◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.5k צפיות

הקידום האורגני טוב אך אין פניות

על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
יש לי אתר שמתקדם בדירוג בביטויי מפתח www.tal-adut.co.il אבל האדריכלית אינה מקבלת שום פניות במייל או בטלפון.למישהו יש קצה של חוט מה הסיבה?

4 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אין שום קשר בין שני הדברים.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
אז למה בדיוק קידום אתרים קיים? לא לייצר לידים? אל תצחיק אותי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אתה טועה. שאל "קידום אתרים" בגוגל. בצד שמאל של הדף יש הסבר למה משמש קידום אתרים בתוצאות החיפוש. אם האתר הוא במקום הראשון בגוגל לביטוי החיפוש ששוק היעד של האתר הכי מרבה לשאול, אבל אין פניות (לידים), לא קידום האתרים הוא הסיבה להעדר הפניות אלא הכישלון של מקדם האתרים "להיכנס לראשם" של מבקרי האתר, להבין את ההתנהגות שלהם ואת ההעדפות שלהם,  ולשכנע אותם לרצות לפנות לבעל האתר שהוא קידם ולא למתחריו.
לקריאה נוספת: http://www.askpavel.co.il/qa/19680
קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
קידום בדירוג אורגני אינו בהכרח מעיד על יצירת תעבורה, כך שאם היה שינוי ממיקום 34 ל19 לא בהכרח תהיה לזה השפעה על התעבורה.
לפני שתתחיל לספור לידים, אתה צריך לדבר על כניסות גולשים. אם יש הרבה גולשים ואין פניות זו בעיה.

יש לך מידע נוסף לחלוק איתנו?
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
אין הרבה כניסות, 531 בערך לחודש. מה אתה היית ממליץ? אני ממש לא מבין, לא פניות טלפוניות ולא במייל................
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
1. 531 כניסות זה לא מספיק מידע, יכול להיות שחצי מהן זה בוט, 30 זה שלך כי אין פילטר וכו'. כמה יש תחת Organic Search?
בוא נניח שכמעט כולם אכן מחיפוש אורגני רלוונטי (אדריכל/עיצוב פנים) ללא פניות, זה אומר:
א. התוכן של האתר לא מספיק רלוונטי עבור הגולשים שנכנסו.
ב. הגולשים אולי מגיעים מחיפוש אורגני, אך ממילות מפתח פחות רלוונטיות

מעבר לזה קשה להגיד מבלי לדעת אילו מילות מפתח מביאות את התעבורה שלך.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
נערך על ידי
הי ג'אקס

לא הייתי מקדם אתר אם ביטויי המפתח לא היו רלוונטיים, להפך הן מאד רלוונטים ובעלי נפח חיפוש גדול (כולם בפןטר). התוכן מאד ממוקד וגם ויזואלי:
www.tal-adut.co.il
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
1. העובדה שאתה מקדם ביטויים רלוונטיים לא אומרת שהאתר אכן התקדם באותם הביטויים.
2. לא בטוח שכולם מספיק רלוונטים על מנת לייצר ליד, למשל עיצוב סלון, עיצוב חדר שינה מכילים מאמר מאוד כללי לדעתי, עם תמונה אחת בלבד ובסוף העמוד ישנו המשפט "אהבתם את הפרוייקטים? צרו קשר".
א. על איזה פרוייקטים מדובר? העמוד מכיל מאמר כללי ותמונה אחת ואינו מדבר על אף פרוייקט.
ב. במקום להציג זווית אישית של האדריכל/מעצב על הנושא יש מאמר כללי מאוד.
ג. גם אנשים, שרק רוצים לקרוא מידע שימושי בנושא עיצוב לא ימצאו כאן את מה שהם מחפשים (הדבר הכי חשוב הוא תמונות. הרי לא כל מי שמחפש מידע על עיצוב בהכרח רוצה מעצב.
ד. במקום ההנעה לפעולה הלא ברורה למטה אולי כדי להזמין את הגולש לעבור אל הגלריה הרלוונטית על מנת להתרשם.

