◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
641 צפיות

האם ניתן להעביר רשימה של שיווק מחדש מאתר אחד לשני?

על ידי 510 צפיות
נערך על ידי
שלום,

אם ללקוח יש שני אתרים באותו תחום
האם אפשר לפרסם מודעות לאתר B לאנשים שביקרו באתר A באמצעות שיווק מחדש ?

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אינני רואה סיבה שלא. הוא הרי מציג להם את המודעה בכל אתר שבו יבקרו, שיש בו חלון להצגת מודעות כאלה. אבל תנאי לכך הוא שגוגל יעדיף להציג את המודעה שלך על פני המודעות של המתחרים שלך, שגם בהם ביקרו אותם משתמשי גוגל, במונחים של ביד לקליק, יחס הקלקה (CTR), גבול התקציב היומי, ורמת שביעות הרצון היחסית של המקליקים מדף הנחיתה של המודעה.

אבל זו דרך בזבזנית מאד - מדוע לא להציג באתר A את אתר B באמצעות קישור שצמוד לו טקסט משכנע מדוע כדאי להם לבקר גם באתר B?
על ידי 510 צפיות
שני האתרים מוכרים אותם מוצרים כך, לכן אני לא חושב שכדאי לתת קישור ישיר בין האתרים, אבל אם אדם לא קנה את המוצר באתר A אולי באתר B הוא כן יקנה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
במוקדם או במאוחר אחד המתחרים יתלונן לגוגל, שעלול להעיף את שני האתרים מהאינדקס. שלא לדבר על בזבוז משאבי עבודת הקידום - האם כבר השגת לשני אתרים את מקומות 1 ו-2 לביטויי החיפוש שלהם?
על ידי 510 צפיות
שני האתרים נמצאים בדף ראשון
על מה מתחרים יכולים להתלונן לגוגל ?
שאני רואה באנר (אני לא יכול לדעת אם זו מודעות שיווק מחדש, או מודעה מרשת המדיה)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
על עצם הצגתם בצמרת של שני אתרים מתוך עשרה, שהם בבעלות משותפת ומשווקים בדיוק את אותו המוצר, בעוד שמשתמשי גוגל מצפים מגוגל שיגיש להם רבגוניות בצמרת תוצאות החיפוש.

אם שניהם בדף הראשון של תוצאות החיפוש, אבל אף אחד מהם לא במקום הראשון, ברור שלא השתמשת נכון במשאבי עבודת הקידום.
על ידי 510 צפיות
הבהרה: הם לא מוכרים בדיוק אותו מוצר, הם מוכרים אותו סוג של קטגרויות
(לא עשיתי להם קידום, אני עושה להם PPC)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אז באיזה מובן שניהם בדף הראשון?

אתה יכול לחשוב על דוגמא מתחום שונה למה אתה מתכוון ב"אותו סוג של קטגוריות"?
על ידי 510 צפיות
שניהם בדף ראשון על מילות חיפוש דוגמא כמו פלאפונים: לא כולם מוכרים אותו פלאפון.

אם אני לא טועה
דוגמא בענף אחר שכולם יודעים שקיים ש9 מליון וביטוח ישיר הם אותה חברה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
פלאפונים זו דוגמא טובה, כי אני מניח שיש שוק מספיק גדול  שנכנס לאינטרנט בטרם החליטו איזה פלאפון לקנות וגם קונים online. אבל לא הבנתי אם אתה מדבר על שתי מודעות PPC או על שתי תוצאות חיפוש אורגניות שמוצגות בדף הראשון.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
לפי המשוואה שאתה מציג אחד מהאתרים משדר חוסר שביעות לגולשים או מאכזב..

אם נכנסתי לאתר A ומשם מהרתי לאתר B על ידי קישור, אתר A אינו חזק והפך לאתר מפנה.

אם נכנסתי לאתר A ולא הפעלתי קישור או פניתי למודעה לאתר B מדובר בפרסום ספאם או חסר ערך עבור האתר B.

לפי עניות דעתי הייתי מתמקד בפרסום חלקים חזקים יותר או ממוקדים יותר שחסרים באתר A וטובים יותר באתר B, על מנת שיהייה ערך אמיתי לגולש לעבור מאתר אחד לשני.

יש לי 6 אתרים שקשורים לענף השיפוצים והם מפנים גולשים אבל לפוסטים חזקים במילים שונות.
על ידי 510 צפיות
שלום,

אני התכווונתי לפרסום באמצעות שיווק מחדש לאנשים שלא קנו באחד מהאתרים
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
דרושה היכרות טובה מאד עם שוק היעד כדי ללמוד האם ההסתברות למכור למי שלא קנה בפעם הראשונה היא יותר קטנה או יותר גדולה מאשר למכור ללקוח חדש. דרושה היכרות עוד יותר טובה עם שוק היעד כדי ללמוד איך לגרום לשינוי משמעותי בהסתברויות הללו.

עצם קיומה והפעלתה של מערכת retargeting לא מחייבת ששוק היעד שלך הוא מהטיפוס שבו ההסתברות למכור למי שלא קנה בפעם הראשונה היא יותר גבוהה מההסתברות למכור ללקוח חדש. ב-PPC גם שילמת על לקוח פוטנציאלי כזה פעמיים - פעם על הקליק ופעם על הצגת מודעות retargeting. אבל בלי לנסות אי-אפשר לדעת.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...