◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
2.5k צפיות

Reffering domain vs Backlink

על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
האם קישור מאתר מסוים לאתר שלי הוא לא כמו קישור מאתר מפנה.......:)
כלים שסורקים קישורים מציגים גם reffering domain וגם backlink שזה בעצם....אותו דבר.

מדוע מעט קישורים מ ref domain והרבה קישורי backlinks מצביעים על חולשה של אתר....

3 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אם אתה מקבל קישור מכל אחד מדפיו של אתר מסוים יהיה לך reffering domain אחד אבל הרבה backlinks.
"כח" של אתר ו"חולשה של אתר" הם מונחים שהמציאו מקדמי האתרים. לפני הרבה שנים הם ציינו את ציון ה-Page Rank, שתרומתו בשיקלול ציון הרלוונטיות של הדף הלכה ופחתה עם השנים, וספק אם היא עוד קיימת.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
קישורים יש להם חשיבות מכרעת במיוחד אם הם באים מאתרי gov או edu, קישורים שבאים מאתרים נחותים (לא בהכרח על ביטוי מפתח) הם אלו הבעייתיים. לכן ועוד איך יש כח לאתר אם הלינק ג'וס שלו בא מאתר ממשלתי או חינוכי. למדת משו.

עכשיו לעניינו, ואני מצטט אותך: "אם אתה מקבל קישור מכל אחד מדפיו של אתר מסוים יהיה לך reffering domain אחד אבל הרבה backlinks."

איזה שיקול הגיוני יהיה לי לקחת מאתר חיצוני כמה קישורים לאתר שלי(אלא אם כן זה מ footer), אני יורה לעצמי ברגל, מספיק לי קישור אחד מאתר חיצוני חזק שחיוני לגולשים ולאתר שלי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הטענה הראשונה היתה אולי נכונה עד לפני כ-10 שנים. גוגל המציא אז את ה-Trust Rank הסודי (!) כדי מקדמי האתרים לא יוכלו לדעת לאיזה קישורים יש ערך גבוה מאד. לא ידוע אם זה עדיין בשימוש.
הטענה השניה נכונה כי המבחן לערך הקישור הוא שיעור השימוש בו על ידי משתמשי גוגל, ומידת שביעות הרצון שלהם באתר המקושר.
קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי


כוחו של אתר מפנה נמדד באיכות הגולשים והתאמתם להפניה וכן כמות הזרימה, אם כתבה מהתחום שלך מפנה גולשים לאתר אשר מרוצים מההפניה ונשארים באתר זה יקנה לך ציון גבוה..

תמיד תחשוב על הגולשים ולא על גוגל, אם הגולשים מרוצים מהפעולות שלך או אם התוצאות הם צמיחה בכמות בגולשים לאתר והרווח בכל מקרה יהיה שלך..

אתה גם תרוויח זרימת קהל איכותי וגם עם הזמן האתר שלך מקבל ציונים גבוהים..
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
יפה אמרת.לזה התכוונתי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה שעמית מנסה להסביר בתשובתו לקוראים הוא שגם אם יש "אתר נורא חזק", אבל המבקרים שיוצאים ממנו לדף באתר אחר הם מעטים ביותר, ו\או לא מאותתים לגוגל על רמת שביעות רצון גבוהה מהביקור בדף המקושר, אז זה ייחשב בגוגל כ"קישור מאתר נורא חלש", ויכול להיות לו גם ערך שלילי!
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
" כלים שסורקים קישורים מציגים גם reffering domain וגם backlink שזה בעצם....אותו דבר"
זה לא אותו הדבר בעצם פה מדובר בדומיינים מפנה ופה בקישורים, יש ביניהם הבדל

" מדוע מעט קישורים מ ref domain והרבה קישורי backlinks מצביעים על חולשה של אתר.... "
לא זכור לי שגוגל טענו שזה מצביע על חולשה כלשהיא
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
נכון. גוגל מעולם לא דיברו על "כח" של אתר ועל "חולשה של אתר". אלה מונחים שהמציאו מקדמי האתרים כדי לתאר באמצעותם גם למי שלא מבין כלום בקידום, את מה שבשפה מקצועית הגדרנו כ"ציון הרלוונטיות של הדף (ולא האתר) המקשר לביטוי החיפוש הנתון", שיכול להיות גבוה מאד או נמוך מאד, אבל גוגל לא מספר לנו כמה גבוה או נמוך.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

...