ושוב אנחנו חוזרים לשאלת השאלות, מאילו ביטויים מגיעה התעבורה ולאילו עמודים.
תעשה בדיקה.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
שלום רב: קבל תשובה מלאה:

מאילו ביטויים מגיעה התעבורה ולאילו עמודים? אלה העיקריים:
http://www.tal-adut.co.il/index.php?dir=site&page=articles&op=item&cs=5004 בנושא רעיונות לעיצוב בתקציב נמוך.
http://www.tal-adut.co.il/index.php?dir=site&page=gallery&op=category&cs=5003 עמוד פרוייקטים
http://www.tal-adut.co.il/index.php?dir=site&page=articles&op=item&cs=5011 מעצבי פנים מומלצים במרכז
http://www.tal-adut.co.il/index.php?dir=site&page=gallery&op=item&cs=5018 מתוך עמוד פרוייקטים על עיצוב דירה קטנה בת"א

בנוגע לסעיפים:
1. עובדה שכן, אדריכלית ומעצבת פנים מקום 1 וכן ביטויים אחרים ממשיכים לזנק.
2. לכל מאמר יש סטריפ ענק
א. יש לשונית פרוייקטים שמכילה אין סוף של פרוייקטים
ב. למה הכוונה, נא שלח לי קישור.
ג. יש תמונה בכל עמוד באתר, דף הבית עמוס בתמונות ופרוייקטים, מה שיפה הוא שיש מידע גם על עיצוב וגם על האדריכלית.
ד. פה נקודה חשובה אבל לא זה מה שיביא באמת המרות
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם האתר מקבל תנועה אורגנית אבל לא ממיר יש לכן מספר גורמים פוטנציאלים:
*מחקר המילים \ התנועה האורגנית לא רלוונטית (לא ממירה)
*התוכן באיכות ירודה ולא ממיר
*האתר נראה רע או מעוצב בצורה מזעזעת מבחינת שימושיות \ שמישות ולכן לא ממיר
*ההצעה של האתר ברמה העסקית גרועה בהשוואה למתחרים (מחיר גבוה מידי)
*העסק לא אמין האתר לא משדר אמינות
*תקלות טכניות במדידה או טלפון שגוי
*האתר לא באמת מתקדם מבחינת קידום אורגני
*יש לידים וטלפונים והלקוח מטעה את המקדם
*הלקוח לא יודע למכור


יש לבחון את הגורמים, אחד מהם יספק מענה לבעיה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
יש אפשרות נוספת שהפתיעה אותי כאשר נתקלתי בה: שוק היעד עושה שופינג בגוגל אבל לא מתכוון להמיר באף אחת מתוצאות החיפוש.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אז למה נכון לקרוא לה עושה שופינג, ולא מבצע מחקר מקדים טרם הרכישה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
משום שסיבת העיסוק בשופינג איננה רכישה אלא הפקת הנאה מעצם חווית השופינג. רכישה תתקיים רק כאשר המבקר\ת יופתע עד כדי כך שלא יוכל לעמוד בדחף לרכוש. באותו שוק יעד ספציפי הן לא התכוונו לרכוש. חשוב גם על כל מי שמתבוננים בחלונות הראווה או אפילו מבקרים בפועל באולמות התצוגה של מכוניות יוקרה - כמה מהם מבצעים "מחקר מקדים טרם רכישה"? שמתי לב פעם שבחלונות הראווה של חנויות השעונים במרכז ז'נבה לא מוצג מחיר ליד כל שעון. נחש למה.
אני מרבה להציג ספקטרום של התנהגויות. ברור שמה שהצגתי פה זה קצה אחד של הספקטרום. בקצה השני יש שוק שבו למשל בעל מפעל לחלקי מטוסים מורה למהנדס צעיר או לקניין המפעל לסרוק את כל הרשת וליצור רשימה קצרה של ספקים מועדפים ל-5 מיליון ברגי טיטניום בגודל הנדרש. את עבודת הקניין הזה יכולה כבר להחליף עבודתו של סייען דיגיטלי כמו Google Assistant ולהתבצע מהנייד שלו בדרך לעבודה.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
גם קהל יעד שעושה מחקר מקדים אני מעדיף שיכיר את ה"חלון ראווה" שלי
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
הי, אדריכל ומעצב פנים זה לא בדיוק מוצר שקונים, הייתי מגדיר זאת קצת אחרת בכל מקרה אז הנה, הפינה לשיפוטכם:http://www.tal-adut.co.il/  ואגב ביטויי המפתח מאד רלוונטים מה גם שהאדריכלית בחרה אותם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה לדעתך, wmgary, גורם למשתמשי גוגל שמהווים את שוק היעד של אתר האדריכלית להחליט לפנות לאדריכלים שבתוצאות החיפוש המתחרות ולא לפנות ללקוחה שלך?
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
לדעתי מחסור בהמלצות בגוגל עסקים,פייסבוק ודפי זהב
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

