◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
398 צפיות

בעיה טכנית קידום אורגני SEO בארץ

על ידי 230 צפיות
אני מקדם אתר למבוגרים כבר 10 שנים האתר עבר הרבה שינויים של דומיינים בשנים האחרונות.
כמובן שבוצעו הפניות 301 אבל לאחרונה יש תופעה מוזרה באתר בביטוי שבקידום "דירות דיסקרטיות" במשך שנים האתר דורג במקום הראשון והוא מותג הכי חזק בארץ בתחום של דירות דיסקרטיות.
יש מלא קישורים איכותיים עם וותק של שנים שמפנים לדף דירות דיסקרטיות באתר.

כל מספר ימים משתנה הדף המאונדקס בביטוי לדף אחר באתר כאשר חוזר הדף דירות דיסקרטיות גוגל מדרג אותנו מקום 1 עד 4 ואז לאחר מספר ימים שוב משתנה הדף לדף לא רלוונטי באתר ואנחנו עפים דף 4 לאחר מספר ימים שוב חוזרים עם הדף הרלוונטי במקום 1 עד 4 ככה זה נמשך כבר שנה.
מה ניתן לעשות על מנת לייצב את הדף הרלוונטי מ היכן הבעיה הזו נובעת?

2 Answers

קולות
0
על ידי 650 צפיות
התופעה הזו נקראת "קניבליזציה" - יש יותר מדי עמודים באתר שמתחרים על אותו ביטוי, ואז גוגל מדרג כל פעם עמוד אחר.

השאלה שצריך לשאול כאן היא מה החשיבות של הדף השני שמתחרה בראשון? האם הוא חייב להיות באתר? האם תסתדרו אם הוא לא יהיה מאונדקס בגוגל? אם הדף המתחרה פחות חשוב, אפשר לחסום אותו לסריקה של מנועי חיפוש. אפשר גם להפנות אותו לדף העיקרי.

עוד אפשרות פחות קיצונית, אבל אולי פחות אפקטיבית - לא לקשר אל הדף המתחרה משום מקום (לא מהתפריט, לא מהתוכן), ולייצר מצב שנקרא "דף יתום". זה מגדיל את הסיכויים שהוא יאבד קצת רלוונטיות ואולי יפסיק להתחרות בדף העיקרי.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
מעבר למה שנאמר אתה יכול גם לבצע דיאופטימיזציה ולנסות לטאטא את הביטויים בדף הפחות רלוונטי, או במקרה הצורך להפנות (301/ קנוניקל) או להרוג אותו (404/410)

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,609 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 9/10/14 על ידי amitbensh 200 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/01/13 על ידי yairbergel 170 צפיות
2 תשובות
קולות
0
...