קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

שיפור כותרות H1-2-3

+2 הצבעות
400 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 אוגוסט, 2015 על ידי oot (410 נקודות)
האם שיפור/הוספה של מילים ספציפיות בכותרות H1-2-3, יכולה לפגוע באתר ובקידום?

שאלה נוספת - האם הפיכת דף אחר באתר לדף הבית, יכולה לפגוע באתר?

תשובות 4

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 22 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
1. כתיבת כותרות לפיסקאות טקסט הדף כדי לדחוס בהן את ביטויי המפתח של הדף כבר לא נחוצה. ראה את הדיון שהתחיל לפני התשובה של מנשה אברמוב ב-http://www.askpavel.co.il/qa/18615.

2. לכל דף באתר יש ציון רלוונטיות (שיכול להיות גם 0) לביטוי מפתח נתון. החלפת דף פנימי לדף הבית יכולה לגרום להפיכת המיקומים של שני הדפים בסדר הצגת תוצאות החיפוש לאותו ביטוי מפתח נתון.
נתקבלה תגובה 22 אוגוסט, 2015 על ידי oot (410 נקודות)
מה שכתבת לא נכון,
קראה את הכתבה הנהדרת הבאה בכדי להבין מדוע כותרות בH1-2,
ושימוש במילת המפתח (ברמה מסוימת) כן תורמת וחשובה.
https://moz.com/blog/how-much-keyword-repetition-is-optimal-whiteboard-friday
נתקבלה תגובה 22 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 22 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט
oot, אתה מצטט "מחקר" של אחד מבעלי חברה מסחרית שמשווקת למקדמי אתרים תמימים "כלים" שאמורים בין השאר לקבוע האם מספר החזרות על ביטוי המפתח מספק את מערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל, או שסוטה מהאופטימום כלפי מעלה או כלפי מטה. דין ה"מחקר" הזה הוא כדין כתבה שיווקית בעיתון, שמתנוססת מעליה האזהרה "כתבה שיווקית", והיא חשודה לכן בעיני ובעיני הציבור מראש.

כנגד השטויות שכתב רנדי פישקין באותה כתבה הצגתי את תוצאת החיפוש הראשונה לביטוי הסופר תחרותי (בגוגל העולמי באנגליתׂ) prom dress. טקסט הדף ההוא חורג מכל בחינה, ובאופן קיצוני,  מההמלצות של רנדי פישקין.

קרא את מה שכתבתי בחלק השני של http://www.askpavel.co.il/qa/18615 ותסביר לנו איך המציאות
בגוגל מתיישבת עם מה שכתב רנדי פישקין רק החודש.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 22 אוגוסט, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
מחקר בארה"ב לגבי כותרות של ספרים הוכיח קשר אמיתי בין בחירת הלקוח בספר על פי כותרת בלבד. אני מניח שגם ב - 2015 ישנו ערך גדול לכותרת שהרי והופעת הכותרת אפילו בחיפושים עוזרת לגולש לבחור בין עשרת האתרים המוצעים.

כותרת טובה יכולה לפנות לגולש המתאים או לקצר חיפוש עבור גולש שמחפש בדיוק את סוג התוכן הספציפי, יכולת הכותרת למשוך גולשים יכולה בהחלט לתרום רבות אך כמובן גם להזיק אם דוחסים מילים והופכים את הכותרות למאמץ קידום מיושן.

לגבי שאלה שנייה, דף הבית צריך להיות מושך ותרומתו להחזיק את הגולש ולמשוך אותו פנימה היא זו שתקבע את איכות האתר והתוכן המוצג בו. תוודא שמדובר בדף הכי "מוכר" שלך.
נתקבלה תגובה 22 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 22 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט
עמית, חוששני שאתה מבלבל בין כותרת הדף (Title) שמוצגת בתוצאות החיפוש (בין אם היא זהה לכותרת שחיבר מקדם האתרים ובין אם הוחלפה בכותרת שחוברה באופן אוטומטי על ידי המערכת של גוגל כדי להתאימה לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל) לבין הכותרת של טקסט הדף (H1) או הכותרת של פיסקה בטקסט (H2) או תת-פיסקה בטקסט (H3), במידה ויש בכלל טקסט.

