◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
–5
1.7k צפיות

האם אוכל לקבל רשימה של אתרי בעלי PR גבוה שניתן להוציא מהם קישורים?

על ידי 520 צפיות
נערך על ידי
היי

שאלה קצת חוצפנית אך אני קצת אבוד עצות ואשמח לכמה המלצות שוות.

יש אתר שאני מקדם בארה"ב ואני רוצה לעשות לינקים מאתרים חיצונים כגון פורומים וכדומה.

יש למישהו המלצות שוות ?

3 Answers

קולות
+3
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
נערך על ידי
 
Best answer
טוב בגלל שאתה אובד עצות אני יתן לך כמה טיפים מאוד חשובים שיעזרו לך בבניית קישורים ,תנועה ולקוחות לאתר.
שים לב שהתהליך עצמו לוקח כחצי שנה אבל התוצאות מופלאות וההצלחה מובטחת! מניסיון!
טוב הנה השלבים כמו שאני זוכר אותם, אני רק אתן קרדיט להדס אדלר שהרחיבה על הנושא בפגישה שהיא קיימה בתל אביב לפני כמה חודשים[שנוכחתי בה מן הסתם]
*ביצוע סיעור מוחות בנישה כלומר בניית רשימה ענקית של מקורות ותוכן לנישה שלך המקורות כוללים
    בלוגים
    פורומים
    חברות בין לאומיות וחדשות ה PR שלהם
    קבוצות דיון
    חשבונות טויטר ודפי אוהדים
*לאחר שאתה בונה את הרשימה אתה נרשם לכל המקורות ומתעדכן בחדשות על בסיס יומי [נושאים חמים ושאלות קבועות]
*המלצה שלי לרישום היא תוכנה בשם FeedDemon lite זוהי תוכנה לניהול רישומי rss [כל אתר משתמש ב rss feed גם האתר הזה:P]
*אוקי אחרי שבנית את הרשימה ונרשמת למקורות שלך על ידי פידים או הודעות בדואר ואפילו על ידי google alerts.
 אתה מתחיל לבלש אתה נכנס לנישה ומתעדכן בכל החדשות ומתחיל להתמקצע בנושא זכור שכל בעל בלוג ימשוך אותך במתן פיסות מידע שבגללם אתה תרצה לחזור תתמקצע תהיה פרו ותשכיל.
 אל תגיב לכתבות ואל תהיה פעיל בשום פנים ואופן רק תצפה ותכיר את הכתבים ואת הנושא.
*לאחר כחודש תתחיל להגיב שים דגש ואל תשתמש בקישורים בשם שלך ותגיב בענייניות ותעזור לכותבים לבנות שרשורי תגובות מפוארים תבנה מערכת יחסים עם הכותבים
*אם יש נושאים שאותם אתה לא מכיר אל תשתחל אליהם פשוט תבלוט איפה שאתה יכול ותראה מה אתה יודע.
לאחר כחודשים את  תשים לב שהכותבים מכירים אותך ואפילו מחכים שתגיב להם ומפתחים איתך דו שיח בפוסטים זכור שהכתבים האלו היו הקוראים שלך ובסופו של דבר תיעזר בהם בכדי למשוך לקוחות וקישורים[וגם הם יעזרו בך]
*במצב הזה עברו כ3 חודשים שבהם השם שלך מופיע בכל בלוג אפשרי ורוב הכותבים מכירים אותך , אתה מבצע שינוי ומתחיל להוסיף קישורים לתגובות, הבלוגרים יהפכו לגולשים שלך וידאגו לבקר את האתר שלך מתוך חיבה והתעניינות טבעית
זכור בשלב הזה הם חברים שלך ושותפים ואתה תשים לב שיש לך קרבה מסוימת לבלוגרים.
*לאחר עוד חודש תתחיל להתכתב עם הבלוגרים במערכות חבריות ותפתח קשר יום יומי והכרות זכור יש לשניכם אינטרסים משותפים ואתם מעוניינים לקדם את העסקים שלכם ולבלות בנישה[ולבנות אמון].
*בחודש החמישי אתה יכול לבקש קישורים נכנסים והחלפות קישורים, אל תשכח שה"חברים" החדשים שלך לא יחשבו לך דירוג ו Pagerank ופה תתחיל החלפת קישורים בריאה [כמו פעם בימים הישנים]
*בסופו של דבר האתר שלך ירוויח גם מהקישורים הטבעיים וגם מהתנועה הנכנסת[אפילו עם היא מצד הבלוגרים שהכרתה למי אכפט הם אנשי מפתח בנישה! הם יבנו לך קהל]

פה נגמרה העבודה שלך בתור מקדם עכשיו תדאג לתוכן האתר שלך וכל השאר יעשה אוטומטית
הנה קח כמה טיפים לאחלה מקורות לנישה שלך ספציפית
אתרי חדשות בתחום התכשיטנות שמצאתי עכשיו ללא מחקר[אני את שלי עשיתי שבוע שלם לא צוחק]
#בלוג תכשיטנות בגוגל תעבור על התוצאות ותרשם לכל הבלוגים אפילו לאתרי לווין מעפנים
#בלוג תכשיטנות בגוגל בלוגים
#פורום תכשיטים בגוגל
#top jewelry blogs בגוגל
#jewelry forum בגוגל
#http://www.webbyawards.com/webbys/categories.php#webby_entry_blog פה יש אחלה רשימות
#http://jewelry.alltop.com/ גם פה
#אתרים של חברות גדולות תירשם לבלוגים שלהם
#כל דבר שעולה לך בראש למחקר בנושא

תראה אולי שכחתי כמה שלבים ואולי שחכתי משהו בכל מקרה עזוב את האתרים שמהם אתה יכול "להוציא" קישורים תתמקד בקידום טבעי עם יש משהו שלמדנו מפנדה הרי שכל עדכון כל הקידום הלא טבעי נעלם כלא היה.
בהצלחה עם הקידום ומקווה שתחליט לקדם בדרכים הישנות והמובטחות
עריכה:שגיאת כתיב
על ידי
מנשה, שיחקת אותה עם התשובה , כן יירבו כמוך ! עזרת לי המון והבנתי בדיוק למה אתה מתכוון
תודה רבה לך.
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
נערך על ידי
שמחתי לעזור בשביל זה אני פה יש גם כלי מומלץ לעבודה שולחנית עם טויטר אבל זה רחוק בהמשך
על ידי 210 צפיות
אתר מגניב, ואחלה תשובה
על ידי
תשובה זו לשואל היא הברורה והמוצלחת ביותר שקראתי ברשת מזה הרבה זמן. איזה יופי. EVA
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
בשמחה מקווה שתיישמו את זה בפועל:)
על ידי
נערך על ידי
תודה על המאמר
מצויין פשוט ולעיניין
קולות
0
על ידי <סגן> 3.8k צפיות
כפיר יקירי,
השאלה שלך כללית מדי, מה גם שחלק מתפקידו של מקדם אתרים הוא למצוא את השוק המתאים לאתר שלו ואת האתרים הפוטנציאלים להוציא מהם לינקים.
על ידי
אתר עוסק בתכשיטים.
קולות
–1
על ידי <סגן> 3.6k צפיות
אחי תיכנס ל digitalpoint אם אתה מתחיל ולא מכיר בע"פ את כל החברה שם אז יש לך מה למצוא שם ואפילו ללמוד.

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,706 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+3
...