◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
758 צפיות

SeoWho - למה הם בעמוד 1?

על ידי 130 צפיות
מדברים הרבה על קידום לבן וכו'...

מעניין אותי לדעת האם זה ה "תוכן המקורי והאיכותי שמתעדכן בתדירות גבוהה באתר" או ה"קישורים האיכותיים" שגרמו להם תוך זמן קצר להופיע בדף ה-1 בגוגל כמעט בכל ביטוי אפשרי בניהם קידום אתרים וקידום אתרים בגוגל...


אשמח לשמוע דעות!

3 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
חשוב להבין את עיקרון הפעולה של מנוע חיפוש. אתה לא יכול לדעת האם תוצאת חיפוש נמצאת בצמרת בזכות תכונה שאתה רואה או למרות אותה תכונה. גוגל לא מראה במקום הראשון תוצאת חיפוש מצוינת אלא את תוצאת החיפוש שנמדדה עבורה ציון רלוונטיות יותר גבוה מאשר ציוני הרלוונטיות של כל תוצאות החיפוש האחרות, גםפ אם כולן גרועות.
על ידי
אם אני מבין אותך,
אתה אומר שלא חובה שהתוצאות בעמוד הראשון בקידום אתרים הם התוצאות האיכותיות ביותר כי יכול להיות שיש אתר שמבחינת גוגל רלוונטי על פני האחרים?
מה רלוונטי באתר שציינתי? במה הוא שונה מאתרים איכותיים יותר בתחום?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא זה מה שאני אומר. אם כל תוצאות החיפוש גרועות מבחינת הרלוונטיות שלהן, גוגל עדיין ייאלץ להציג במקום הראשון את מי שהכי פחות גרוע. הדרך היחידה לדעת האם התוצאה שבמקום הראשון היא המצוינת שבין המצוינות, או הכי פחות גרועה מבין תוצאות שכולן גרועות, היא לדעת האם ציון הרלוונטיות המוחלט שלה לאותו ביטוי הוא למשל 500,000 נקודות או רק 50 נקודות.
על ידי
אבל לפי הנתונים שמציינים "איכות" בעייני גוגל, יש אתרים הרבה יותר ראויים...
אין לאתר הזה קישורים טבעיים ואיכותיים, אין שם תוכן... למה שאתר כזה יהיה הכי פחות גרוע? או במילים אחרות, אני בטוח שיש אתרים בתחום שהם "הכי פחות גרועים"
לא מסתדר כ"כ ודי נוגד את התורה..
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מאיפה לקחת את ה"נתונים" הללו? בהנחיה העדכנית של הנהלת חברת גוגל מחודש מאי 2013 לבעלי האתרים, מה עליהם לדרוש לעשות באתרים שלהם, כדי שיקודמו בתוצאות החיפוש, לא מוזכרים יותר "קישורים איכותיים" או "תוכן איכותי" ( https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw ).
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
מי שבאמת יודע ישתוק ולא יגלה לך שיטות קידום
ומי שלא יודע יכתוב לך מה שאתה לא צריך לדעת
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני לא מהסס לחשוף את שיטת הקידום.
על ידי
Riode אתה צודק.
ובסופו של יום, הרבה מילים יפות על הנהלת גוגל ושום הסבר פשוט, למה לעזאזל הם שם.....
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
קידום אתרים (נגד מתחרים ראויים בצמרת תוצאות החיפוש) הוא מקצוע לאנשים חושבים שמוכנים להכיר בכך שרמת אי-הוודאות קרובה מאד ל-100%. מי שמחפש משהו פשוט יש לו מבחר מקצועות אחרים.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי


לדעתי יותר חשוב מבחן הזמן, ראיתי הרבה מאוד שחקנים באים והולכים מהצמרת..

ישנם מגה אתרים אשר אינם כבר ונחשבו לאתרים שאין להביס אותם, כיום חוקי המשחק השתנו ואם נמצאה פרצה כזאת או אחרת היא נסגרת דיי מהר ואותו שחקן עף רחוק מאוד..
על ידי
זה נשמע שאתה כל כך בטוח בעצמך אבל מה שאתה כותב פשוט לא נכון ומטעה
ועל כל דוגמא שתוכיח את מה שכתבת אני יכול להבחא לך 3 דוגמאות שטעית

Riode
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
טוב...

אתה כותב עם הרבה אגו זה חמוד מאוד, אבל זה מלמד אותי שאתה צעיר יחסית ועוד נלחם על שלך ואני מכבד את זה מאוד...

דרך אגב אני ממש לא כותב כמי שבטוח בעצמו ואפילו האתרים שלי עפו רחוק מאוד וחלקם כבר לא איתנו לאחר הענשה מצד גוגל..

אני ממש לא מקדם אתרים רגיל ולמעשה אני שותף עסקי עם כל האתרים ובעלי העסקים המיצגים אותם ולכן מסתכל ממקום אחר על הענף. אני רואה באתרים שלי עסק לכל דבר ומכיר לעומק את המוצרים, מערך השיווק, חשבונאות, תחרות ועוד..

רמת היציבות העסקית שלי אינה משתווה למקדם אתרים סטנדרטי ולכן מטיף לטובת עזרה עבור אנשים שרוצים להצליח יותר. אין לי נוסחאות פלא! רק עבודה נכונה ומרוכזת ללא התעסקות בשטויות והתעסקות בדברים אשר אינם מקדמים אותי, הזמן שאני משקיע כאן יכול בקלות להיות מתורגם להכנסה ישירה לכיסי הפרטי על ידי מתן ייעוץ לאנשים שהיו שמחים לקבל את עזרתי..

 אז נכון שעזרה בחינם אינה דומה ברמה או בריכוז שיש לי עבור כל גולש, אבל הידע אינו נופל ומצריך מחשבה עמוקה עבור אלו שישקיעו את זמן להבין, להפנים ולמלא את החסר עבור חייהם.

אבל אני כותב כבעל עסק עם עניין גדול בעשיית כסף ולא סיסמאות כאלה ואחרות, חשוב לי לכוון אנשים לעבר הצלחה כלכלית ולא להשאר פרילנסר קטן עם משכורת של 10,000 ש"ח ולהרגיש במגרש של הגדולים..

בעל חברה לקידום אתרים (חבר מקורב שלי) היה בעל למעלה מ - 170 אתרים אשר שחטו אותו לגמרי וכילו כל דקת פנאי בחיו. לאחר יעוץ מקצועי וחוויות של איבוד הלקוחות הגדולים על ידי הענשות הוא שינה כיוון וכרגע מקדם פחות מעשרים לקוחות עם רווח כפול, חצי זמן עבודה וצוות מצומצם יותר עם רווח תפעולי קטן יותר אבל מכניס רווח סופי כפול ממה שאי פעם הרוויח ושלא לדבר על רמת היציבות העסקית שלו..
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
מצחיק שאתה חושב שאני צעיר שהספקתי לקדם חברות ענק כמו וואלה טורס, הפניקס , אתר  צימרים והרשימה עוד נמשכת למקומות ראשונים. והיום מקדם פרוייקטים שלי בארץ ובחו''ל..
אבל מי אני (פריניסלר קטן בתחילת הדרך) שיתווכח עם בן אדם דגול כמוך.
אין לי שום דבר נגדך אם אני רואה שבן אדם טועה אני יתקן אותו.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 24/06/18 על ידי natiweb 120 צפיות
...