קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

כמה שווה לינק מאתר תמיכה בעל תוכן רלוונטי רב ?

+2 הצבעות
341 צפיות
שאלה נשאלה ב- 27 יוני, 2010 על ידי ziv1986 (730 נקודות)
נערך 27 יוני, 2010 על ידי פבל ישראלסקי
יש לי אתר לויין שהקמתי,
שהכנסתי בו תוכן רלוונטי רב לאתרים שאני רוצה לפנות אליהם במטרה להחליף קישורים
התוכן מכיל מילות מפתח שהם מקדמים,
או מילות מפתח שקשורות אליהם
וכל מאמר כזה מכיל כ-500 מילים,

האם שווה להם להחליף איתי קישורים?
כלומר אני מביא להם קישור טקסט רלוונטי, והם מוציאים לי לינק מדף הבית מהפוטר לאתר השני שלי.

תשובות 3

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 28 יוני, 2010 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
זה תלוי באיכות האתר שלך, מיקום בתוצאות חיפוש רלוונטיות, כמות קישורים בעמוד. גם אם התוכן שלך מאוד רלוונטי, המיקום חשוב יותר.

האתר שלך חדש ולכן הסיכוי לקבל קישור טוב קטן מאוד ולא חשוב כמה רלוונטי התוכן שלך. רק כאשר אתר התמיכה יאונדקס, יתקדם במעלה תוצאות החיפוש ויקבל מעט PR הסיכוי להחליף עם אתרים טובים יגדל.

במצבך הנוכחי תוכל להשיג קישורים מאתרים חלשים יחסית וכן מאתרי תמיכה אחרים.
נתקבלה תגובה 28 יוני, 2010 על ידי אנונימי
זהו שהכנסתי בערך 10 קישורים לדף הבית,
ממאמרים רלוונטיים מאתרי מאמרים, שעשיתי להם גלגל קישורים
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 28 יוני, 2010 על ידי עידן שלומן (620 נקודות)
אני לא הייתי מחליף עם אתר כזה קישורים בתמורה לקישור מעמוד הבית שלי.
עצם השאלה שלך, מוכיחה שגם אתה לא ממש מאמין שזה שווה את זה.

אני מניח שתוכל למצוא "מקדמים כאלו ואחרים" שיסכימו להצעה הזו, אבל מאתרים אשר מקודמים על ידי חברות או אנשי מקצוע אשר מבינים דבר אחד או שניים - לא תזכה לתשובה.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 3 יולי, 2010 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,320 נקודות)
בוא נחשוב: אתר חדש שמקבל לינקים בעיקר מפוטרים ומוציא לינקים מטקסט שה-Anchor שלהם תמיד זהה לביטויים שמופיעים בכותרות של הדפים המקושרים. האם זה דבר שקשה מאד לזהות אותו, אלגוריתמית, כחריג?

ואם להיות מעשיים: בתור התחלה, עדיף לך לנסות לקבל לינקים חד כיווניים מאתרים לא מסחריים. אם התוכן שלך איכותי אפילו קצת, זה לא צריך להיות מאד קשה. תן לאתר "להבשיל" קצת ותראה עבור אילו ביטויים אתה מגיע למיקומים אטרקטיביים באופן יחסי, ושם תתחיל את ההחלפות.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי אנונימי
אשמח מאד ללמוד מהם הדברים שכן קשה לאלגוריתם של גוגל לזהות.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,320 נקודות)
לפעמים, במקום לחפש את מה שקשה לגוגל לזהות, הרבה יותר קל לנצל את הדברים שגוגל כן מזהה ומתגמל עליהם. לדוגמא, ליצור משהו שיש לו ערך ואנשים באמת ירצו לקשר אליו.

בכל אופן, המטרה בבניית לינקים היא ליצור Natural link profile, וזה אומר קודם כל שלא חוזרים על אותו תעלול פעמיים. לינקים טבעיים מגיעים מכל מיני אתרים, עם כל מיני Anchors, ולרוב כתגובה להופעת תוכן חדש.

כמו כן, אתר מוצלח עם תוכן איכותי יקבל לינקים חדשים גם לדפים חדשים וגם לדפים ותיקים, ולא לקבוצת דפים מצומצמת או להומפייג'.

כללי האצבע האלה הם הבסיס לכל נושא הלינקים.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
נערך 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט
תרגיל מחשבה: לדף שלך ציון רלוונטיות משוקלל נתון לביטוי החיפוש X, ובשקלול נלקח בחשבון שהביטוי X מופיע לבדו בתג הכותרת. ועכשיו, אם אוסיף לתג הכותרת את הביטוי Y אני מניח שציון הרלוונטיות לביטוי X ירד (כלל אצבע שהוא הבסיס לכל נושא תג הכותרת).

יש להניח, אם כן, שה-Natural link profile ש"מומחים" ממליצים עליו, פועל בדיוק באותו האופן ומפחית את ציון הרלוונטיות של הדף המקושר בגלל הרחבת טווח הביטויים שהדף המקושר רלוונטי עבורם, או שציוניו עבורם עלה בזכות טקסט העוגן הייחודי להם. יוצא שהפעולה שנועדה "לעבוד" על האלגוריתם באמצעות מצג שוא של "טבעיות" משיגה את התוצאה ההפוכה!
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,320 נקודות)
ה"מומחה" שהכי מקושר עם הביטוי Natural link profile הוא אהרון וול מ-SEO Book. אני מקווה שהוא מספיק "מומחה" בשבילך.

לגופו של עניין: ברור שכותרות ולינקים טבעיים יהיו "מדוללים".

