◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
615 צפיות

בפרסום אתר דרך גוגל אדוורד, האם המודעות נחשבות לקישורים נכנסים?

על ידי <סגן> 2.5k צפיות
נערך על ידי
שלום
רציתי לשאול, אם אני מפרסם את האתר שלי דרך גוגל אדוורד, המודעות שנמצאות באתרים שגוגל פרסם בהם את האתר שלי נחשבים לקישורים נכנסים?
אני פשוט מכיר אתר שפרסם את עצמו דרך גוגל אדוורד באנרים בכל מיני אתרים, והוא גם ממוקם במקום הראשון כבר, אז חשבתי שאולי הוא עושה את זה דווקא כדי ליקפיץ אותו למקום הראשון בקידום אורגני ולא בשביל הקליקים שהוא מקבל מהפרסום באנרים בגוגל אדוורדס.
מה אתם אומרים?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
לפי עניות דעתי באנרים הם בסופו של דבר קישורים ובאתרים מסויימים יכולים להיות חסרי הקשר לתוכן והופכים לפרסומת ספאמית.

כמו עם כל דבר בגוגל יש לשים לב לבאנר אשר מקבל זרימת גולשים חיובית הכוללת התאמה של הגולשים לתוכן אליו הם מופנים על מנת שיהיו מרוצים מההפנייה, לצד הפעלת הבאנר וגילוי עניין בו.

אם אפרסם באנרים רבים באתרים בעלי חוסר הקשר לתוכן האתר שלי, ישנה סבירות גדולה שהאתר יספוג הענשה בשלב מסוים.
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אתה מתכוון לפרסום Adwords ברשת התוכן (בתוך אתרים שהתקינו חלון Adsense). המערכת האוטומטית של גוגל בוחרת באיזה אתרים להציג את המודעה, כדי שתהיה חפיפה מירבית בין תוכן המודעה לתוכן הדף של האתר.

גם בעידן שכבר חלף ואיננו (!), ושבו ההנחיה של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים מה לעשות כדי לקדם את האתר שלהם בתוצאות החיפוש היתה "לבנות אתר איכותי שאתרים איכותיים אחרים יקשרו אליו" הקישור ממודעה כזו לא נחשב לקישור שערכו עולה על 0, כי בעל האתר שהתקין חלון Adsense לא בחר ביוזמתו (!) את המודעה שגוגל מציג בחלון.

נוסף על כך, גוגל מעניש מזה כשש שנים אתרים ש"בנו קישורים" שאינם טבעיים ומעיף אותן מצמרת תוצאות החיפוש. מזה שלוש שנים העונש הוגבר באלגוריתם "פינגווין" וכבר פגע באלפי, או כבר עשרות אלפי אתרים ישראליים.

את הנוסח המעודכן של ההנחיה של גוגל אתה יכול לקרוא ב-https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw. עדיף שתפעל על פי ההנחיה.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
טכנית מדובר בקישורים לאתר.
למרות זאת הם עוברים דרך מספר נקודות ומכילים תגיות NOFOLLOW לכן הם לא מעבירים PR לאתר.

אולי יש השפעה עקיפה שקשורה לחשיפה האתר אבל לא יותר
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בלי קשר לשאלה שנשאלה כאן - האם כל קישור שהוא Follow כן מעביר PR (כמובן בתנאי שציון ה-PR של הדף המקשר גבוה מ-PR0.000)?

בדף https://support.google.com/webmasters/answer/40349?hl=iw   הנהלת חברת גוגל כותבת לבעלי\מנהלי האתרים:

"זכור כי האלגוריתמים שלנו יכולים להבחין בין קישורים טבעיים לקישורים שאינם טבעיים. קישורים טבעיים לאתר שלך מתפתחים כחלק מהאופי הדינמי של האינטרנט, כאשר אתרים אחרים מוצאים באתר שלך תוכן בעל ערך וסבורים כי הוא עשוי להיות לתועלת מבקריהם. קישורים לא טבעיים לאתר שלך הם כאלה הנוספים בכוונה לשוות לאתר שלך מראה פופולרי יותר בעיני מנועי חיפוש[...] רק הקישורים הטבעיים מסייעים לאתר שלך בעניין ההוספה לאינדקס והדירוג."
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם אתבסס על המידע שהוצג בשלב הראשוני כל הקישורים שכן מעבירים PR תורמים לאתר בשלב הראשוני ולאחר זמן מסוים הם נבחנים ע"י אלגוריתם הספאם וההתייחסות לתרומתם משתנה

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/12/16 על ידי Yair1238 120 צפיות
...