◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
437 צפיות

PIWIK - מישהו מכיר ?

על ידי 250 צפיות
נערך על ידי
שלום,

מישהו מכיר תוכנת אנליטיקס שנקראת Piwik ?
http://piwik.org/


למיטב הבנתי זה כמו גוגל אנליטיקס רק עם מידע בREAL TIME

יש למישהו ניסיון איתה ? טובה ? גרועה ?

תודה
עידן

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
 
Best answer
אני משתמש ומת עליה יותר מגוגל אנליטיקס. כרגע יש לי את שניהן, ואני עשוי להשאיר את זה כך.
היתרונות מבחינתי:
1. זמן אמת כמו שאמרת.
2. פירוט ברמת גולש בודד, כל העמודים שהוא גלש, מאיפה הגיעה, מטרות שהוא מילה וכו'...
3. "מטרות/goals", אין הגבלת כמות בניגוד לגוגל שאפשר עד 5, בהתחלה חשבתי שזה חשוב עכשיו פחות.
4. קישורים חיצוניים והורדות למשל, מקבלים מעקב אוטומטי, ובגוגל אנליטיקס כדי לעקוב אחרי דברים כאלה אתה צריך לעשות שמיניות באוויר - המון עבודה וקידוד.

חסרונות:
1. חלק מהגולשים מישראל, הוא אומר שהם מארה"ב, יש איזה תוסף שם שמתקן, אבל לא סידרתי את זה באמת, אותי לך כל כך מטריד כרגע.
2. למטרות אין funnel, כלומר מספר שלבים למטרה, שזה חשוב לאתרי חנות ונחמד לעוד הרבה שימושים, יש תוסף כזה בעבודה לגרסאה הבאה אני חושב.
קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.3k צפיות
אני אישית עבדתי איתה והייתי מרוצה.
היתרון הגדול שלה זה שאפשר לעשות מעין "חדר בקרה" על כל האתרים שלך. כלומר להוסיף הרבה אתרים ולראות בזמן אמת על מסך אחד את הסטטיסטיקות של כולם (הסטטיסטיקות שאתה תגדיר). לאנשים שבודקים סטטיסטיקות להרבה אתרים על בסיס יומי זה יכול להיות סופר שימושי.
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
האם שילוב שלה ושל גוגל אנליטיקס באותו אתר \ עמוד יכול לגרום לתקלות כלשהם?
קולות
0
על ידי 160 צפיות
יתרון נוסף לדעתי, אתה מתקין את המערכת על שרת שלך.
על ידי
יש שם גם את העניין של Visitor Log  , שבו אתה יכול לראות ממש לוג של כל הפעילות של המשתמשים שלך.

מישהו יודע אם יש משהו דומה בגוגל אנליטיקס ?

4,325 שאלות

7,355 תשובות

9,918 תגובות

19,958 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 4/01/15 על ידי dudidu 120 צפיות
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 8/08/14 על ידי loop <סגן משנה> 1.5k צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 17/06/18 על ידי glhanan 120 צפיות
...