◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
415 צפיות

לפני פתיחת האתר(בלוג) - לוקח 1000 צעדים אחורה,שאלות - והרבה.

על ידי 130 צפיות
צהריים טובים ומה שלומכם.
בזמן הקרוב אני מתכנן לפתוח בלוג באנגלית בנושא תיירות(קשוח, אני יודע).
מן הסתם התיירות היא נישת ענק, והכיוון אליו אני מכוון זה מאמרים לפי תרגות מילות מפתח. עכשיו שקניתי את האחסון והתחלתי לעלות דברים, הבנתי שאני צריך לעשות הכל 100% עכשיו, במקום לתקן טעויות אחרי האינדוקס בגוגל.  אני ימספר את השאלות, שיהיה לכם נוח לקרוא ונוח לענות. המון תודה ושבוע נהדר

1.עיצוב חינמי בוורדפרס , שאותו אני מן הסתם יערוך , אך עדיין יש שימוש בעיצוב הזה, ולא 1 ולא 20 אתרים. כמה קריטי?
2.התחלתי לפתוח רשתות חברתיות שיעסקו בבלוג(חלקן אפילו פעילות לפני עליית האתר - לדוגמא אינסטגרם). החלטתי לקשר את הדפים של כל הרשתות האלו דרך הבלוג מן הסתם. 2 דברים מוזרים שאני נתקל בהם
א.מובייל - את אינסטגרם , אני מצליח להפנות דרך האפליקציה במידע ויש. לא מוצא משהו לפייסבוק. ראיתי שיש בפייסבוק את אופציית ה SHARE דרך האפליקציה, אך מן הסתם גם אשמח למעבר לדף עצמו, דרכה.
ב. חווית משתמש , הדיבור החדש של עולם הקידום. למה אני רואה מאות אתרים, כולל האתר הזה דרך אגב , שהרשתות החברתיות לא מופנות דרך האפליקציה. לא קיים משהו בסגנון? ומן הסתם % ענק מהגולשים שכבר יעבור לרשת החברתית, לא דרך האפליקציה - לא יתחבר.

3.תמונות - בבלוג יהיו תמונות, אם זה תמונה ראשית של הפוסט בעמוד הבית, או אם בתוך הפוסט. תמונות זה חשוב(תודה שכולן מקוריות) ותגי ALT יותר. בעבר בבלוג שכתבתי בו מספר מאמרים , תמונה שהעלתי הגיע למיקום 6 או 7 בגוגל תמונות בחיפוש מילת המפתח אותה קידמתי בדף.
האם לעלות תמונות( לדוגמא גשר כלשהוא בספרד) - כשתג ה-ALT הוא קשור למונח הקידום, אם רק את שם הגשר,ספרד.

4.מינימום מאמרים בפתיחת האתר? מן הסתם בלוג, כדי שיעבוד צריך לעדכן, ותמיד. אך השאלה היא עם כמה להתחיל? 5,10,15?

שאלה אחרונה וקצרה ששחכתי. דף הבית של הבלוג(פוסטים אחרונים וכו' בלה בלה) איך הייתם מתרגתים עמוד בית של בלוג, באיזהמילת מפתח? מן הסתם התכנון הוא שדווקא מאמרים יביאו את התנועה ולא העמוד הראשי של הבלוג.
שוב תודה, ושיהיה כבר שקט בעולם!

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בלוג באנגלית בנושא תיירות בעיר חדרה אולי לא צריך להיות כל כך "קשוח" כי רמת התחרותיות נמוכה למדי. אבל אם הנושא הוא ירושלים, או ישראל בכלל, או פריז, אתה לא יכול לצפות שעצם הביצוע של סדרת פעולות, על פי התשובות לשאלות ששאלת פה, כאשר גם כל מתחרייך ביצעו את אותן הפעולות בדיוק, יקפיץ את הבלוג שלך למקום הראשון בגוגל, או שאפילו יועיל בשביל לעלות ממקום 200 למקום 40.