משתמש גוגל שסוקר את דפי תוצאות החיפוש לביטוי ששאל כדי לבחור לאיזה תוצאת חיפוש להיכנס, רואה רק את כותרת הדף (Title), ולכן כותרות הטקסט לא משפיעות על החלטתו לאיזה תוצאת חיפוש להיכנס (למעט המקרים הנדירים שבהם ביטוי החיפוש ששאל נמצא רק בכותרת שבטקסט ולא בכותרת הדף, וגוגל מציג אותה, או חלק ממנה, בתוצאת החיפוש לאותו ביטוי חיפוש).
נתקבלה תגובה 22 אוגוסט, 2015 על ידי oot (410 נקודות)
יכול להיות שהאתר חזק מכל מיני סיבות שלאו דווקא נראות לנו לעיני,
בין אם מדובר על טראפיק משמעותי, שיתופים רבים ברשתות חברתיות, תוכן סופר ייחודי ואיכותי,
תזכור המותג וקישורים טבעיים אליו מאתרים אמינים וחזקים.

אנו מדברים פה על משהו מאוד ספציפי וטכני שאמנם מדובר על "חברה מסחרית" שכותבת עליו את המאמר, אך אין אזכור במאמר אודות איזו תוכנה שהם משווקים שאמורה לעזור בדבר הספציפי שהזכרתי לעיל.
יתרה מכך - מדובר על אותה חברה שמפרסמת בבלוג שלה המון תכנים חשובים (שחלקם פורסמו פה כגון: מדריך בניית לינקים שלו היו 7 חלקים), בחינם לחלוטין ללא תוכן פרסומי סמוי, ראיונות עם אנשי
SEO הבינלאומיים החזקים של התחום.
מדובר על דבר טכני שבכלליותו אמור לעזור, לכאורה, הן למקדמי האתרים עצמם והן למנועי החיפוש בכדי לקדם אתרים, גם אם מדובר על מספר נקודות מועטות בעיניך, עדיין לעניות דעתי לא צריך להתעלם מהם.
נתקבלה תגובה 23 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 23 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט
oot, התגובה הזו היתה אמורה להיות תגובה לתשובה הקודמת, זו שאני נתתי.

מכל מקום, אתה עושה פה שגיאה לוגית שהיא כל כך נפוצה, עד שגם כל אנשי המדע נטו להיכשל בה, ונדרשים לנקוט באמצעי זהירות מחמיר במיוחד.

בתחום קידום האתרים כמעט כולם נוטים לנתח את תכונות תוצאות החיפוש שבצמרת ביטויי חיפוש תחרותיים במיוחד (ניתוח מתחרים) ולהסיק בטעות שהתכונות שמצאו הן הסיבה (!) לציוני הרלוונטיות הגבוהים במיוחד, שאילצו את מערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל למקם אותן בצמרת.

הפיסיקאי ופילוסוף המדע קרל פופר הראה שבדרך זו, במדע, לא ניתן להבחין בין תיאוריה מדעית לבין תיאוריה שאיננה מדעית (כי כל תופעה מאשרת כביכול את אמיתות התיאוריה). הוא הציע שהמבחן למדעיות הוא שמי שחיבר את התיאוריה יצמיד לה תגית המפרטת את תוצאות הניסוי או התצפית שמפריכים (!) אותה. אם הוא מתקשה למצוא ניסוי או תצפית אפשרית (גם אם לא ניתן עדיין לביצוע - קרא על המשלחת של אדינגטון לאפריקה שנועדה לאשש או להפריך את תורת היחסגות של אינשטיין) התיאוריה איננה מדעית.

