במה מדובר בפועל.
אין לי כאן כוונות קידום ולכן לא צריך לציין את הקישור.
מדובר בקישור מהפוטר של אתר zer4u לאתר הברכות הישראלי.
בשני האתרים יש תפריטים הקשורים לאירועים (ימי הולדת, חתונה ...) ויחסית האתרים קשורים.

תודה
אוריאל
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,265 שאלות

7,295 תשובות

9,873 תגובות

13,992 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+3 הצבעות
2 תשובות 208 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 ספטמבר, 2010 על ידי roibetz (150 נקודות)
+3 הצבעות
2 תשובות 313 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 יולי, 2010 על ידי zanasurf <סגן> (4,550 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 199 צפיות
שאלה נשאלה ב- 9 פברואר, 2015 על ידי אלי77 (120 נקודות)
+2 הצבעות
1 תשובה 243 צפיות
+2 הצבעות
2 תשובות 175 צפיות
...