◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
494 צפיות

האם גוגל מעניש את האתר שלי?

על ידי 330 צפיות
נערך על ידי
היי חברים.
איך אני יכול לדעת אם גוגל מעניש את האתר שלי?
ביומיים האחרונים העלנו כמות מוצרים חדשים משמעותית והאתר ירד הרבה בתוצאות החיפוש בעקבות כך.
איך אני יכול לדעת אם גוגל מעניש אותי על משהו או הכניס אותי ל"ארגז חול"? האם יש כלי מדוייק שיכול לבדוק את זה?

בנוסף, בתוך כמה מתיאורי המוצרים יש קישורים בטקסט והם בדרך כלל אותה מילה. כלומר קישור העוגן בתיאור מוצרים הוא בדרך כלל אותה מילה רק לדפים שונים, האם יש עם זה בעיה?

תודה רבה חברים!

3 Answers

קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

אין כלי לבדיקה וגם התוצאות באנלטיקס לא מראות בהתחלה על השינוי באם מדובר בהענשה.

תמתין בסבלנות לראות אם האתר פשוט מתאפס על מיקומים מחדש, תראה שלא העלת תוכן כפול או שנוצר תוכן כפול.

תבדוק אם האתר ירד בכל המיקומים או רק במספר מילים בודדות.

תראה שלא בצעת אובר אופטימיזציה על ידי חזרה קיצונית על מילות מפתח, עומס לא טבעי יכול לגרור הענשה.
על ידי 330 צפיות
יש הרבה תוכן כפול זאת הבעיה... העניין הוא שזה אתר מכירות אז הרבה מתיאורי המוצרים חוזרים על עצמם. או לדוגמא משפט בתחתית כל תיאור שמסביר על משלוחים. ואין לי כל כך איך לשנות את זה. האם תיאורי מוצרים דומים \ זהים יכולים לפגום עד כדי כך בקידום?
הרי בכל אתר מכירות גדול בו אני מסתכל יש הרבה כפילות תוכן בתיאור המוצרים וזה לא נראה שפוגע בהליך הקידום.
תודה רבה! אלון.
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
היי אלון המידע הייחודי שגוגל מציג על עונשים ידניים מוצג ב WMT
מידע תמצא פה
https://support.google.com/webmasters/answer/2604824?hl=en
שאר הגורמים יכולים להיות טכנים לחלוטין (כמו תקלות והגדרות שגויות) ודירוג נמוך מבחינה אלגוריתמית, שעל זה לא מוצג שום מידע למעט הנחיות האיכות של גוגל.

בנוגע לשאלה הנוסף זה בעיה אם מדובר בקישורים מניפולטיביים שמטרתם לדחוס מילות מפתח.
אם מדובר בקישורים שהתווספו לאחר בחירה חופשית של עורך התוכן אין עם זה שום בעיה

גם לנו אין שום כלי לעשות את זה, כל כיוון שתקבל מבוסס על ניחוש בלבד.

אמליץ לשקול תכנון מחקר והתאמה של אסטרטגיית תוכן אם אתה חושש שהתכנים באתר באיכות ירודה וחוזרים על עצמם
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
סיבת הכישלון היא זו:

אם היה למישהו רעיון טוב והוא מימש אותו על ידי פתיחת בית עסק בנהריה, אתה יכול להעתיק אותו ממנו ולהשקיע בפתיחת בית עסק זהה, וגם מצליח, בבאר שבע. אבל בשיווק באינטרנט אין טעם להעתיק רעיון שכבר מימשו אותו אלפים לפנייך ויממשו אותו עוד אלפים אחרייך, כי אם 300 מקדמי אתרים מתחרים ביניהם על השגת המקום הראשון בגוגל לביטוי חיפוש מסויים, ששוק היעד שלהם מרבה לשאול, רק אחד מהם יצליח, עוד 4 מהם ייכשלו כשלון מכובד, וכל השאר ייכשלו כישלון מחפיר – ממש כאילו כולם טעו ופתחו בית עסק פיסי זהה בנהריה.
על ידי 330 צפיות
על איזה כישלון אתה מדבר? איך הגעתה לכישלון ועניינים של תחרות מהשאלה "האם יש דרך לבדוק אם האתר שלי נענש מגוגל"?

זה נראה כאילו התכוונת לענות את התשובה הזו לשאלה אחרת לגמרי...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אם יש לך סיבה לחשוב שגוגל מעניש את האתר שלך, סימן שעבודת הקידום נכשלה.

אם האתר שלך דומה מדי לתוצאות החיפוש המתחרות, או שדפי האתר דומים מדי זה לזה, גוגל יעניש את האתר במוקדם או במאוחר - משמע, הקידום נכשל. סיבת הכישלון היא במרבית המקרים שמקדם האתרים התעלם מההנחיה המפורשת של הנהלת חברת גוגל ב- https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=iw&ref_topic=6002025
חשוב על מה שהופך את האתר שלך לייחודי (!), בעל ערך או מעניין (!). גרום לאתר שלך להתבלט (!) בין האתרים האחרים בתחום.

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,698 משתמשים

...