◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
828 צפיות

מה עדיף לגוגל אתר אינפורמציה אחד גדול בעל נושאים שונים או כמה קטנים בנושאים ספציפים

על ידי 120 צפיות
מה עדיף מבחינת גוגל
אתר אינפורמציה אחד גדול המכיל נושאים שונים
באתר כרגע יש 300 עמודים.

או לעשות אתרים קטנים של 30 עמודים בעלי נושאים ספציפים?

אשמח לתשובות מנומקות
תודה
על ידי
לא מסכים עם חברי מנשה. מקור שמציג "אינפורמציה אחד גדול המכיל נושאים שונים" זה עיתון יומי או ערוץ טלוויזיה.  מה גורם לקהל היעד שלך להתעניין ביותר מנושא ספציפי אחד?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
הצגתי תלות בחילת השאלה, כי אכן הנושא מורכב

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
גוגל מעדיף את מה שמעדיפים משתמשי גוגל. בהנחיה האחרונה של הנהלת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים היה כתוב: "בנה אתר איכותי שמשתמשי גוגל ירצו (!) להשתמש בו ולשתף אותו" (יותר מרצונם להשתמש באתרים המתחרים). משתמשי גוגל שאלו בגוגל שאלה ומצפים להבנתי לקבל עליה תשובה ממוקדת. אתר גדול שמטפל בנושאים שונים מתקשה להציג בדף הבית לאיזה שאלות הוא מספק תשובות, וממילא תיאלץ לקדם רק את הדפים הפנימיים שעוסקים בנושאים הספציפיים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אין תגובה מנומקת לשאלה הזאת בתעשייה, גוגל לא מספקים תשובה או העדפה רשמית, יש פה תלות בעומק התוכן ובמורכבות הנושאים שהוא מכסה.

זה ממש תלוי מקרה ותלוי משאבים , איזה סיבה יש לך בעצם להכפיל ב 30 את כמות המשאבים שאתה צריך כדי לנהל את האתר? 30 מערכות תוכן שונות, 30 דומיינים, 30 חשבונות לאחסון האתרים וכו
על ידי
...אבל מה אם היעד הוא להביא מבקרים רבים עד כמה שאפשר ממיקומים בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל, שידווחו לגוגל על רמת שביעות רצון גבוהה מהביקור (עד כדי "רצון להשתמש באתר ולשתף אותו" [יותר מרצונם להשתתף באתרים המתחרים ולשתף אותם])?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
חלוקה כמותית לא תפגע או תקשה על השגת היעד הנ"ל, היא תלויה במשאבים ורציונל

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...