◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
200 צפיות

באיזה נגן מומלץ להשתמש על מנת להפעיל סרט דרך הוורדפרס?

על ידי 540 צפיות
נערך על ידי
שלום רציתי לשאול על איזה נגן תמליצו להפעיל סרט שיש לי בשרת דרך הוורדפרסס?

2 Answers

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
 
Best answer
תעלה את הסרט ליוטיוב ותאמבד (אם אתה צריך הסבר פשוט תגיד ואוסיף). אני יכול לתת לך הסבר ארוך למה לא כדאי לעשות סטרימינג משרת שלך ועדיף מיוטיוב, אבל אתה יכול פשוט להאמין למי שניסו את שתי הדרכים במגוון צורות.
על ידי 540 צפיות
שלום shooky היקר, באמת אין לי ניסיון כלל, אבל
קראתי כאן באתר שיש עניין לעשות ספריה דרך השרת האישי שלך כדי שהתוצאות יופיעו בדף הראשי של גוגל..
מה דעתך?
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
להפך. כשאתה מעלה סרטון ליוטיוב ומקדם אותו קצת (אתה יכול להיעזר במדריך הזה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3792169,00.html) יש לך סיכוי טוב שהוא יתברג במיקום גבוה - בדיוק בגלל שמדובר ביוטיוב.

במקביל, אתה יכול לאמבד את אותו הסרטון בבלוג שלך, להוסיף כמה שורות טקסט ולראות את הדף מתברג גבוה בתוצאות החיפוש גם כן.

בכל מקרה, אם אתה מאחסן סרטונים אצלך מהר מאד חבילת האחסון שלך לא תספיק או שביצועי האתר שלך ייפגעו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
במקרה שמדובר בסרטון יחיד אתה יכול ליצור נגן בעזרת תוכנת פלאש מבית אדובי, לאחלה בחירה לסרטון יחיד נגן מותאם אישית שתוכל ליצור ולהטמיע באתר שלך ללא תלות ביוטוב או כל גורם שלישי.

4,327 שאלות

7,360 תשובות

9,928 תגובות

20,246 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 22/10/11 על ידי isaharbe 540 צפיות
2 תשובות
קולות
–1
...