קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

מהי מידת הקורלציה הדרושה בין תג-Heading ל-Title-tag?

+1 הצבעה
212 צפיות
שאלה נשאלה ב- 8 נובמבר, 2011 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
נערך 8 נובמבר, 2011 על ידי yana rozenbaum
ברוב מערכות ניהול התוכן, ברירת המחדל היא שהכותרת שמופיעה ב-Body (בין שהיא מיושמת ב-H1 או H2 וכו') משמשת גם כ-title tag (לרוב בתוספת של שם האתר). כלומר, ה-titles זהים או דומים מאד לכותרות הפנימיות.

ביותר ויותר סביבות יש היום אפשרות לערוך ישירות את ה-title tag כך שיהיה שונה מהכותרת. לדוגמא, אם כותרת של מאמר היא "101 דרכים לאכול מרק ירקות" יכול להיות שנרצה לשנות את ה-TT למשהו כמו "מרק ירקות, 101 דרכים לאכול אותו" או סתם "מרק ירקות".

אישית, אני מאמין שאם הכותרת וה-title נראים טבעיים ויש להם מרכיבים משותפים (מן הסתם מילת המפתח שאנחנו רוצים לקדם), אז לא צריכה להיות עם זה בעיה. מטעמי זהירות, אני משתמש באפשרות להפריד בין השניים ולהשתמש ב-title שונה מהכותרת, רק כשאני רוצה כותרת "טיזרית"  וברוב המקרים פשוט משתדל לתת כותרת שתענה על שני הצרכים ותתאים לגולש וגם לגוגל.

מה דעתכם? האם אני זהיר מדי? או שאולי אני לא זהיר מספיק ועדיף שהכותרות וה-titles יהיו זהים לחלוטין תמיד?

תשובות 2

+2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 8 נובמבר, 2011 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> (10,490 נקודות)
 
התשובה הטובה ביותר
יש וידאו של מאט בערוץ היוטיוב של גוגל שראיתי פעם, אנסה למצוא אותו, אבל בכל מקרה - העניין הוא כזה:

1. אין בעיה עם טייטל שמכיל את שם העמוד (כותרת ה - H1 שלו) בצירוף שם האתר.
2. עם זאת, כשחושבים על הגולש, באופן טבעי תרצה להציע מידע שונה בכל מקום, אל המידע שאתה נותן בטייטל הגולש נחשף בעמוד התוצאות וכדאי שיהיה כזה שמושך הקלקה... המידע שאתה נותן ב - H1 אמור להיות אינפורמטיבי יותר ולשקף את תוכן העמוד שהגולש כבר נמצא בו.
3. כפי שציינת - את הביטויים המרכזיים שלך חשוב ששניהם יכילו, נטיית ליבי היא לשלב בטייטל את הביטוי המרכזי שלי בצורה מדוייקת (+ ביטוי משני שאני מקדמת בעמוד אם זה מסתדר תחבירית) וב - H1 לשלב את הביטוי המרכזי בהטיה שגם עליה יש חיפושים אבל פחות (או את הביטוי המשני, כאשר יש קשר סמנטי מובהק בין המרכזי למשני).
נתקבלה תגובה 8 נובמבר, 2011 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
תודה יולי. אני לא זוכר את הסרטון הזה אבל אחפש אותו. בגדול, אני נוהג לעשות פחות או יותר את מה שאת עושה. בכל אופן, אני שואל את עצמי איפה הגבול.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 8 נובמבר, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,180 נקודות)
לדעתי חשוב מאוד שהכותרת תהיה שונה מתגיות הH בגלל שתג ה Title הוא בין הדברים הראשונים שהגולש רואה בתוצאות ה SERP[בהתאם לחוק ה2 שניות] וחשוב מאוד שהוא היה כמו שאמרתה כמה שיותר טיזארי[אקא ויראלי], בהשוואה לתגיות ה H שהם השלב הבא ואמורים להכיל כותרת יותר עניינית לתוכן שיקרא.

בשני הכותרות יש עדיפות לשילוב מילות מפתח וכדאי שהמילות מפתח יופיעו בתחילת התגים ככל האפשר.
נתקבלה תגובה 8 נובמבר, 2011 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,330 נקודות)
מסכים איתך שיש יתרונות להפרדה בין Heading ל-Title, מבחינת תרומתם לכמות ולאיכות התנועה. מה שאני שואל את עצמי ואתכם, הוא האם יש כאן גם סכנה לאובר-אופטימיזציה.
נתקבלה תגובה 8 נובמבר, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,180 נקודות)
לדעתי אין שום סיבה לחשוד באובר-אופטימיזציה כשמדובר בכותרות דינמיות וממצות, אני לא רואה שום אינדיקציה לספאם, לא רואה שום פגיעה בגולש ולא הטעייה.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,276 שאלות

7,308 תשובות

9,887 תגובות

14,768 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 1,283 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 נובמבר, 2012 על ידי יואב (700 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 757 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 יוני, 2013 על ידי דודו (590 נקודות)
+3 הצבעות
1 תשובה 191 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 פברואר, 2011 על ידי לימור לוי אוסמי (200 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 157 צפיות
שאלה נשאלה ב- 4 מרץ, 2014 על ידי sidi_d (390 נקודות)
...