◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
375 צפיות

האם אפשר להכניס לאתר המון תכנים במכה? (מה שלא קורה בד"כ)

על ידי 590 צפיות
שלום רב, יש לי אתר תדמית, שמתעדכן מדי שבוע ב-2-3 פוסטים חדשים באזור העדכונים והחדשות.
קיבלתי עכשיו 75 אייטמים מעולים להזנה. הם אמורים לקדם מאוד אותי בגוגל, כי הם מבוססים על מילות מפתח רלוונטיות מאוד בתחום העיסוק שלי.
האם כדאי לי להזין אותם בפעם אחת וזהו (תוך יום), או שמא לפרוס אותם - כל יומיים לפרסם פוסט אחד? וכך אעלה את הכל רק תוך כמה חודשים.
אני שואל, כי מישהו אמר לי שאם גוגל "רגיל" לראות שאתר מסוים מעלה מעט תכנים, ואז פתאום האתר מעלה במכה אחת המון תכנים - אז גוגל יצפה להתנהלות אחרת (הוא יחשוב שזה אתר שמתעדכן תדיר, מה שלא יקרה), ובאופן מסוים זה יפגע בדירוג שלי. האם זה נכון??
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
מהניסיון האישי שלי עדיף פעמים רבות להעלות תוכן באופן הדרגתי, תוך כדי כך שאנחנו מספקים לגוגל את האמצעים לבחון את העניין בתוכן, ובמקביל, בודקים בעצמנו את העניין (שימוש בתוכנות הקלטות מסך, מפות חום, מדדים רלוונטיים מגוגל אנליטיקס)..
בהקשר לתוכן - לכל תוכן חדש ניתן להביא משתמשים רלוונטיים ש"יצביעו" עבורו- למשל באמצעות פרסום חכם וממוקד קהלי יעד בפייסבוק. כמובן, שאפשר להשתמש בשיטות קונבנציונליות לקידום תוכן אולם רצוי לתת לגוגל מדדים בנושא התוכן ולהראות לו שיש יותר ויותר תוכן שיש בו עניין. קשה לי להאמין שתשתלט על כמות גדולה של תכנים באופן של העלאת הכל במקביל אבל אולי אני לא מכיר אותך מספיק עדיין :)
(וכן, יש כאן הסתייגות כי אין כלל אצבע שמתאים לכל המקרים)

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אנחנו בשנת 2016 ובגוגל לא עובדים פראיירים כמו שסבור אותו "מישהו". 75 אייטמים עם מילות מפתח יקדמו אותך רק אם קוראי אתר התדמית יאותתו לגוגל, באופנים שאינך מכיר, שיש להם עניין באתר שלך יותר מאשר בתוצאות החיפוש המתחרות.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
אפשר בהחלט, בעיקר אם מדובר באיטמים שברגע נתון יכולים לספק ערך ולאחר זמן קצר דיי חסרי ערך והופכים ל "חדשות ישנות", לכן להעלות את כולם במכה.

למרות זאת התיאור שלך מעט צורם (מה זה מבוססים מילות מפתח, זה לא אמור להיות איטמים??) לכן אם מדובר בתוכן מניפולטיבי או תוכן שמפר את הנחיות האיכות של גוגל, כמות כזו יכולה לעורר בחינה ידנית

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 25/05/13 על ידי vladi 190 צפיות
...