קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

תנועה גדולה של כניסות = מספר הזמנות נמוך בחנות מקוונת, מדוע ?

+3 הצבעות
492 צפיות
שאלה נשאלה ב- 20 ספטמבר, 2011 על ידי Raymond (420 נקודות)
לגולשי הבלוג שלום רב,

אני מנהל חנות מקוות ברשת הישראלית.

החנות באוויר כבר כחודשיים וצוברת תאוצה במספר המבקרים (יחסית) אך מספר ההזמנות נשאר עדיין קטן, הייתי שמח לדעת מדוע זה ככה ? והאם אנו יכולים לזהות זאת לפי הנתונים שמציג לנו Google Analytics.

והנתונים נכון להיום הם (30 ימים אחרונים) :


1,473 : Visits
1,043 : Unique Visitors
6,447 : Pageviews
4.38 : Pages/Visit
00:05:30 : Avg. Time on Site
47.39% : Bounce Rate
68.23% %  : New Visits
--------------------------
מספר הזמנות (30 ימים אחרונים) : 15 הזמנות


* יש לציין כי התפלגות הכניסות היא :
17.45% =  Search Traffic  = 257 Visits
67.41% =  Referral Traffic  = 993 Visits
15.14% =  Direct Traffic  = 223 Visits

* בדקתי בשאלות קודמות בנושאים דומים לא מצאתי תשובה, אודה לכם לתשובה עד כמה שניתן יעלה.

תודה רבה ענקית מראש.

תשובות 4

+2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 20 ספטמבר, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,960 נקודות)
יחסית לאתר מתחיל האחוזים המרות שלך הם לא כלכך רעים[1.4%]
בגלל שכל גולש נכנס ל4 דפים בממוצע ונשאר 5 דקות באתר אני לא יכול להגיד שהתנועה לא ממוקדת או לא מתאימה.
אלו אחלה נתונים ומבחינת תנועה+גולשים>תוכן עשית אחלה עבודה.

בשביל לשפר את אחוזי ההמרה תבדוק על איזה דפים מבריחים את רוב הגולשים[exit pages]
ותשפר אותר.
תוודא שהאתר שלך משדר אמון ומעוצב באופן מקצועי, כמו כן תבדוק עם יש בעיה ניווט לאתר ואם קישורים ה CTA שלך ממוקמים באופן נכון בדפי\תפריטי האתר.
יש עוד מספר בדיקות בסיסיות[נישה\מוצרים\קטלוגים וכו] אבל תתחיל עם זה בינתיים
+2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 20 ספטמבר, 2011 על ידי Ido Iungelson <סרן> (5,480 נקודות)
כמו שקודמי כתב הנתונים הם לא כל כך רעים כמו שאתה מתאר אבל אפשר לשפר והרבה.

כדי להגביר את ההמרות יש הרבה דברים שאפשר לעשות, ואני טוען שכולם בסופו של דבר סובבים סביב הUI של האתר שלך.

4+ דפים שכל משתמש רואה אצלך זה יפה אבל שים לב שBR שלך נושר לחצי מהמשתמשים, יותר מעניין יהיה לראות את התפלגות השהייה באתר מאשר זמן ממוצע.

בכל אופן יכול להיות שאתר שלך דורש אופטימזציה רצינית בכל הנושא של ניתוב גולש למקום שאתה רוצה שהוא יגיע - ההזמנה.

אני מאוד ממליץ לקחת מישהו שמתמחה בתחום הזה, אופטימיזציה של חנויות בכל מה שקשור לUI ולUX, יכול להיות שהטפסים שלך לדוגמה, מסורבלים מאוד והגולשים בכלל לא יודעים איך להזמין או שהתהליך מאוד ארוך.

בכל מקרה אני אשמח להעיף מבט קצר ולתת לך כמה טיפים על הדרך. iungelson@gmail.com
נתקבלה תגובה 22 ספטמבר, 2011 על ידי Raymond (420 נקודות)
היי חבר'ה,

ראשית אני ממש מודה על התשובות.

עברתי על כמה מהנתונים שדיברתם עליהם ולהלן התוצאות :

 
Jul 31, 2011- Sep 20, 2011   (זה החל מהיום הראשון שיש לי אנליטיקס באתר !)   
  

