קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

האם יש ערך לחזרה על מילות מפתח במאמרים מקצועיים?

+1 הצבעה
341 צפיות
שאלה נשאלה ב- 10 יוני, 2015 על ידי ירדן77 <סגן משנה> (1,810 נקודות)
נערך 14 יוני, 2015 על ידי פבל ישראלסקי
שלום לכולם

האם יש ערך לכתיבת תוכן המכיל מספר פעמים מילות מפתח על מנת לקדם את האתר, יש לי מספר לקוחות אשר מזמינים תוכן ומתעקשים על מאמרים המכילים חזרה על אותן מילות מפתח?

למיטב ידיעתי מדובר בפעולה חסרת ערך ורק רציתי לוודא שאני צודקת..
נתקבלה תגובה 10 יוני, 2015 על ידי ירדן77 <סגן משנה> (1,810 נקודות)
תודה לכם וערב טוב..
נתקבלה תגובה 10 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
מחזק את תשובתם של קודמי, אין ערך לכמות הביטויים, אבל .....
ואבל גדול ...
מצד שני הגיוני שנושא בכתבה או המאמר יופיע פעמיים או שלוש במאמר, תלוי באורך המאמר ...
לדוגמא אם אני כותב כתבה על "ניקוי קורוזיה מאייפונים" הגיוני שהביטוי יופיע במאמר.
נתקבלה תגובה 10 יוני, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
לא חייב להיות כך..

אתה יכול לכתוב על:
התפתחות קורזיה באייפון
ניקוי האייפון מקורוזיה
ועוד מיני חיבורים שונים שאינם תואמים..

הכותרת יכולה להיות "ניקוי ספות בתל אביב"
האם יש צורך להזכיר זאת שוב או להציג את רצף המילים הזה בשנית?

או לטובת הקורא לספר על סוגי הטיפולים לספות ועל מיקום החנות בנפרד והכתובת בתא.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
יכול להיות שבמאמר על "ניקוי ספות בתל אביב" לא יהיה בתוך את הביטוי "ניקוי ספות בתל אביב" אבל אני בטוח שיהיה את הביטוי "ניקוי ספות" לפחות פעמיים שלושה, וגם את הביטוי "תל אביב לפחות פעמיים" אם זה לא ככה (והכל בצורה טבעית ) כנראה שהכותרת לא מתאימה לתוכן, תשנה את הכותרת.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
מורן, עושה רושם שאתה חושב עדיין במונחים של כתיבת "מאמר" (הלו! זה עיתון?), על תוכן שחייב לכלול טקסט ועל כתיבה שמיועדת לגוגל ולא למשתמשי גוגל.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
אני ממש ממש לא שם, אני פשוט אומר שאם אתה כותב מאמר על "צביעת שיער בצבע אדום זוהר" ואין לך את המילים "צביעת שיער" במאמר, ובנוסף אין לך את המילים "צבע אדום זוהר" במאמר, אז הכותרת לא קשורה למאמר שלך, ותחליף את הכותרת, או שאתה סתם ממציא כותרות - ללא שום קשר לגוגל אפילו ....
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
מורן, מדוע אתה קורא לטקסט הדף בשם "מאמר"?

אנחנו מתקשים להעריך את רמת התחכום הנוכחית של פעולת מנוע החיפוש גוגל, אחרי שהושקעו בו מיליוני או עשרות מיליוני שעות עבודה של טובי המדענים, המהנדסים והמתכנתים, ונוטים לייחס לגוגל את רמת התחכום הנמוכה שעדיין מובנת לנו, כדי שנוכל לתרגם אותה לכללי האצבע של העבודה המעשית, גם אם הם מופרכים לחלוטין.

אם כל מה שיש בדף הוא סרטון וידאו, ואין לדף כותרת, תג תיאור ותג ביטויי מפתח, האם יש כבר לגוגל יכולת לזהות את מה שאומרת בו הנערה לספר?
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
ראית פעם דף אינטרנט ריק שיש בו רק קובץ וידיאו? אני לא, וזה בדיוק הכוונה שלי, אם אתה שם קובץ וידיאו הגיוני שיהיה מינימום כותרת, ומומלץ גם ( לא לגוגל להיגיון ) איזה משפט הסבר, למה כי זה הגיוני.

ולכן אני חוזר ואומר, אני לא הולך לגוגל אני הולך לשכל הישר, תוכן ( לא מאמר - תוכן ) שאין בתוכן שלו את הכותרת, אולי בגירסאות שונות קצת, משהו פה לא תקין, ולא בשביל גוגל לשם ההיגיון.

