◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
635 צפיות

Paging - האם מוצרים שמופיעים אצלי בדף 2 חלשים מאלו שבדף 1?

על ידי <סגן משנה> 1.6k צפיות
שלום,

גוגל פורס את האתר כמו עץ.
ככל שהדף רחוק מהשורש אזי המשקל שלו חלש יותר.
מה לגבי עניין הדפדוף? ייתכן שמוצר נמצא בעמוד 10 (כמובן כולל הקישור לדף המוצר עצמו) - האם זה אומר שהוא מאוד לא חשוב?


תודה

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
חוזק הדפים הפנימיים מחושב בכמות הקישורים הפנימיים שמועברים לדף הזה, במצב כזה דפים עמוקים יותר מקבלים פחות קישורים פנימיים[מבנה היררכי פשוט].

בהנחה שלא מדובר בדף שמקבל קישורים מאתרים חיצוניים והמדד מבוסס אך ורק על קישורי ניווט פנימיים.

התשובה היא בהחלט חיובית ברגע שיש לך דף שצריך 10 קליקים לפחות בכדי להגיע אליו חשיבותו תהיה נמוכה וכדאי שתשפר את הניווט באתר
קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
גוגל הוציאו שני דברים בסמיכות גבוהה יחסית - תגי ה - next/prev ועדכון רעננות. אני חושבת שמעבר למה שמנשה כתב (מספר הקישורים הפנימיים ומרחק מדף הבית) - מיקומו של עמוד תוכן עם מידע על מוצר בקטגוריה עם דפדוף מצביעה גם על ה"רעננות" של העמוד.

שלא כמנהגי, זו לחלוטין ספקולציה, אבל אני מניחה שאם יש לך עמוד על "אייפון 4 בדרך לארץ" שמופיע בעמוד 6 בקטגוריית המוצרים הזו ועמוד על "אייפון 4 למכירה" שמופיע בעמוד 3 בקטגוריית המוצרים - תהיה עדיפות לעמוד "אייפון 4 למכירה" עבור חלק משאילתות החיפוש שקשורות ל"אייפון 4" (גם אם הצפיפות בשניהם על המילים "אייפון 4" זהה ולשניהם מספר שווה של קישורים ומרחקם מעמוד הבית זהה) והוא יזוהה כתוכן "רענן" יותר בין השאר בזכות מיקומו בדפדוף.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

...