◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
492 צפיות

מתקשה להכניס אתר למיקומים העליונים עבור מילה רלוונטית מאד

על ידי <סרן> 5.4k צפיות
יש לי אתר שמקודם יפה מאד עבור מספר ביטויים רלוונטיים, למעשה הוא ממוקם עבורם במקום הראשון. לדוגמה הביטוי "חנות טיסנים".
עבור מספר ביטויים נוסף הוא ממקום במיקומים העליונים בגוגל.

יש לי בעיה עם מילה אחת ויחידה "טיסנים", עבורה האתר ממוקם בעמוד השני כבר תקופה ארוכה מאד.

ב-Adwords אותה מילה מקבלת ציון איכות של 10/10 עם:
שיעור קליקים צפוי: מעל לממוצע
רלוונטיות של מודעה: מעל לממוצע
חוויית דף נחיתה: מעל לממוצע

להערכתי, האתרים המתחרים נותנים חווית מבקר נמוכה יותר והקוד שמריץ אותם ישן משמעותית ופחות מתחשב בהמלצות גוגל. האתר שלי רספונסיבי (למרות שאני מודע לבעיה עם מובייל) מה שאמור לתת נקודות זכות מול האתרים המתחרים, רץ על שרת וירטואלי אמיתי עם כתובת IP יחודית עבורו ומוגן על ידי Incapsula כדי לקבל גם יתרון של מטמון.

רעיונות מה אני עושה לא נכון?

תודה,
איזי
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בגדול אין לי משהו נוסף שאוכל לתרום לדיון, אני דיי מגבה את תשובתו של עמנואל (ובגדול אפילו לא מאמין בקידום מבוסס מילות מפתח)

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
חשוב להבין:

א. לביטוי החיפוש [חנות טיסנים] (עם וללא מרכאות כפולות) אין באינדקס של גוגל אפילו תוצאת חיפוש אחת שיש לה ציון רלוונטיות גבוה משל הדף שלך, ולכן הוא מוצג בהכרח במקום הראשון.

ב. לביטוי החיפוש [טיסנים] יש כרגע באינדקס של גוגל 15 תוצאות חיפוש שיש להן ציוני  רלוונטיות גבוהים משל הדף שלך, ולכן גוגל נאלץ להציג אותך במקום 16.

ג. ציון האיכות ב-Adwords ניתן למסע הפרסום על סמך ביצועי העבר, ואין לו קשר לציון הרלוונטיות של הדף לביטוי החיפוש הנתון [טיסנים]. קרא את מה שכתבתי ב-http://www.askpavel.co.il/qa/18615 .

ד. בדף https://support.google.com/adwords/answer/2404197 כתוב בין השאר:

"(כתוב) תוכן רלוונטי, שימושי ומקורי (!).
ודא שדף הנחיתה רלוונטי באופן ישיר לטקסט של המודעה ולמילת המפתח שלך.
ספק מידע שימושי בדף הנחיתה, בנוגע לדברים שאתה מפרסם.
נסה להציע תכונות שימושיות או תוכן שימושי שיהיו ייחודיים (!) לאתר שלך."

מסקנה:
מה שאתה עושה לא נכון הוא שאתה מתייחס לאוכלוסייה ששאלה בגוגל [חנות טיסנים] ולאוכלוסייה ששאלה בגוגל [טיסנים] כאל אוכלוסייה אחת, בעלת כוונות, התנהגות והעדפות זהות.

כנראה שבניגוד להערכה שלך ("מילה רלוונטית מאד") משתמשי גוגל לא שואלים ולא מבקרים בתוצאות החיפוש לביטוי [טיסנים] מתוך ציפיה להגיע לעוד (!) אתר שהוא חנות טיסנים, שאיננו שונה מכל שאר תוצאות החיפוש של חנויות הטיסנים, מתאכזבים מהביקור ומאותתים על כך לגוגל. ההפך הוא הנכון לאוכלוסיית מבקרי גוגל השונה (!) ששואלים [חנות טיסנים]. מתחייב מזה שגם את מסע ה-Adwords תוכל אולי לשפר על ידי שימוש בדף נחיתה נוסף שמותאם למי ששאלו [טיסנים] בלבד - אם תבין מה הם רוצים ואם יש לך מה להציע להם.
על ידי <סרן> 5.4k צפיות
תודה רבה על התגובות, מתחיל ללמוד את מה שנכתב.

מקריאה ראשונית אני מבין שאולי עלי לשקול עמוד נחיתה יעודי שיקודם עבור המילה טיסנים. היות שעמוד בחנות לא מקובל למלא בטקסט יחודי ומסקרן ככל שיהיה.

יש לי בלוג בתחום בדומיין אחר, שבעבר עם מאמץ לא גדול מידי הגעתי למקום השני עבור המילה טיסן (ביחיד, גם שם ברבים לא נכנסתי לעמוד הראשון). אנסה לקדם אותו עם הפניה לחנות.

שוב תודה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עצור!

בהנחה שהאוכלוסייה ששואלת בגוגל "טיסנים" שונה מהאוכלוסייה ששואלת "חנות טיסנים" נסה לגלות (גם אם זה יקח לך 30 שעות חשיבה) למה מתכוונת כל אחת מהן. האם למשל מי ששואלים "טיסנים" מתכוונים לבנות טיסנים בתכנון עצמי מחומרי גלם יסודיים ולא לרכוש חלקים מוכנים של דגם של פייפר בחנות טיסנים?

למה "בעמוד של חנות לא מקובל למלא בטקסט יחודי ומסקרן ככל שיהיה"? למה זה חשוב בכלל לציית למה שמקובל, אם אתה אולי יכול לגבור על כל מתחרייך באמצאות טקסט שהוא כן ייחודי ומסקרן?

קרא את ההנחיה ששל הנהלת חברת גוגל ב-https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw מה אתה נדרש לעשות כדי להועיל לקידום. אם תוכן ההנחיה מפתיע אותך, או שמשהו בה לא ברור, חזור לכאן ואשמח להסביר.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 10/09/15 על ידי guy waldman <סגן משנה> 1.0k צפיות
...