כאשר אתה (ופישקין) אומרים למשל שריבוי קישורים נצפה בכל אחת מתוצאות החיפוש שבצמרת לביטוי תחרותי, לא הוכחתם שגוגל עדיין מתחשב בכלל בקישורים. אפשר שבתוצאות החיפוש שבצמרת הושקעה עבודת קידום אינטנסיבית במהלך עשרת השנים האחרונות, שקישורים רבים הוסרו אבל רבים נשארו, ומה שהכלי של MOZ מודד עכשיו הוא קישורים שלא ניתן היה להסיר, או שהוחלט לא להסיר, ואולי הם אפילו מזיקים. במילים אחרות אפשר שתוצאות החיפוש שבצמרת לא הצליחו עד כדי כך בזכות (!) התכונות שאתה מודד, אלא למרות (!) התכונות שאתה מודד, ובזכות תכונות שהכלי של MOZ איננו מסוגל למדוד. כדי לשכלל את הכלי של MOZ כמכשיר שמסוגל לקבוע האם בדירוג תוצאות החיפוש של ביטוי חיפוש נתון גוגל עדיין מתחשב בתכונות הדפים המקשרים יש צורך להתמקד בתוצאות חיפוש חדשות, שחלקן השקיעו בקישורים וחלקן לא.

אמרת זאת בעצמך במשפט הראשון של התגובה הקודמת. אבל כאן המצב הפוך: אם אתה אומר שכדי להשיג ציוני רלוונטיות גבוהים ביותר (ומיקומים בצמרת) הכרחי (!) שלדף יהיו תכונות כמפורט בצ'קליסט לביצוע עבודת קידום אתרים, או כמפורט במאמר של רנדי פישקין שהצעת, אפשר בהחלט לסמוך על קרל פופר ולקבוע שאם נמצא תוצאת חיפוש אחת שחורגת מהדרישות, די בזה כדי להוכיח שלא (!) הכרחי שיהיו לדף את התכונות שצוינו כדי שיהיה מוצג במקום הראשון בגוגל לביטוי סופר-תחרותי.

מה שאינני מבין פה עדיין הוא מדוע, כאשר ההנחיה של רנדי פישקין סותרת בפירוש את ההנחיה של הנהלת חברת גוגל (גם בנושא החזרה על ביטויי המפתח וגם בנושא "בניית" קישורים) אתה מעדיף להאמין לרנדי ולא להנהלת חברת גוגל. ראה גם:     

http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We’'ve bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.
נתקבלה תגובה 31 אוגוסט, 2015 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
זקן
ב- 90 אחוז מהמקרים כותרת title בתוספי קידום תיהיה כמו תוספת H1 של העמוד.
הרי אם בחרת כותרת שתוצג בבלוג שלך כי אתה מניח שזו הכותרת הנכונה להציג, אתה תרצה להציג את אותה כותרת במנועי החיפוש.
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
בשנת 2015 תוספי ה"קידום" משבשים בדרך כלל את הקידום. גם  במקרה שהצגת כבר אין לנו סיבה לרצות (!) זהות של כותרת הדף (Title) וכותרת תוכן הטקסט (H1), אלא נעדיף דווקא לעזור (!) לגוגל להציג למבקר המסויים בדף תוצאות החיפוש כותרת שמותאמת לביטוי החיפוש הספציפי ששאל. אבל טקסט הדף, וכותרת טקסט הדף, אינם ניתנים בינתיים לשינוי אוטומטי על פי ביטוי החיפוש הספציפי שנשאל. חשוב על מצב היפותטי שבו שוק היעד שלך מתחלק שווה בשווה לשני חצאים שכל אחד מהם שואל ביטוי חיפוש שונה, אבל מסיבות שונות אתה חייב להציג לשניהם את דף הבית. הפתרון הישן, שתוספי ה"קידום" נבנו עבורו, היה לפצל את שני ביטויי החיפוש בין שני דפים. (ואני עוד לא מדבר על התפלגות ביטויי החיפוש בין מספר רב של "ביטויי זנב ארוך" ואתה רוצה להשיג את המקום הראשון בגוגל עבור כל אחד מהם.)
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
ללא קשר לשנה, רוב התוספים לא עובדים טוב.

יש רק תוסף אחד לוורדפרס seo ultimate שעושה את העבודה כמו שצריך.
אפשר לערוך איתו כותרות, תיאורים לפוסטים, עמודים, תגיות, קטגוריות, מדיה. הכל

כשאני יוצר פוסט, אני תמיד מעתיק את כותרת המאמר בבלוג ל- title בתוסף.
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
לא הצעת פתרון למקרה שתיארתי לך.
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
לא ירדתי לסוף דעתך.
ההודעות שלך גם לא ברור עם כל הסימני קריאה שאתה רושם פה. מה נסגר איתך.