אבל באמת זה עניין של טעם וריח, אם אתה שם וידיאו בודד בדף ריק ו/או כותב תכנים שהביטוי שרשום בכותרת לא נמצא בתוכן ואתה חושב שזה הגיוני סבבה, אני חושב שלא.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
אתה רכשת את השכל הישר שלך בכמות מסויימת של דקות חשיבה ושעות התנסות. חברת גוגל רכשה את השכל הישר שלה במיליונים רבים של שעות עבודה של טובי המדענים, המהנדסים והמתכנתים. אם אתה עובד בשביל לקוחות, כדאי שתדע שהם לא משלמים לך בשביל להפעיל את השכל הישר שלך אלא בשביל שתביא להם תוצאות (ניצחון על המתחרים) בתוצאות החיפוש של גוגל.

ראית פעם אתר שיש בו רק דף אחד ויחיד, כל הכותרת שלו היא אות לטינית אחת בודדה, אין לו תגי תיאור וביטויי מפתח וכל הטקסט שלו הוא שתי המילים "פרסומות יבואו", והוא כיכב יותר מחצי שנה במקומות 6-7 בתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי החיפוש התחרותי ביותר [קידום אתרים], שכל מקדמי האתרים הישראלים, כולל המובילים שבהם, מתחרים שם נגדך (!) ונגד כל השאר על מקום בעשירייה העליונה? לא ראית? סימן שאתה חדש במקצוע הזה כי אני ועוד אלפי מקדמי, מנהלי ובעלי אתרים ראינו.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
איש יקר, אם אתה לא מפעיל שיקול דעת במקצוע שלך, אתה בבעיה....
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
במקצוע של קידום אתרים, על 10 השנים שיש לי ניסיון, הדבר הכי חשוב זה להפעיל שיקול דעת, כנראה שלך אין את זה, מה לעשות.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אתה לא עונה, אפילו בהסבר מהשכל הישר, לאתגר שהאתר הזה הציג לכל קהיליית מקדמי האתרים.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
Benjamin Franklin (Poor Richard's Almanack, Nov. 1743): "Experience keeps a dear school, yet fools learn in no other."
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
נשמה קדם איך שבא לך, אם יש לך שאלות, תשאל כאן אני ינסה לעזור לך, תהיה בריא ושיהיה לך שבת שלום.
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
כבר שאלתי ועוד לא ענית או שאינך יודע לענות:

איך אתה מסביר את העובדה שאתר שיש בו רק דף אחד ויחיד, כל הכותרת שלו היא אות לטינית אחת בודדה, אין לו תגי תיאור וביטויי מפתח וכל הטקסט שלו הוא שתי המילים "פרסומות יבואו", כיכב יותר מחצי שנה במקומות 6-7 בתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי החיפוש התחרותי ביותר [קידום אתרים], שכל מקדמי האתרים הישראלים, כולל המובילים שבהם, מתחרים שם נגדך (!) ונגד כל השאר על מקום בעשירייה העליונה?

הערה: יש לציין שביטוי החיפוש לא היה כלול גם בכתובת האתר, שגם היא היתה אות לטינית אחת ויחידה.
נתקבלה תגובה 12 יוני, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
יש לקחת בחשבון שגוגל יכול גם להשתמש בסיגנלים שאותם הקישורים מעבירים כדי לדרג דפים (כמו אנקור טקסט למשל)
נתקבלה תגובה 13 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אבל מנשה, מה שאתה אומר לא מתיישב בכלל אם ההגיון הבריא ועם 10 שנות הניסיון של מורן!
נתקבלה תגובה 13 יוני, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
לא הבנתי את התגובה שלך עמנואל.
איזה חלק בשורה לא מתיישב עם התגובה של מורן?
נתקבלה תגובה 13 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
זקן השבט, מה אתה מוציא את התסכול שלך בAskPavel, על מה אתה כועס, אתה כועס עלי באופן אישי, אני לא מבין אני חושב אחרת ממך, מה אסור? מה אתה כועס, תרצה הכותבת תקח את התשובה שלך, תרצה תתחשב במה שאני אמרתי, מה אתה מנסה להשתיק אותי, מי אתה בכלל, לא מבין יש כאן דיון או שזה הבלוג שלך?
נתקבלה תגובה 14 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
מנשה, מה שלא מתיישב עם ההגיון הבריא של מורן, שנוצר מ-10 שנות ניסיון אבל ללא הדרכה ובטח שללא ביקורת, הוא העובדה שדף אינטרנט יכול לקבל ציון רלוונטיות משוקלל 0< לביטוי חיפוש נתון, ואפילו ציון שדי בו להשגת מקום 6 לביטוי חיפוש תחרותי ביותר, נגד אלפי מקדמי אתרים שמתחרים בו בפועל, גם אם הביטוי לא נכלל בטקסט הדף, בכותרת ובתגי המטא שלו.
נתקבלה תגובה 14 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 14 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
מורן, אני אינטלקטואל ולא היו"ר של גילדה או איגוד מקצועי - אני עוסק במקצוע ולא בבעלי המקצוע. אם אתה חושב אחרת, אבל מה שאתה חושב שגוי, זה בהחלט אסור, ובמיוחד בפורום מקצועי. ממש כמו שאסור (!) לסוחר לחשוב ש- 3 = 10-6 ולתת עודף בהתאם. אין פה שום דבר אישי.

