◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
869 צפיות

הוספת תגיות בוורדפרס

על ידי 390 צפיות
שלום לפאבל וחברי הקהילה,
אני מקדמת אתרים SEO ובמדיה החברתית.
האתר שאותו אני מקדמת בנוי על פלטפורמת וורדפרס.
מחפשת מידע על תגיות וקטגוריות. האם להוסיף קטגוריה (ראיתי בבירור שאם להוסיף, אז רק לקטגוריה אחת) ותגיות לדפים ולפוסטים באתר?
התשובות העדכניות הן: לשים תגיות ולסווג לקטגוריה רק פוסטים ולא דפי אתר.... מה אתה/אתם אומרים על כך?
יש עוד משהו.... תגיות בשתי שפות. האתר בעברית, אך כשאני בודקת עם הכלי לבדיקת תחרות ומספר חיפושים של גוגל google keyword tool מילות המפתח הכדאיות הן באנגלית ולא בעברית.... למשל, cloud בישראל זוכה ליותר חיפושים מאשר ענן וגם Backup לעומת גיבוי. האם זה פוגע שאני מכניסה תגית באנגלית? לא מצאתי מידע על כך....

תודה מראש ושנה טובה,

שושי

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אל תסמכי על המספרים שמציג לך ה-google keyword tool לצורך תכנון השיווק באינטרנט - מספר החיפושים החודשי של ביטויי חיפוש תחרותיים כולל שיעור עצום (עד כ-85%) של חיפושי סרק, ידניים ואוטומטיים.

ה"כלי לבדיקת תחרות" מודד את התחרות ב-Adwords, ולא בתוצאות החיפוש האורגניות. אם כי בביטויי חיפוש מסויימים יש מתאם חיובי ביניהם, דרושה חשיבה נוספת כדי להעריך האם זה נכון, ועד כמה זה נכון, גם בביטויי החיפוש שאת מקדמת.

יתר על כן, בדיון שמתפתח פה ב-http://www.askpavel.co.il/qa/18834 אני מציג ממצא שמפריך לכאורה את התיאוריה והפרקטיקה של עבודת קידום האתרים, שעל פיהן כדי לאנדקס ולקדם דף אינטרנט לביטוי חיפוש\מפתח מסוים דרושה לפחות "פעולת קידום" אחת שמשתמשת באותו ביטוי.

קטע מתשובה לעמיתתי מיכל כהן באותו דיון:

"4. אי-אפשר לדעת מה יקרה כאשר יחליפו את הכותרת ל-2016 עד שיעשו זאת. שוב, התעלומה היא מדוע הדף מצליח לגבור כל כך בקלות על המוני תוצאות חיפוש שקודמו בפועל לביטוי [prom dresses 2016]. הממצא הזה מפריך את בסיס עבודת הקידום על פי פרוטוקול (צ'קליסט) כלשהו, כי ההנחיה למקדמי אתרים מה עליהם לעשות כדי לקדם את דפי האתר למקום הראשון בגוגל עבור כל ביטויי החיפוש הנגזרים מביטוי הראש (במקרה זה prom dress) היא להביא את הדף למקום הראשון בגוגל לביטוי הראש, ורק אחד מהם יצליח לעשות זאת. אז מה נשאר מביצוע "מחקר מילים" שנועד לחשוף "ביטויי זנב ארוך" בעלי רמת תחרותיות נמוכה, אבל נפח חיפוש שגבוה מספיק בכדי להצדיק את עלות עבודת הקידום?"
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לגבי קטגוריות בהחלט חשוב לתכנן ולהטמיע ארכיטקטורת מידע ולהוסיף קטגוריות בהתאם (לאחר המחקר).

לגבי תגיות, בכל סיטואציה שבה נתקלתי התגיות סיפקו לבעלי האתרים פתרון לביצוע מניפולציה ודחיסת מילות מפתח בדפי האתר, נדיר מאוד שמצאתי עבורם הצדקה מבחינת UX (רק במקרים ובהם הניווט היה ממש גרוע והתגיות סיפקו מענה)

לכן אם מצאת שהוספת תגיות תתרום לאתר מבחינת UX ותהפוך אותו לשמיש יותר לכי על זה (אחרת עדיף להשקיע משאבים על תכנון נכון יותר של האתר מבחינת UX)

לגבי דחיסת ביטויים באנגלית, מציע להימנע אם את פונה לטווח הארוך ולא מעוניינת ליצור דפים עם פוטנציאל לספאם ולתוכן דל

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 22/08/15 על ידי liranb120 240 צפיות
2 תשובות
קולות
+2
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 15/08/19 על ידי creativel <סגן> 2.5k צפיות
2 תשובות
קולות
0
...