◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
314 צפיות

האם תפריט עם המון דפים מפריע לקידום דף הבית?

על ידי 420 צפיות
אני מנסה לקדם את האתר (את דף הבית בעיקר אך לא רק) בזירה תחרותית יחסית. אני כותב מאמרים ושם אותם בדרופדאון של התפריט לפי נושאים כמובן. חבר העיר לי שזו לא דרך נכונה אם אני רוצה לקדם את דף הבית כי כל הכח של הדף בית מתחלק וזולג לדפים האחרים.
האם זה נכון?
תודה רבה

3 Answers

קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

לפי עניות דעתי הכוח אינו זולג, ישנה תרומה רבה של דפים פנימיים אשר יוצרים תנועה ועונים על הצורך של הגולשים. האתר משוכלל לפי רמת העניין של הגולש באתר עצמו, כך שדפים פנימיים אשר מביאים גולשים רק תורמים לכוח הכללי ומעצימים את הדומין עצמו.
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה זה "כוח הדף" ואיך הוא יכול "להתחלק" ו"לזלוג" החוצה לדפים פנימיים (או דפים באתרים אחרים)? כל הטרמינולוגיה הזו מתייחסת למודל ה-Page Rank, שהיה מרכזי בשיטת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל הפרימיטיבי, מודל שנת 2000. כפי שציין גם עמית, בשנת 2016 מודל ה-Page Rank הפך לשולי בשיטת דירוג תוצאות החיפוש, ואפשר להתעלם ממנו לחלוטין בשיקולים של מה לעשות ומה לא לעשות כדי לקדם את האתר (נגד מתחרים ראויים בצמרת תוצאות החיפוש).

ההנחיה העדכנית של הנהלת חברת גוגל, מחודש מאי 2013, לבעלי האתרים, מה עליהם לדרוש לבצע כדי שהאתר שלהם יקודם בגוגל פורסמה ב-https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw . קרא אותה ופעל על פיה. אם היא מפתיעה אותך, או שמשהו בה לא ברור, חזור לכאן ושאל.
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
למרות שהחבר שהעיר לך על הנקודה משום מה התמקד במשהו שאיאפשר לבחון או לקבל אינדיקטור לגביו (ה PR הדינאמי סמוי) הנקודה שלו נכונה.

אם תקשר מכל דף באתר לכלל המאמרים תהפוך את תפריט האתר לרשימת מאמרים ארוכה, לא ברורה, לא שמישה ובכללי אתר ספאמי שעבר אובר אופטימיזציה.

אם מתייחסים בצורה יבשה לשאלה בהחלט ריבוי קישורים מחלק את ה PR ומומלץ לדאוג לארכיטקטורת מידע מתוכננת ומחושבת ולאסטרטגיית תוכן אמיתית ולא סתם מאמרים שכותבים לשם קידום.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...