קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

האם ניתן להעביר רשימה של שיווק מחדש מאתר אחד לשני?

0 הצבעות
232 צפיות
שאלה נשאלה ב- 3 יוני, 2015 על ידי tomerhh (530 נקודות)
נערך 4 יוני, 2015 על ידי פבל ישראלסקי
שלום,

אם ללקוח יש שני אתרים באותו תחום
האם אפשר לפרסם מודעות לאתר B לאנשים שביקרו באתר A באמצעות שיווק מחדש ?

תשובות 2

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 3 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 3 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
אינני רואה סיבה שלא. הוא הרי מציג להם את המודעה בכל אתר שבו יבקרו, שיש בו חלון להצגת מודעות כאלה. אבל תנאי לכך הוא שגוגל יעדיף להציג את המודעה שלך על פני המודעות של המתחרים שלך, שגם בהם ביקרו אותם משתמשי גוגל, במונחים של ביד לקליק, יחס הקלקה (CTR), גבול התקציב היומי, ורמת שביעות הרצון היחסית של המקליקים מדף הנחיתה של המודעה.

אבל זו דרך בזבזנית מאד - מדוע לא להציג באתר A את אתר B באמצעות קישור שצמוד לו טקסט משכנע מדוע כדאי להם לבקר גם באתר B?
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי tomerhh (530 נקודות)
שני האתרים מוכרים אותם מוצרים כך, לכן אני לא חושב שכדאי לתת קישור ישיר בין האתרים, אבל אם אדם לא קנה את המוצר באתר A אולי באתר B הוא כן יקנה
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
במוקדם או במאוחר אחד המתחרים יתלונן לגוגל, שעלול להעיף את שני האתרים מהאינדקס. שלא לדבר על בזבוז משאבי עבודת הקידום - האם כבר השגת לשני אתרים את מקומות 1 ו-2 לביטויי החיפוש שלהם?
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי tomerhh (530 נקודות)
שני האתרים נמצאים בדף ראשון
על מה מתחרים יכולים להתלונן לגוגל ?
שאני רואה באנר (אני לא יכול לדעת אם זו מודעות שיווק מחדש, או מודעה מרשת המדיה)
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
על עצם הצגתם בצמרת של שני אתרים מתוך עשרה, שהם בבעלות משותפת ומשווקים בדיוק את אותו המוצר, בעוד שמשתמשי גוגל מצפים מגוגל שיגיש להם רבגוניות בצמרת תוצאות החיפוש.

אם שניהם בדף הראשון של תוצאות החיפוש, אבל אף אחד מהם לא במקום הראשון, ברור שלא השתמשת נכון במשאבי עבודת הקידום.
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי tomerhh (530 נקודות)
הבהרה: הם לא מוכרים בדיוק אותו מוצר, הם מוכרים אותו סוג של קטגרויות
(לא עשיתי להם קידום, אני עושה להם PPC)
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אז באיזה מובן שניהם בדף הראשון?

אתה יכול לחשוב על דוגמא מתחום שונה למה אתה מתכוון ב"אותו סוג של קטגוריות"?
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי tomerhh (530 נקודות)
שניהם בדף ראשון על מילות חיפוש דוגמא כמו פלאפונים: לא כולם מוכרים אותו פלאפון.

אם אני לא טועה
דוגמא בענף אחר שכולם יודעים שקיים ש9 מליון וביטוח ישיר הם אותה חברה
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
פלאפונים זו דוגמא טובה, כי אני מניח שיש שוק מספיק גדול  שנכנס לאינטרנט בטרם החליטו איזה פלאפון לקנות וגם קונים online. אבל לא הבנתי אם אתה מדבר על שתי מודעות PPC או על שתי תוצאות חיפוש אורגניות שמוצגות בדף הראשון.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 3 יוני, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
לפי המשוואה שאתה מציג אחד מהאתרים משדר חוסר שביעות לגולשים או מאכזב..

אם נכנסתי לאתר A ומשם מהרתי לאתר B על ידי קישור, אתר A אינו חזק והפך לאתר מפנה.

אם נכנסתי לאתר A ולא הפעלתי קישור או פניתי למודעה לאתר B מדובר בפרסום ספאם או חסר ערך עבור האתר B.

לפי עניות דעתי הייתי מתמקד בפרסום חלקים חזקים יותר או ממוקדים יותר שחסרים באתר A וטובים יותר באתר B, על מנת שיהייה ערך אמיתי לגולש לעבור מאתר אחד לשני.

יש לי 6 אתרים שקשורים לענף השיפוצים והם מפנים גולשים אבל לפוסטים חזקים במילים שונות.
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי tomerhh (530 נקודות)
שלום,

אני התכווונתי לפרסום באמצעות שיווק מחדש לאנשים שלא קנו באחד מהאתרים
נתקבלה תגובה 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 4 יוני, 2015 על ידי זקן השבט
דרושה היכרות טובה מאד עם שוק היעד כדי ללמוד האם ההסתברות למכור למי שלא קנה בפעם הראשונה היא יותר קטנה או יותר גדולה מאשר למכור ללקוח חדש. דרושה היכרות עוד יותר טובה עם שוק היעד כדי ללמוד איך לגרום לשינוי משמעותי בהסתברויות הללו.

עצם קיומה והפעלתה של מערכת retargeting לא מחייבת ששוק היעד שלך הוא מהטיפוס שבו ההסתברות למכור למי שלא קנה בפעם הראשונה היא יותר גבוהה מההסתברות למכור ללקוח חדש. ב-PPC גם שילמת על לקוח פוטנציאלי כזה פעמיים - פעם על הקליק ופעם על הצגת מודעות retargeting. אבל בלי לנסות אי-אפשר לדעת.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,296 שאלות

7,320 תשובות

9,896 תגובות

15,720 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 130 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 187 צפיות
שאלה נשאלה ב- 3 אוגוסט, 2015 על ידי tzvikar (120 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 146 צפיות
+1 הצבעה
1 תשובה 135 צפיות
...