◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
336 צפיות

האם הadtech ותוכנות הפרסום הדיגיטלי והאלגוריתמים יעלימו בעתיד את האנשים העובדים בתחום? אשמח לדעתכם

על ידי 130 צפיות
אני חושב לעבוד בתחום הppc אך קיבלתי "נבואת זעם" מחבר מתכנת- הוא טוען שבעתיד הלא רחוק , התוכנות האוטומטיות והאלגוריתמים המפותחים יחליפו את העוסקים בענף הפרסום,בייחוד הפרסום הדיגיטלי והשיווק שלו.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
הנבואה נשמעת וחוזרת על עצמה, יש כלים ופתרונות חצי אוטומטים, אבל עדיין נדרשת בקרה מקצועית אנושית
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בתחום ה-PPC של גוגל (Adwords) ציון האיכות של מסע הפרסום (Quality Score) קובע במידה רבה את ביצועי מסע הפרסום בהשוואה לביצועי מסעי הפרסום של המתחרים, ולכן גם את עלותו. סביר ביותר להניח שחישוב ציון האיכות דומה מאד בימינו לחישוב ציון הרלוונטיות של תוצאות החיפוש האורגניות, והוא מודד את מידת הרצון (!) של משתמשי גוגל ששאלו את ביטוי החיפוש הנתון להשתמש (!) בדף הנחיתה או בתוצאת החיפוש שלך הרבה יותר מרצונם להשתמש בדפי הנחיתה או בתוצאות החיפוש המתחרות. מאחר ואין לך גישה למידע הזה כי גוגל משתמש באלגוריתם שונה לכל ביטוי חיפוש, דרוש כישרון פרסומי וכושר המצאה יוצא דופן כדי לגרום (!) לשוק היעד שלך בגוגל להעדיף להשתמש דווקא בדף הנחיתה או בתוצאת החיפוש האורגנית שלך. במובן הזה, החבר שלך טועה ומנשה אברמוב צודק.
נקודה נוספת: העליה המתמדת במחיר לקליק בערוצי השיווק הדיגיטלי מטיפוס PPC, מחייבים בדיקה מתמדת של כדאיות יחסית בהשוואה לערוצי השיווק הדיגיטלי החלופיים. אם תתמחה בערוץ הזה בלבד תישאר לעולם פועל ייצור שיודע להפעיל רק מכונה אחת.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...