קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

הוספת תגיות בוורדפרס

0 הצבעות
236 צפיות
שאלה נשאלה ב- 11 אוקטובר, 2015 על ידי SharolMon (410 נקודות)
שלום לפאבל וחברי הקהילה,
אני מקדמת אתרים SEO ובמדיה החברתית.
האתר שאותו אני מקדמת בנוי על פלטפורמת וורדפרס.
מחפשת מידע על תגיות וקטגוריות. האם להוסיף קטגוריה (ראיתי בבירור שאם להוסיף, אז רק לקטגוריה אחת) ותגיות לדפים ולפוסטים באתר?
התשובות העדכניות הן: לשים תגיות ולסווג לקטגוריה רק פוסטים ולא דפי אתר.... מה אתה/אתם אומרים על כך?
יש עוד משהו.... תגיות בשתי שפות. האתר בעברית, אך כשאני בודקת עם הכלי לבדיקת תחרות ומספר חיפושים של גוגל google keyword tool מילות המפתח הכדאיות הן באנגלית ולא בעברית.... למשל, cloud בישראל זוכה ליותר חיפושים מאשר ענן וגם Backup לעומת גיבוי. האם זה פוגע שאני מכניסה תגית באנגלית? לא מצאתי מידע על כך....

תודה מראש ושנה טובה,

שושי

תשובות 2

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 11 אוקטובר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 11 אוקטובר, 2015 על ידי זקן השבט
אל תסמכי על המספרים שמציג לך ה-google keyword tool לצורך תכנון השיווק באינטרנט - מספר החיפושים החודשי של ביטויי חיפוש תחרותיים כולל שיעור עצום (עד כ-85%) של חיפושי סרק, ידניים ואוטומטיים.

ה"כלי לבדיקת תחרות" מודד את התחרות ב-Adwords, ולא בתוצאות החיפוש האורגניות. אם כי בביטויי חיפוש מסויימים יש מתאם חיובי ביניהם, דרושה חשיבה נוספת כדי להעריך האם זה נכון, ועד כמה זה נכון, גם בביטויי החיפוש שאת מקדמת.

יתר על כן, בדיון שמתפתח פה ב-http://www.askpavel.co.il/qa/18834 אני מציג ממצא שמפריך לכאורה את התיאוריה והפרקטיקה של עבודת קידום האתרים, שעל פיהן כדי לאנדקס ולקדם דף אינטרנט לביטוי חיפוש\מפתח מסוים דרושה לפחות "פעולת קידום" אחת שמשתמשת באותו ביטוי.

קטע מתשובה לעמיתתי מיכל כהן באותו דיון:

"4. אי-אפשר לדעת מה יקרה כאשר יחליפו את הכותרת ל-2016 עד שיעשו זאת. שוב, התעלומה היא מדוע הדף מצליח לגבור כל כך בקלות על המוני תוצאות חיפוש שקודמו בפועל לביטוי [prom dresses 2016]. הממצא הזה מפריך את בסיס עבודת הקידום על פי פרוטוקול (צ'קליסט) כלשהו, כי ההנחיה למקדמי אתרים מה עליהם לעשות כדי לקדם את דפי האתר למקום הראשון בגוגל עבור כל ביטויי החיפוש הנגזרים מביטוי הראש (במקרה זה prom dress) היא להביא את הדף למקום הראשון בגוגל לביטוי הראש, ורק אחד מהם יצליח לעשות זאת. אז מה נשאר מביצוע "מחקר מילים" שנועד לחשוף "ביטויי זנב ארוך" בעלי רמת תחרותיות נמוכה, אבל נפח חיפוש שגבוה מספיק בכדי להצדיק את עלות עבודת הקידום?"
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 12 אוקטובר, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (171,090 נקודות)
לגבי קטגוריות בהחלט חשוב לתכנן ולהטמיע ארכיטקטורת מידע ולהוסיף קטגוריות בהתאם (לאחר המחקר).

לגבי תגיות, בכל סיטואציה שבה נתקלתי התגיות סיפקו לבעלי האתרים פתרון לביצוע מניפולציה ודחיסת מילות מפתח בדפי האתר, נדיר מאוד שמצאתי עבורם הצדקה מבחינת UX (רק במקרים ובהם הניווט היה ממש גרוע והתגיות סיפקו מענה)

לכן אם מצאת שהוספת תגיות תתרום לאתר מבחינת UX ותהפוך אותו לשמיש יותר לכי על זה (אחרת עדיף להשקיע משאבים על תכנון נכון יותר של האתר מבחינת UX)

לגבי דחיסת ביטויים באנגלית, מציע להימנע אם את פונה לטווח הארוך ולא מעוניינת ליצור דפים עם פוטנציאל לספאם ולתוכן דל
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,210 שאלות

7,240 תשובות

9,854 תגובות

4,796 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שיטת-קידום תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+1 הצבעה
3 תשובות 128 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 אוגוסט, 2015 על ידי liranb120 (240 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 134 צפיות
+2 הצבעות
2 תשובות 157 צפיות
שאלה נשאלה ב- 21 ספטמבר, 2015 על ידי oot (410 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 90 צפיות
שאלה נשאלה ב- 10 מרץ, 2015 על ידי סיפתח (370 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 214 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 יוני, 2013 על ידי liront (280 נקודות)
...