כשגולש מחפש ביטוי, גוגל מציג את הכותרת בחיפוש איזה שהכי נכון

למשל, אם נקח את העמוד הזה
http://www.9comp.com/%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91/

ה- title שלו בכלל טכנאי מחשבים | טכנאי מקינטוש | טכנאי למשרד לבית.

אם תחפש רק טכנאי מקינטוש תראה שגוגל יציג בתוצאות

טכנאי מקינטוש - 9COMP מחשבים.
נתקבלה תגובה 2 ספטמבר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נעזוב את זה. אבל הצגתי לך בתגובה לתשובה שלך מלמטה את המקרה הבא:

שאל בגוגל העולמי באנגלית [prom dresses 2016] (ללא מרכאות כפולות). מדובר בשוק ענק וסופר-תחרותי - כמחצית ממסיימי בתי הספר התיכוניים, מדי שנה, בכל הארצות דוברות אנגלית, שכולן רוכשות את המוצר. מצא את ביטוי החיפוש בדף המטמון של תוצאת החיפוש השלישית, גירסת טקסט, שמוצג פה:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:5xMhydmle1cJ:https://www.sherrihill.com/prom-dresses/&hl=en&strip=1&vwsrc=0

ועכשיו שאל [prom dress] ותמצא את הדף הזה במקום הראשון לביטוי החיפוש העיקרי ששואל שוק היעד. איך יתכן ההישג הזה לדף שחורג מכל כלל של קידום באמצעות עבודה על הטקסט וכותרותיו? ומה היה מעולל לקידום הדף הזה תוסף "קידום" אוטומטי?
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 24 אוגוסט, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,550 נקודות)
הניסוח של השאלה מספק פתח לתשובה שתגרור ויכוח סרק ולכן אחלק אותה וארחיב במקרה הצורך:


"האם שיפור של כותרות H1-2-3, יכול לפגוע באתר ובקידום?"
בהחלט שלא, אין שום סיבה ששיפור כותרות יפגע באתר

הקושי במענה לשאלה הזו נוצר מהתייחסות ל "מילים ספציפיות" מה שדיי יוצר תחושה שאתה עומד לעשות עוד צעד בדרך לאובר אופטימיזציה ואז בהחלט כן יכולה לפגוע, אם תדחס מילות מפתח בכותרות אתה יכול לפגוע בחשיפה שלו וגם בחוויה הקריאה של המבקרים בדף.


"שאלה נוספת - האם הפיכת דף אחר באתר לדף הבית, יכולה לפגוע באתר?"
כן, בין אם מדובר בפן הטכני ובין אם מדובר בשינוי שישפיע על ה UX
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 31 אוגוסט, 2015 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
נערך 31 אוגוסט, 2015 על ידי ninecomp
קודם כל לא תיהיה פגיעה באתר אלא פגיעה בעמוד עצמו.
לגוגל לוקח זמן לעקל שינויים של טקסט בעמוד ובמיוחד בשינוי כותרות.

מניסיון שלי שינוי כותרת H1 מאוד ישפיע על קידום העמוד.
שינוי כותרת H1 מסוגל להוריד את העמוד מהתוצאות לחודש ורק אז לחזור בחזרה.
אבל כשהוא יחזור, אולי זה יהיה אפילו לטובה.
כותרות H2 ו- H3 יהיו פחות משמעותיות אבל יש להן משקל.
אם אתה משתנה, עדיף שתשנה את כל מה שאתה רוצה בעמוד בפעם אחת.
אולי תוסיף לו עוד קצת תוכן (פיסקה) של 5-6 שורות חדשות.

בגיע בעמוד ע"י שינוי כותרות מאוד תלוי בפופולריות העמוד.
אם העמוד חזק ומכניס 100-200 כניסות ביום, שינוי כותרות לא יעשה פגיעה חזקה.
אחרי שבועיים שלושה העמוד יתעקלם.
אם זה סתם עמוד של 5-10 כניסות ביום, זה יכול לתת לו בום של כמה חודשים טובים.

