מה זה "כוח הדף" ואיך הוא יכול "להתחלק" ו"לזלוג" החוצה לדפים פנימיים (או דפים באתרים אחרים)? כל הטרמינולוגיה הזו מתייחסת למודל ה-Page Rank, שהיה מרכזי בשיטת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל הפרימיטיבי, מודל שנת 2000. כפי שציין גם עמית, בשנת 2016 מודל ה-Page Rank הפך לשולי בשיטת דירוג תוצאות החיפוש, ואפשר להתעלם ממנו לחלוטין בשיקולים של מה לעשות ומה לא לעשות כדי לקדם את האתר (נגד מתחרים ראויים בצמרת תוצאות החיפוש).
ההנחיה העדכנית של הנהלת חברת גוגל, מחודש מאי 2013, לבעלי האתרים, מה עליהם לדרוש לבצע כדי שהאתר שלהם יקודם בגוגל פורסמה ב-
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw . קרא אותה ופעל על פיה. אם היא מפתיעה אותך, או שמשהו בה לא ברור, חזור לכאן ושאל.