עברתי על האתר ואני במקרה מהתחום ובעל אתרים לשיפוצים ומקדם אתרים מקבילים מהענף..

500 כניסות זה לא הרבה אבל צריך לייצר המרות בקטנה, אבל -

1. האתר קריר מידי וחסר בו מידע ואו חומר מקצועי
2. הוא לא מספק חומר מושך ברמה המקצועית וגם לא קטלוג לעיצוב פנים
3. האם הלקוח אמור להתרשם מ 15 פרויקטים מתועדים?  לדעתי זה לא מספיק בשביל לגרום לקורא לחזור

תחום העיצוב עמוס באתרים שחלקם סוג של מגזין עיצובי אשר מכיל כמות עצומה של תמונות,שרטוטים ועוד..
יש גם אתרים מקצועיים שמלמדים את הקורא על עיצוב, אולי האתר יכול לקבל זווית יותר של חיבור בין שני הסגנונות..

לדעתי את שמכיל ידע ואפשרויות לגולש לבנות תוכנית עיצובית ואו לבנות הדמיה של העיצוב הרצוי יכול לערב את הגולש בצורה עמוקה יותר..

אם האתר מתפקד כמו כרטיס ביקור הגולש נכנס מתרשם אבל יוצא וממשיך לאתרים נוספים מהם הוא גם יתרגש..
האתר צריך לגרום לקורא להיות שקוע ואו סוחף..
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עמית, פה בדיוק חסר לנו המידע שגוגל אוסף, מנתח ומיישם בעידן ה-RankBrain: מה עשו משתמשי גוגל אחרי שנכנסו (!) לתוצאת החיפוש (שהיא כאמור בצמרת) ובעיקר אחרי שיצאו (!) ממנה, בהשוואה למידע הזה מתוצאות החיפוש המתחרות.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
שלום עמית, הפרטים שאתה מוסר בחלקם אינם מדוייקים לטעמי לפחות:

1. האתר עמוס במידע וטיפים מקצועיים הן לגולשים המחפשים טיפים לעיצוב והן לגולשים הזקוקים לאדריכל/מעצב פנים
2. קטלוג עיצוב פנים מגיע באתר במדור פרוייקטים
3. 15 פרוייקטים מגוונים למגורים ומסחר אם לא יותר, זה די והותר לגולש שהעין שלו מתעייפת מהר.

בחלק אחר אתה צודק: תמונות, שרטוטים והדמיות באמת שחסר, פיתוח מודל שהגולש יכול לעצב בעצמו זה משהו מאד חדשני והתכנות כאן לא ישקיע מאמץ, רוצים לייצר לידים ומהר אחרת הלקוח יברח.
האתר מאד ויזואלי ועמוס בתמונות ותוכן, לגרום לגולש להיות שקוע וסוחף זו אחת הדרכים על מנת לגרות את העין.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/03/14 על ידי sidi_d 390 צפיות
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/01/13 על ידי uripay1 190 צפיות
...