לדוגמא, למעלה מ-3000 לינקים טבעיים שמובילים לדף הבית של בלוג החומוס, לא מקשרים כולם מהמילה "חומוס" ולא עם הביטוי "חומוס להמונים" שהוא שם הבלוג, אלא משני הנ"ל וגם מביטויים כמו "בלוג החומוס", "החומוסיה של שוקי", "האתר של החומוס" וכו'.

אז נכון שמספר דומה של לינקים עם ביטוי זהה יכולים להשיג תוצאות טובות יותר בטווח הקצר, אבל ככה זה עם לינקים טבעיים - אתה לא מחליט.

עכשיו, נניח שאתה האלגוריתם של גוגל ואתה רואה שני אתרים - אחד עם 3000 לינקים בעלי Anchors זהים מפוטרים ושני עם מספר דומה אבל עם גיוון ב-Anchors ובמיקום הלינק בדף. על איזה אתר תאמר שהוא אתר פופולרי אמיתי ואיזה אתר תקבע שהוא Over optimized?

מקדמי אתרים שלא מגוונים Anchors ושמבססים את בניית הלינקים שלהם על פוטרים בלבד, חיים על זמן שאול.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
נערך 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט
אהרון וול איננו מומחה יותר גדול ממני למשל בנושא הנידון. הייתי נאלץ לקבל את סמכותו המקצועית כעדיפה אם היא הייתה נסמכת על סדרת ניסויים מבוקרים. בהעדר ניסויים דעתו היא ניחוש הנסמך על נימוקים לכאן ולכאן, בדיוק כמו שלי.

יתר על כן, אינני מעמיד את עצמי במקום לא יודע כמה מתוך 20,000 עובדי גוגל, נבונים, משכילים, חרוצים (ויקרים מאד!), שלרשותם עומדים כל הזמן וכל המשאבים לשכלול מתמיד של האלגוריתם. ולכן אינני טורח בכלל לנסות ולנחש מהכורסה שלי, במאמץ של שעת עבודה, או יום, או אפילו חודש, מה יראה להם "טבעי" ומה "מלאכותי" - אם על המושגים הללו לא אבד בכלל הקלח מבחינתם עוד לפני חמש שנים והם מדברים עכשיו במונחים שלא אהרון וול, לא אני ולא אתה מכירים בכלל.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,320 נקודות)
כדי להתייחס ברצינות למה שאתה אומר ולהחליט למי יש יותר גדול, היה עוזר לדעת מי אתה ועל מה אתה מבסס את הדברים שלך. (שים לב שאני לא אומר שהם לא מבוססים - אני אומר שאין לי דרך לדעת).

לגבי אהרון וול - כמה דברים שכתב ב-2005 וקודם לכן נאמרו על-ידי דוברים רשמיים של גוגל בשנתיים האחרונות. לכן הייתי אומר שאו שיש לו אינטואיציה טובה מאד או שהטענה שלך, שדעתו לא מבוססת על ניסויים, פשוט שגויה.

מעבר לזה, אתה מתעקש ליצור קונפליקט במקום שהוא לא קיים. לי בוודאי אין ויכוח עם עובדי גוגל וגם לאהרון וול לא ממש (כלומר, יש לו כמה ויכוחים אבל לא בנושא האלגוריתם).

אני יכול לנהל איתך שיחה ארוכה מאד על מה שמעניין לדעתי את עובדי גוגל שאחראים על האלגוריתם, אבל גם זה דיון ספקולטיבי. ובוא נודה על האמת - שגם ניסויים מבוקרים, במציאות של אלגוריתם משתנה, לא יכולים לספק תוצאות מדויקות, בוודאי לא לאורך זמן.

אם אבד הכלח או לא על מושגים כאלה ואחרים - גם זה דיון מעניין. אני דווקא הייתי אומר שלהרבה מונחים ששימשו בתיאוריות של שנות ה-70' יש תפקיד חשוב בפרקטיקה של שנות ה-2000.

אבל כל זה לא קשור בכלום לנושא שלנו ולטענה שטענתי.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
נערך 3 יולי, 2010 על ידי זקן השבט
אני מוכר היטב לקהילת מקדמי האתרים בארץ, בעיקר בזכות למעלה מ-5,000 פוסטים ותגובות שכתבתי בפורום K, תחת השם עמנואל,  וכולם בנושא התיאוריה והפרקטיקה של קידום אתרים בזירות תחרותיות. כמו כן, אני מקיים מזה יותר משנה סמינר מתקדם בן 25 שעות שבו אני מציג ומתרגל בין השאר טכנולוגיות ייחודיות שפיתחנו במהלך עשר השנים האחרונות, לקידום נבון ומוצלח  בזירות תחרותיות. בין משתתפי הסמינר קולגות מצמרת משרדי הקידום בארץ.
מידע נוסף בטל' 02-5664676.
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2010 על ידי shooky <סגן אלוף> (21,320 נקודות)
אוקיי, זה נשמע מאד מעניין. אתה יכול לדבר קצת על מתודולוגיות?
נתקבלה תגובה 4 יולי, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
אני יכול לדבר הרבה על המתודולוגיות, אבל לא באופן פומבי. תתקשר אלי.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,304 שאלות

7,331 תשובות

9,902 תגובות

17,173 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 225 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 אוגוסט, 2013 על ידי חני (150 נקודות)
+2 הצבעות
2 תשובות 1,232 צפיות
שאלה נשאלה ב- 31 מאי, 2011 על ידי sedmedia (430 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 244 צפיות
שאלה נשאלה ב- 24 פברואר, 2016 על ידי lionheart (200 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 290 צפיות
0 הצבעות
2 תשובות 255 צפיות
שאלה נשאלה ב- 19 יוני, 2013 על ידי avij (170 נקודות)
...