קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

למה יש הבדלים בין הצגת ההמרות באדוורדס לעומת האנאליטיקס?

+1 הצבעה
284 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 ספטמבר, 2011 על ידי כפיר לב סיני (220 נקודות)
האנליטיקס מראה לי 51 המרות החודש שהגיעו דרך ה-cpc והאדוורדס מראה 36. זה פער של 15 המרות. למה זה קורה?

הבנתי שאדוורדס, כאשר אתה לוחץ על מודעה, הוא שותל לך coockie, וכאשר אתה מגיע לדף בו יש קוד מעקב המרות, נוצרת נשיקה בין הקוקי, לקוד מעקב המרות וכך האדוורדס רושם לך המרה. אפילו יכול להיות הבדל של כמה ימים בין הלחיצה על המודעה ועד שהגעת לדף התודה.
עם זאת, אנאליטיקס פשוט רושם כל מי שהגיע לדף התודה.

מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד, אני בדיוק עובד עכשיו על הדו"ח ואני צריך להסביר את זה ללקוח.

תודה.
נתקבלה תגובה 14 ספטמבר, 2011 על ידי כפיר לב סיני (220 נקודות)
עוד נתון מעניין, לפי האנאליטקס, כשבדקתי את ה-keywords בעזרתן אנשים לחצו על מודעות האדוורדס, אז מתוך 51 התוצאות, 13 היו (not set) וכל השאר אכן הראו לי איזה מילים נלחצו.
13 די סוגר את הפער הנ"ל. האם זה קשור?
נתקבלה תגובה 14 ספטמבר, 2011 על ידי אנונימי
תבדוק אם חויבת על 15 הקליקים שלא רואה , אולי קליקים " לא חוקיים"
ואז זה לא נרשם .
נתקבלה תגובה 14 ספטמבר, 2011 על ידי רונן (100 נקודות)
לגבי שאלה ראשונה על אנליטיקס אין לי תשובה כפיר.

לגבי 13 תוצאות (NOT SET) יש 2 אפשרויות
א. קליקים נעשו ב48 שעות אחרונות הם כבר נספרו אך עדיין לא מופיעים

ב. מונחי חיפוש או/ו קבוצות מודעות או/ו מסעות פרסום                           שהניבו קליקים הושהו או נימחקו ואז כדי לראות את התוצאות אתה צריך להפעיל את אלו שנמחקו או הושהו

תשובה 1

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 18 ספטמבר, 2011 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> (10,490 נקודות)
אדוורדס מייחס לקליק ראשון, אנליטיקס לקליק אחרון.
נתקבלה תגובה 19 ספטמבר, 2011 על ידי אנונימי
כשאדוורדס מראה לי המרה, זאת אומרת, שהוא מתייחס ללחיצה על המודעה אבל גם להגעה לדף התודה, שם מושתל קוד ההמרות.
האנאליטיקס לעומת זאת, סופר את כל האנשים שהגיעו לדף תודה.
לכאורה, במידה ואין לי קמפיינים אחרים שמובילים לדפי הנחיתה, הנתונים צריכים להיות זהים.
אז אני עדיין מחכה להסבר.
נתקבלה תגובה 28 ספטמבר, 2011 על ידי אנונימי
זו לא הנקודה, הנקודה היא שיש הרבה גולשים שעשויים להגיע לאתרך ממספר מקורות תנועה שונים ולבסוף להמיר (הגיעה מאדוורדס בביטוי X, יצא, כעבור שעה חיפש את שם המותג ולחץ על אורגני, הגיע שוב לאתרך והמיר). כאשר אנליטיקס משייך את ההמרה למקור תנועה, הוא משייך אותה לקליק האחרון של הגולש (אלא אם האחרון הוא דיירקט ואז ההמרה משויכת ללפני אחרון).
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,300 שאלות

7,323 תשובות

9,897 תגובות

16,322 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+2 הצבעות
1 תשובה 162 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 אוקטובר, 2011 על ידי smadar-e (990 נקודות)
+2 הצבעות
1 תשובה 188 צפיות
שאלה נשאלה ב- 10 מאי, 2014 על ידי eyalmcc (140 נקודות)
+1 הצבעה
0 תשובות 95 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 אוקטובר, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
...