ממליץ לך להתחיל מקריאת ההנחיה של הנהלת חברת גוגל מה לעשות כדי לקדם את האתר בתוצאות החיפוש (על חשבון מתחרים ראויים) ולחזור לכאן עם שאלות נוספות: https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw .
על ידי 130 צפיות
נערך על ידי
תודה רבה , עובר על זה. ד"א מן הסתם שאין לי מאמר שיקודם במילה פריז, ולא לשם השאיפה. הרבה מאמרים, תוכן איכותי, מילות מפתח עם כמות חיפושים נמוכה יחסית ובקיצור, לונג טייל קלאסי של בלוג.
טוב, אז לאחר קריאה מעמיקה בקובץ, מן הסתם לא חודש לי כלום. מעניין אותי למה החלטת שאין לי מושג מה זה גוגל, או קידום אתרים.
את מחקר המתחרים של מילות המפתח הרלוונטיות כבר עשיתי.ומן הסתם משם הגיע ההחלטה כן ללכת על הבלוג. תסכים איתי שלקדם דף במונח עט ורוד מתפצל ל-2 בפריז, זו לא בעיה כל כך גדולה.
דבר נוסף שמעניין אותי, זה למה אתה אומר בכלל שסידרת פעולות שאני יעשה לא תועיל לקידום. לא ניתקלת בנישות שהמתחרים בתחתית העמוד הראשון לא היו בנוים בצורה נוחה(חלקם לא מותאמים לנייד בכלל) , ולא מעדוכנים מזה שנתיים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אין דבר כזה "לונג טייל קלאסי" שיש עבורו נוסחה אחידה איך להתמודד איתו בקידום אורגני. קרא את הקטע האחרון שבדף http://www.askpavel.co.il/qa/19071 .

כמעט כל מקדמי האתרים שאני מכיר, ורק פה הכרתי קרוב ל-1,000, מופתעים מתוכן ההנחיה של הנהלת גוגל ומתקשים מאד לתרגם את ההנחיה לעבודת קידום מעשית. אבל זהו השלב הראשון בתכנון מיזם אינטרנט, והוא דורש עשרות או מאות שעות עבודה. אני ממליץ לך בחום להתחיל איתו.

"מחקר מתחרים" זה קשקוש, גם אם אתה חוקר את תוצאות החיפוש שבצמרת לביטויי חיפוש תחרותיים במיוחד - לא אני ולא אתה יכולים לדעת האם אותה תוצאת חיפוש הגיעה לצמרת בזכות (!) התכונות שאתה מוצא בה או למרות (!) אותן תכונות.
על ידי 130 צפיות
תודה על התגובות, ומבסוט על התגובה שלך לגבי המילת מפתח העקרית.
השם שלך זכור לי מפורומי קידום אתרים ישנים שכבר לא איתנו , ככה שמאמין שיש לך לא מעט נסיון:)
ד"א, מה שעדיין מעניין אותי במיוחד זה נושא הקישור לרשתות חברתיות.

לגבי השאר, אני מנחש שרק הזמן יגיד, ומן הסתם גוגל יקבע, נתעדכן בעוד 3-6 חודשים :)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא כתבתי משהו על מילת המפתח העיקרית (של דף הבית?)
אבל מימצא שמפריך לכאורה את הפרקטיקה הותיקה של טירגוט מילת מפתח בדף מוצג ב-http://www.askpavel.co.il/qa/18834 .
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
1. לא קריטי, אבל יותר קריטי שהעיצוב היה ייחודי והמבקרים יזכור לחוויות משתמש בעלת ערך (אם תבנית חינמית תוכל לספק לכך מענה תחליט אתה...)

2. לא ברור לי מה השאלה

3. הייתי ממלא באלט תיאור שיעזור לגולשים להבין על מה התמונה מדברת ומעדיף שלא לדחוס בהם ביטויי קידום בצורה מניפולטיבית (רבים יחלקו עלי אגב!)

4. אין דבר כזה...תתחיל ממשהו לפחות מאתר מאופיין וברור, המאמרים יגיעו בהמשך (בהשוואה לדפים המרכזיים כמו אודות, צור קשר, תמיכה FAQ וכו)

5. לא ממש מאמין בקידום מילות מפתח משאיר את השאלה לשאר המשתתפים (כנראה לשם המותג אם כבר)

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,012 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/12/12 על ידי בתיה62 170 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/12/16 על ידי natim9 200 צפיות
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/11/14 על ידי moranme 350 צפיות
3 תשובות
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 21/10/14 על ידי marcomSEO 170 צפיות
...