◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
981 צפיות

איפה אני יכול לאתר בלוגים ופורומים לבנית קישורים?

על ידי 230 צפיות
נערך על ידי
אני רוצה להתחיל לעשות בניית קישורים בפורומים ובלוגים, איך אפשר למצוא אותם?

2 Answers

קולות
+6
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
 
Best answer
יש לך חיפוש בלוגים ופורומים בגוגל תרים שם את מילת המפתח שלך ותקבל אתרים שיתנו לך תוצאות מרשימות.
אל תעבור על הדף הראשון בלבד ותבצע חיפוש ב5 הדפים הראשונים
כשאתה מחפש בגוגל יש לך תפריט משמאל שמה אתה תמצא חיפוש קבוצות דיון וחיפושי בלוגים תתחיל משם:)

דרך נוספת היא לבצע התרעות במילת מפתח דרך גוגל alerts ככה תדע בעצם מה גוגל מוצא במילת מפתח שלך ותוכל להתערבב בקהילות ששם ובהמשך לבקש קישורים.
בכדי ליצור התראות כנס לכתובת שפה http://www.google.com/alerts ותיצור התרעה יומית עבור מילת המפתח שלך אני מבטיח שתוך חודש חודשים אתה תכיר את כל האתרים המרכזיים מסביב לנישה שלך

דרך נוספת היא חיפוש באינדקסי אתרים למיניהם או פשוט חיפוש עם המילה TOP כלומר עם תחפש בגוגל top seo blogs תעבור על ה10 הראשונים ואתה תגמור עם לפחות 200 מקורות- אני מבטיח לך שמשם תקבל את המידע שאתה מחפש ושם בעצם הקהל שבו אתה רוצה להתערבב.

בכדי שאני אוכל לתת לך קישורים לאינדקסים שיתאימו לך אני אשמח אם תתן לי את הנושא שאותו אתה מחפש ואני ינסה לעזור לך יותר
על ידי 230 צפיות
מכונות צילום ודפוס גדולות
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
תמנה את החברות  הגדולות שקיימות בשוק הזה ותעקוב אחרי הבלוגים\פורומים שלהם בכדי להתעדכן בחדשות ולבנות קישורים מתאימים
על ידי 230 צפיות
אני רושם את מילות המפתח והמילה פורום ומנסה למצוא פורומים שם.הרוב לא נותנים קישור דו פולו ולא נותניםלשים מחרוזת ממילים כקישור אלא רק קישור שמוסיפים להודעה.
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
ברוב הפורומים לא נותנים לך קישורים חוזרים עם dofollow.
עם הייתי יודע שזה מה שאתה מחפש הייתי אומר לך מהתחלה שתתקשה למצוא.
בפורומים ובבלוגים תגיב ותהיה פעיל בכדי ליצור קרבה לכותבים ובהמשך להחליף עימם קישורים.
קולות
–1
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
הכי פשוט זה להשתמש בגוגל.
אפשר לחפש את מילת המפתח + בלוג או פורום או וורדפרס. וביטויים נוספים שעשוים להעיד שיש לך מקום להגיב ולהכניס קישור.
או חיפוש רגיל בנישה לזיהוי פוטנציאל להחלפות.
יש להיות יצירתיים גם כאן, כמו בבניית קמפיין פרסום לגבי מילים דומות או קרובות ש כיוון שככל שזה תחרות פחות ישירה יהיה קל יותר על לסכם על החלפת קישורים.
וכמו שנאמר, לא להסתפק בדף אחד של תוצאות, יש הרבה תשתמש ב "הבא" ככל שיש.

בהצלחה.
יומו של משווק - קורס חינם "מרעיון לרווח ראשון" (לחץ עלי)
על ידי
איזה מילים מעידות שאפשר להוסיף קישורים בהודעות?
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
"תגובות"
חיפושים נוספים שהייתי עושה "פורום", "שאלות ותשובות", "וורדפרס", "בלוג", "דיון", אפשר לחפש בפייסבוק קבוצות רלוונטיות
על ידי 230 צפיות
זה ממש עבודת נמלים כי אותו פורום חוזר במלא וריאציות.יש מלא פורומים שבורים שאי אפשר להרשם אליהם.זה מזכיר הכנסה לאינדקסים.
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
יש תוכנות גם שעושות את העבודה כמו scrapebox....
על ידי 230 צפיות
זה לא ספאם וכובע שחור?
גוגל מזהה בנית קישורים אוטומטית הרי...
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
התוכנה בנויה מ4 חלקים, אחד מהם רק מוצא את האתרים/עמודים הרלוונטים. אתה מוזמן להשתמש רק בחלק הזה וליצור קישורים ידנית.
על ידי 230 צפיות
ומה ההבדל בין לרשום פורום ואז ביטוי המפתח ולמצוא ככה את הפורומים הרלוונטיים?
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
אין הבדל גדול, מה שאני חושב שיש בתוכנה שתחסוך לך עבודת נמלים זה: 1. הוא יודע להביא כמות של תוצאות. 2. הוא יודע לסנן כפולים. (אני חייב לציין שלא עבדתי עם התוכנה)
על ידי 230 צפיות
נערך על ידי
האם אני צריך לרשום פוסט בפורום שיצא גבוה בחיפוש בגוגל עם מילת המפתח או גם למשל  בפורום שקשור לתחום כמו עיצוב גרפי בynet אני יכול לרשום פוסטים או שאלות עם כל מילות המפתח למרות שבחיפוש של המילה פורום פלוס מילות המפתח הוא לא יצא בחמש הדפים הראשונים?מדובר על אתר של יבואן מדפסות גדולות.....האם אני יכול להוסיף פוסטים שיצאו גבוה למילות מפתח ספציפיות גם למילות מפתח אחרות באותו תחום בלי לבדוק שהפורום פלוס מילות מפתח יוצא גבוה בגוגל גם?
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
לא קריטי המיקום של האתר, הגבוהים שווים יותר, אבל זה יורד דיי מהר ואז כולם שווים.
יש עדיפות מאוד גבוהה לאתרים בנושא האתר שלך או נושאים משיקים ולא נושאים רנדומליים.
על ידי 230 צפיות
צריך ממש לרשום  בטבלה  איזה פורום איזה מילת מפתח ואיזה קישור שמתי שיראה טבעי.אם רוצים למשל כל ביטוי מפתח קישור אחד בחודש.לדעתי האישית כל קישור בפורום זה ספאם.
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
אז תקרא פורומים אמיתיים עם פעילות אמיתית במשך שבוע ותבין שרוב הקישורים בפורומים זה לא ספאם. זה פעילות טבעית של אנשים כמו שתשאל אותי איך עושים משהו או איפה יש משהו ואני יחזיר לך לינק. זה קורא לא לר למטרות אישיות...

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,765 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 23/08/12 על ידי moranme 350 צפיות
1 תשובה
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 9/04/11 על ידי smadar-e 990 צפיות
3 תשובות
קולות
+3
1 תשובה
קולות
0
...