קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

איך בונים קמפיין זנב-ארוך בגוגל?

+3 הצבעות
313 צפיות
שאלה נשאלה ב- 3 אוקטובר, 2011 על ידי איזי <סגן> (4,610 נקודות)
נערך 14 אוקטובר, 2011 על ידי yana rozenbaum
אני מנסה לבנות קמפיין זנב ארוך בגוגל ומנסה להבין אם האופן בו אני בונה אותו נכון וכיצד להתמודד עם מספר אתגרים בהם אני נתקל. הבנתי שיש צורך במספר מילים / ביטויים רב שעלותם נמוכה מאד, מה המספר המקובל להתחיל איתו? אני בונה את הרשימה באופן ידני ללא כלים אוטומטיים. את הביטויים אספתי מתוך הסטטיסטיקות של האתרים שלי, הגעתי לכמאתיים ביטויים בעלי נפח חיפוש קטן לכל אחד מהן. כאן מגיע האתגר הראשון, גוגל לא מפרסם את המודעה עבור הביטויים היות שנפח החיפוש עבורם נמוך. נראה לי, באופן טיבעי, שככל שעלות הקליק למילה יורד גם נפח החיפוש יורד ומכאן שגוגל לא מפרסם את ההודעה עבור אותם ביטויים. כיצד מתגברים על הבעיה?

ובעיה טכנית, אני רוצה להוריד לקובץ את את כל מילות החיפוש עליהן הופיעו האתרים שלי מתוך Webmaster tools, רוב הביטויים בעברית, ומקבל ג'יבריש באקסל. הכוונה היא להעלות את אותם ביטויים למילות החיפוש בקמפיין. האם הדרך הזו נכונה? מה הדרך ל"בקש" מאקסל להציג את הביטויים בעברית? (עם Notepad ++ אני רואה עברית אך לא נוח לנקות את המידע)

ושאלה אחרונה, מה הדרך הנכונה לסמן כל ביטוי? ישנה אפשרות לסמן בסוגריים מרובעים או במרכאות. מי מהאפשרויות מייצג Exact והאם אני אמור לבחור Exact.

תשובות 2

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 3 פברואר, 2012 על ידי zvikak <סגן משנה> (1,910 נקודות)
קמפיין מסוג זה הוא נהדר בעיקר לאלו שכבר צברו סטטיסטיקת כניסות לאתר שלהם.
מילות זנב ארוך הם מילים בעלי עלות נמוכה, נפח חיפוש נמוך ויחס המרה גבוה. הייתי מציע לך לקחת את כל המילים שאספת ולנפות רק את אלו שגוגל לא יסרוק בגלל נפח חיפושים נמוך (ממילא לא ייצא מהם כלום והציון של הקמפיין רק יירד בגללם).
אחרי שניפית ניפוי ראשוני, נפה את כל המילים שלא מתארים ביצוע המרה באופן ישיר....

אני בטוח שלאחר שני הניפויים האלו תישאר עם מספר מועט יחסית של מילים.
אל תמהר לבנות עליהם את כל הקמפיין....שים סביבם מילים בעלי נפח חיפוש גבוה יותר כדי להראות לגוגל שאתה נותן גם להם להתפרנס.....

צביקה קולב
DetectU
–1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 8 פברואר, 2012 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 8 פברואר, 2012 על ידי זקן השבט
איזי, שאלת איך בונים (מתחילים) מסע פרסום. התשובה שקיבלת מצביקה לא מתקבלת בכלל על הדעת. במקום להתווכח איתו אמשיך את קו המחשבה שלו כי הוא מאפיין את העבודה השגויה הנהוגה ב-PPC וגם בקידום אורגני - לתת לכלים לחשוב במקומך.

הבה נניח שקיבלת רשימת ביטויי חיפוש רלוונטיים לדף הנחיתה, מרביתם ביטויי זנב ארוך, וכעבור חודש יש לך דו"ח על ביצועי מסע החיפוש. מתוך 1,000 קליקים אתה מגלה גם ביטוי מסוים ש-50 איש הקליקו על המודעה, לאחר ששאלו אותו בגוגל, אבל לא הייתה מהם אף המרה.

1. למה צריך להסיר ממסע הפרסום של החודש הראשון ביטויים שגוגל לא מדווח עבורם על מספר חיפושים כלשהו לחודש?    
2. למה צריך להסיר ממסע הפרסום של החודש השני את הביטוי שהביא 50 קליקים לחודש מתוך מספר יותר גדול של חיפושים בגוגל, ו-0 המרות?
נתקבלה תגובה 9 פברואר, 2012 על ידי zvikak <סגן משנה> (1,910 נקודות)
איזי, אין פה ויכוח הכל ברוח טובה, אני לא דיברתי על חודש אלא על תקופה שלא הגדרתי אותה מראש ולצורך הדיון אני אומר שחודש לא מספיק בשביל ללמוד כמעט שום דבר בכל הקשור למילות זנב ארוך. מטרתו היא "קמפיין זנב ארוך" ומכאן באים הניפויים. ברור שבמקביל יהיה כדאי לעשות גם קמפיין שהוא אינו מוגדר ככזה בטבעיותו ובמקרה זה אני מסכים עם תשובתך.
נתקבלה תגובה 9 פברואר, 2012 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 9 פברואר, 2012 על ידי זקן השבט
צביקה, הכל ודאי ברוח טובה. אבל בניגוד לקידום אתרים, תחום שבו מיעוט המידע שגוגל מואיל לחשוף יוצר בהכרח תשובות סותרות לאותה שאלה, אדוורדס אמור להיות עניין של מתימטיקה טהורה.

התנגדתי לניפויים פזיזים במקרים שבהם ההסתברות עוד לא הספיקה להתממש. איך נפעל למשל בזירה שבה ההסתברות להמרה היא פעם בשנתיים, אבל ההמרה יוצרת רווח של 10 מיליון דולר?

אשמח לתת למתעניינים הסבר יותר מורחב על ניהול אדוורדס לביטויי זנב ארוך בטלפון 02-5664676.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,234 שאלות

7,261 תשובות

9,858 תגובות

8,951 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
3 תשובות 221 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 מאי, 2012 על ידי דיויד (180 נקודות)
+2 הצבעות
2 תשובות 108 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 אפריל, 2011 על ידי שלומי כהן <סגן משנה> (1,020 נקודות)
+3 הצבעות
4 תשובות 888 צפיות
שאלה נשאלה ב- 20 יוני, 2011 על ידי דניאל ראובן (560 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 188 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 ספטמבר, 2012 על ידי davidnmd (450 נקודות)
...