לי לדוגמא היה עמוד מאוד חזק באחד הפורומים שהיה בו תקלה שכל שבועיים הכותרת H1 השתנתה ל- PAGE404 עקב תקלה.
זה היה ככה במשך חצי שנה עד שסדרו את זה.
אבל הדומיין בפורום והעמוד היה כל כך חזק, שבכל שינוי לקח שבוע והעמוד קפץ בחזרה לעמוד הראשון.

אני התחלתי לעשות אופטימיזיה לכותרות באתר שלי אבל לא בשביל לדחוס מילות מפתח, אלא להיפך, לעשות כותרות קצרות לטובת הגולש.
כמו שענו לך פה, אין צורך לדחוס מילים, כותרת של 4-6 מילים זה הכי טוב לפוסט.
לעמוד מכירה 2-3

גם ב- 50 פוסטים מרכזיים בבלוג שלי צימצתי את כמות הטקסט וזה גורם לגולשים לקרוא יותר, ולא לברוח מהעמוד.

לדעתי שווה לשנות כותרות לטובת הגולש.
גם אם תיהיה ירידה בכמות הכניסות, זה יסתדר אחרי חודש-חודשיים בהנחה שהעמוד באמת מציג תוכן ששווה לקרוא.

לדעתי אם אתה מתחיל לעשות שינוי דרסתי, תשלב עם זה הוספת תוכן חדש.
כל 4-5 ימים פוסט חדש.
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 1 ספטמבר, 2015 על ידי זקן השבט
הניסיון הפרטי שלך או שלי לא יוצר חוקי קידום אוניברסליים, שתקפים תמיד.

שאל בגוגל העולמי באנגלית [prom dresses 2016] (ללא מרכאות כפולות). מדובר בשוק ענק וסופר-תחרותי - כמחצית ממסיימי בתי הספר התיכוניים, מדי שנה, בכל הארצות דוברות אנגלית, שכולן רוכשות את המוצר. מצא את ביטוי החיפוש בדף המטמון של תוצאת החיפוש השלישית, גירסת טקסט, שמוצג פה:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:5xMhydmle1cJ:https://www.sherrihill.com/prom-dresses/&hl=en&strip=1&vwsrc=0

ועכשיו שאל [prom dress] ותמצא את הדף הזה במקום הראשון לביטוי החיפוש העיקרי ששואל שוק היעד. איך יתכן ההישג הזה לדף שחורג מכל כלל של קידום באמצעות עבודה על הטקסט וכותרותיו? ומה היה מעולל לקידום הדף הזה תוסף "קידום" אוטומטי?
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
דווקא אני חושב הניסיון הפרטי יכלול את כל סוגי האתרים.
הרי אני בתחום X, אתה בתחום Y. זה לא ממש משנה.
אני כן חושב שיש מבנה אוניברסלי לקידום.

בשינוי תוכן/כותרות, אין דבר כזה "פגיעה", השאלה איך גוגל יראה את העדכון. אם תעשה את זה טבעי ונכון הכל טוב.
בתכלס זמן העדכון והשלכות מאוד תלויות בחוזק הדומיין והעמוד עצמו.
נתקבלה תגובה 1 ספטמבר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
למה זה לא משנה? אפשר להאמין לכך רק אם מניחים שלגוגל זה לא משנה. ועל סמך מה אתה מניח שלגוגל זה לא משנה?
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,255 שאלות

7,291 תשובות

9,872 תגובות

13,503 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+1 הצבעה
2 תשובות 125 צפיות
שאלה נשאלה ב- 29 ספטמבר, 2015 על ידי taltali (330 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 123 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 אוקטובר, 2015 על ידי taltali (330 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 93 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 דצמבר, 2014 על ידי CARMEL (270 נקודות)
0 הצבעות
3 תשובות 312 צפיות
+2 הצבעות
2 תשובות 1,051 צפיות
שאלה נשאלה ב- 27 יוני, 2012 על ידי Roy Jan (670 נקודות)
...