אם אני מציג בפורום מקצועי מודל (!) המתאר את אופן הפעולה של מנוע החיפוש גוגל בביצוע מטלה מסויימת, בצירוף נימוקים טובים, ומישהו מציג מודל שנה מאד לאיך גוגל מבצע את אותה המטלה, וגם מצרף נימוקים טובים, יש לנו מעמד זהה פחות או יותר באותו הפורום המקצועי למרות שכל אחד מהמודלים סותר את האחר.

אבל אם אתה מציג מודל שגוי, שלא מבוסס על לימוד מעט הפרטים שאנשי גוגל מואילים לחשוף, ועל תגליות מקריות שלנו שעומדים במבחן הביקורת, אלא מפנטז שדי בהגיון הבריא ובהתנסות הפרטית שלך כדי להפיק מהם ידע מקצועי בדוק ושימושי, אתה צפוי לטעות רוב הזמן, ואז המעמד המקצועי שלי עולה על שלך ומוטל עלי להצביע על השגיאות לטובת ולתועלת כל שאר קוראי הפורום.
נתקבלה תגובה 14 יוני, 2015 על ידי אנונימי
עד עכשיו חשבתי שאתה סתם מנופח, אבל אם אתה משווה החזרת עודף לקידום אין לי ספק שיש לך מחסור חמור בידע, בקידום 2 אנשים יכולים לקדם בדרך שונה, ועדיין שניהם יכולים להצליח, שלא כמו בעודף ששניהם צריכים להחזיר אותו עודף.
נתקבלה תגובה 14 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
מורן, אם היעד של שניהם הוא להשיג למשל את מקום 1 בגוגל לביטוי החיפוש [קידום אתרים], כדי להוכיח לציבור הלקוחות מי  הוא מקדם האתרים הכי טוב בישראל, לא יתכן ששניהם יצליחו - אחד מהם חייב להיכשל.

העובדה שלא ידעת להסביר את העובדה שאתר שיש בו רק דף אחד ויחיד, כל הכותרת שלו היא אות לטינית אחת בודדה, אין לו תגי תיאור וביטויי מפתח וכל הטקסט שלו הוא שתי המילים "פרסומות יבואו", כיכב יותר מחצי שנה במקומות 6-7 בתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי החיפוש התחרותי ביותר [קידום אתרים], שכל מקדמי האתרים הישראלים, כולל המובילים שבהם, מתחרים שם נגדך (!) ונגד כל השאר על מקום בעשירייה העליונה, מוכיחה (!) שבתשובה לשאלה שנשאלה פה על ידי ירדן77 אתה ענית לה תשובה  שגויה בעליל.
נתקבלה תגובה 14 יוני, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
טוב, ניסיתי להסביר לך אתה לא מוכן לקבל, יתרה מזאת אתה ממשיך לתת דוגמאות שממחישות את חוסר ההבנה שלך, גם בדוגמא הזאת אתה טועה לחלוטין אבל שוב, כבר אין לי כוח להסביר, שיהיה לך בהצלחה.
נתקבלה תגובה 14 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
מה בדיוק ניסית להסביר?

תשובות 3

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 10 יוני, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
 
התשובה הטובה ביותר
היי ירדן

בתחרות של היום על השגת מיקומים גבוהים במיקום האתר כאשר את מתחרה בתוכן איכותי ובעל ערך גבוה, עלייך להתמקד באיכות ולא במילים ואו כמות מילים בתוך המאמר.