Exits

 3,619
% of Total:
100.00%
(3,619)


 Pageviews
13,945
% of Total:
92.49%
(15,078)


 % Exit
25.95%
Site Avg:
24.00%
(8.12%)
 


 Page Exits Pageviews % Exit

1. "/" (עמוד הבית)  965 3,509 27.50%
2. /?view=products&id=340882 112 241 46.47%
3. /?view=contact 106 348 30.46%
4. /?view=store&p_cat=70251 66 382 17.28%
5. /?view=products&id=345637 65 105 61.90%
6. /?view=store&p_cat=68203 59 379 15.57%
7. /?view=store&p_cat=68202 58 355 16.34%
8. /?storeid=4613&view=products&id=340882 52 91 57.14%
9. /?view=store&p_cat=68200 51 521 9.79%
10. /?storeid=4613&view=products&id=332392 44 62 70.97%


בכל מה שקשור לUI ולUX אני ממש ממש לא יודע במה מדובר, כנ"ל לגבי הBR ושאר הדברים, לכן אם תתנו לי הכוונה קטנה אשמח  לעדכן אותכם בפרטים אלו.

אם יש עוד נתונים שתרצו להציץ בהם אשמח לשתף רק תבקשו !

אשמח אם תעזרו לי בזה.. ההשקעה ממש ממש אדירה.. והתוצאות יחסית לא כל כך גדולות !


שוב תודה מראש !
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 23 ספטמבר, 2011 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> (10,490 נקודות)
היי, אני חושבת שכל מה שקודמי כתבו נכון ורלוונטי בעיקר לאתרי תוכן. בעיני, כאשר מדובר באתר איקומרס, הדגשים קצת שונים:


1. שיעור הנטישה לא נמוך, הוא נמוך יחסית לאתרי תוכן, אבל באתרי איקומרס או קטלוג זה נחשב למעט גבוה. ההבדל המרכזי בין השניים נובע מכך שאתרי קטלוג \ איקומרס מעודדים דפדוף.

2. עם זאת, מניסיוני - רוב הגולשים שנוטשים את תהליך הרכישה (למרות שהצעת להם מוצר רלוונטי לצורך שלהם ב - 52.3% מהמקרים), נוטשים בגלל תהליך הרכישה ויש הרבה כלים שיסייעו לך להבין למה בדיוק ומה כדאי לשנות. הזכרת GA, נסה להגדיר פאנל ולבחון את השלבים השונים. בנוסף, נסה לשלב באתר מנגנון סקרים, לפעמים יש לגולשים שלך אינפוטים חשובים שהם ישמחו לחלוק איתך (אני מחבבת את Kampyle). גם ClickTale זה כלי שעשוי לעניין אותך לשיפור תהליך הרכישה שלך והבנת המכשולים, שלא בזדון הצבת בפני הרוכשים.

אני לא מכירה את הביזנס שלך, ציינת שהשקעת הרבה והחזר ההשקעה לא נראה באופק, חשוב לציין שחלק מהכלים שציינתי הם בתשלום. כמו בכל חנות, יכול להיות שגם בחנות שלך, הכל מסודר למופת אבל המחיר גבוה \ המוצר לא אטרקטיבי מספיק וכו'...
נתקבלה תגובה 23 ספטמבר, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,960 נקודות)
לא אמרתי שיש לו שיעור נטישה גבוה, פשוט לדעתי צריך לבדוק באיזה שלב עוזבים אותו הקונים.
יש צורך לבדוק מה הדפים שמבריחים אותם ולשפר אותם.
במקרה שלך, דף הצור קשר מאבד לקוחות תשפר אותו הפוך אותו למקצועי יותר אין שום סיבה שתאבד בו 30% מהגולשים כנראה שהוא לא נראה מספיק מקצועי.
ואכן לאתרי מכירות אין אחוזי נטישה נמוכים זה הסיבה שכתבתי לו שמבחינת תוכן\מקור תנועה הוא עשה אחלה עבודה:)
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 10 אפריל, 2013 על ידי indigo (500 נקודות)
יש בבעלותי מספר חנויות וירטואליות מבחינתי 1473 מבקרים בחודש כמעט שקול ל 0
זה כמובן תלוי במוצרים שאתה מוכר ובכמות המוצרים באתר 20 מוצרים או 200 מוצרים?
ההמרות די טובות ביחס לכניסות אבל זה שוב זה תלוי בשווי המוצר שאתה מוכר
אם אתה מוכר מוצרים שעלותם בסביבות 1000 שקלים זה ממש יפה
אבל אם אתה מוכר מוצרים זולים בממוצע של 50 שקל אז לא
בקיצור חסרים נתונים
תחום עיסוק האתר?
כמות מוצרים / מבחר באתר?
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,300 שאלות

7,323 תשובות

9,897 תגובות

16,322 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+1 הצבעה
1 תשובה 284 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 168 צפיות
שאלה נשאלה ב- 2 יוני, 2013 על ידי אייל (770 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 194 צפיות
שאלה נשאלה ב- 21 יולי, 2014 על ידי אליחי מחשבים (690 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 113 צפיות
שאלה נשאלה ב- 10 יולי, 2014 על ידי סיפתח (370 נקודות)
...