למיטב ידיעתי מדובר בנתון חסר ערך לאומת איכות התוכן ורמת העניין בו, מאמר איכותי עם ערך ועניין גבוה לקורא אשר ישמור אותו או יחזור אליו, יכול לתרום רבות לאיכות האתר.

אני כותב תוכן מקצועי לאתרים שלי ומקפיד על תוכן איכותי עם ערך רב, כמות המילים משתנה מאמר כזה או אחר. יש לי מאמרים אשר מצריכים 5000 מילים והרבה תמונות על מנת להעביר את הידע ולענות על מספר נושאים מקבילים ויש גם תוכן מקושר שמכיל רק 100 מילים (אך הוא ענייני וקולע).

אני כן מקפיד על כותרת קצרה ומדויקת על מנת לקבל אינדוקס קרוב יותר לנושא הראשי, פחות מתאמץ לחזור אם בכלל אפילו פעם אחת על הכותרת או המילה הראשית בתוך גוף המאמר.
–2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 10 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 10 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
את צודקת. הלקוחות, בעלי האתרים, מעודכנים לגוגל של שנת 2002.

אבל למרבה הצער גם כותבי התוכן לא הרבה יותר מעודכנים - האם משרדי הפרסום מגלגלים לעיני צופי הטלוויזיה מגילה של טקסט עם "תוכן שיווקי"?

קראי את ההנחיה האחרונה (מיוני 2013!) של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי\מקדמי\כותבי תוכן אתרים ב-
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw . איך להבנתך צריך ליישם את ההנחיה לעבודה המעשית שלך, אם בעל האתר היה נותן לך יד חופשית (ואולי גם בונוס נאה על הצלחה)?
נתקבלה תגובה 11 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 15 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
תגידו, האם יש מקום להזהיר את הנהלת חברת גוגל שעוד שני ישראלים הצביעו פה נגדם?
נתקבלה תגובה 12 יוני, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
התשובה לא התאימה להם הם מעדיפים עבודה רובוטית חסרת מחשבה, הכוללת פרסום של מאמר ב- 30 שקל באין ספור אתרי מאמרים והוצאה של רק 2-3 קישורים מאותה מילת מפתח והם יוכלו לזכות במיקום גבוה עבור הלקוח שלהם.

אולי אפילו הם יצליחו להיות יצירתיים ויבנו מערכת של אתרים בעלי 5 פוסטים לפחות, אשר יפנו קישורים מאחד לשני ולבסוף יתעלו את כל "הכוח" הזה לאתר הנחשק.

קשה להם לפתח אתר איכותי באמת שיהיה בעל עניין לקורא!!
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 12 יוני, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
נערך 13 יוני, 2015 על ידי מנשה אברמוב
גם אם יש לכך ערך מדובר בהחלטה שגויה שאולי תטעה את האלגוריתם בפן הטכני ותגרום לו להסיק שמילת המפתח היא חלק דומיננטי בדף בתור התחלה.
בטווח הארוך אלגוריתם הספאם יזהה דחיסת מילות מפתח ויתייחס לתוכן באתר כאל תוכן באיכות ירודה (וגרוע יותר יבריח את מבקרי האתר לגוגל לטובת המתחרים).

לכן הלקוחות שלך מבצעים החלטה שגויה וגורמים לך לכתוב תוכן רובוטי\מלאכותי ובסופו של דבר גם חסר ערך .
נתקבלה תגובה 20 אוגוסט, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
למי שסבור שכדי להיות מוצג במקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל העולמי באנגלית, לביטוי חיפוש סופר-תחרותי (prom dresses),  הוא חייב להשקיע ב"מומחה לכתיבת תוכן שיווקי", אני ממליץ לו לפתוח את ה-cache בגירסת טקסט בלבד:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:5xMhydmle1cJ:https://www.sherrihill.com/prom-dresses/&hl=en&strip=1&vwsrc=0/
נתקבלה תגובה 20 אוגוסט, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
יש לשים לב שבדף יש עדיין תוכל בעל ערך שתואם לכוונת המחפש בביטוי.
גם אם מדובר במדיה עשירה ולא מאמר
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,255 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,483 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+1 הצבעה
2 תשובות 207 צפיות
שאלה נשאלה ב- 13 מאי, 2015 על ידי Dudi Tamir <סגן משנה> (2,420 נקודות)
+2 הצבעות
4 תשובות 224 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 אוקטובר, 2014 על ידי יואב מקל (140 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 235 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 אוגוסט, 2018 על ידי יעל257 (300 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 296 צפיות
0 הצבעות
2 תשובות 92 צפיות
...