קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

האם מנועי החיפוש יכולים לזהות את אופי המוצר ע"י ריבוי מילים מכוונות?

0 הצבעות
389 צפיות
שאלה נשאלה ב- 29 אפריל, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
נערך 30 אפריל, 2015 על ידי פבל ישראלסקי
היי

שאלה זאת מכוונת בעיקר לזקן השבט מדיון שנערך בעבר..

לגבי "השאלה האם גוגל יכול לזהות אתר לנעלי ספורט לנשים?"

אם אנחנו יוצרים אתר בעל מספר מאמרים אשר כל אחד מהם יוצר אופי וזהות לאתר ולסוג המוצר. האם מנועי החיפוש על ידי ריבוי מילים מכוונות, יכול לזהות את אופי המוצר?

לדוגמא:
1. נשים בספורט
2. נעלי נשים
3. ביגוד לנשים
4. נעלי ספורט
5. נעלי ריצה לנשים

האם המנוע יכול להבחין בהקשר ולקבוע את אופי האתר על פי הרצף של המאמרים?

תשובות 2

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 29 אפריל, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
נערך 30 אפריל, 2015 על ידי זקן השבט
מנוע החיפוש צריך רק לקבוע לאיזה ביטויי חיפוש יש לכל אחד מדפי האתר ציון רלוונטיות שגבוה מ-0. קח דף טקסט קצר תחשוב שהוא רלוונטי גם לביטוי חיפוש שמורכב מכל הטקסט, ביטוי חיפוש שמורכב מהמילה הראשונה בלבד, מהמילה האחרונה בלבד, מכל מילה באמצע, מכל הטקסט ללא המילה הראשונה, האחרונה, כל מילה באמצע וכך הלאה - אינספור ביטויי חיפוש. אתה רואה זאת בעין אם אתה שואל ביטוי חיפוש בן 5-7 מילים ללא מרכאות כפולות. המיקום בסדר הצגת תוצאות החיפוש לביטוי מסויים ייקבע על פי מספר תוצאות החיפוש המתחרות שיש להן ציון עוד יותר גבוה. הוא לא "לזהות את אופי המוצר" ואת "אופי האתר". מדוע אתה סבור כך?
נתקבלה תגובה 29 אפריל, 2015 על ידי עמית עוז <סגן אלוף> (21,780 נקודות)
אם יש לך אתר בעל תוכן מסוג מסויים ומאמרים המפנים לדף הראשי או לתוכן בדף הראשי, כל המילים הראשיות בונות ומחזקות את הרלוונטיות.

האם אני טועה?
נתקבלה תגובה 30 אפריל, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
נערך 30 אפריל, 2015 על ידי זקן השבט
אתה לא טועה, אבל אפשר שדף שתוכנו רלוונטי מאד מבחינה תוכנית יקבל דירוג נמוך בסדר הצגת תוצאות החיפוש כי משתמשי גוגל מעדיפים להשתמש בתוצאות חיפוש אחרות, ולשתף אותן, למרות שהרלוונטיות התוכנית שלהן יותר נמוכה. בעבר הרחוק לא עשינו את ההבחנה הזאת, אבל גם דיברנו במונחים של צפיפות ביטוי החיפוש בטקסט הדף וכיוצא באלה, כנגד "משקל" סכום ערך הקישורים הנכנסים, שגם הוא איפשר להעלות לצמרת דף בעל רלוונטיות תוכנית נמוכה משל תוצאות החיפוש המתחרות. במנועי החיפוש שקדמו לגוגל ונעלמו אכן לא היה דבר מלבד רלוונטיות תוכנית. מסיבה זו אני מדבר מזה שנים רבות על "ציון רלוונטיות משוקלל לביטוי החיפוש הנתון" שמחושב על ידי שקלול ציוני הרלוונטיות החלקיים שמקבלים הפרמטרים השונים. כמו שמשקללים ציון בגרות מציוני המקצועות השונים וכו' או ציון במבחן הפסיכומטרי, אבל בהבדל חשוב אחד - שלציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף אין גבול עליון, כי תמיד אפשר היה להוסיף עוד קישור וכיום תמיד אפשר להעלות את "רצון משתמשי גוגל להשתמש באתר ולשתף אותו".
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 30 אפריל, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (176,020 נקודות)
לא ממש ברור איך אפשר לקשר מספר מאמרים לאופי\זהות האתר, אולי הכוונה היא לאופי\זהות המותג?

ספק אם ריבוי מילים מכוונות רלוונטי לתהליך.
אלו 2 הרמזים היחידים שבהם נתקלתי ויכולים לעזור לך:
זיהוי הכותב על פי סגנון הכתיבה:
https://plus.google.com/+MenasheAvramov/posts/CZjxEequt5Q
דקה 57:27

הפטנט של אלגוריתם הדירוג (שבהמשך נקרא פנדה) שמתייחס (בחלק מהשלבים) לדירוג על בסיס קבוצת ביטויים נישתיים המקשרים לדף

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-adv.htm&r=1&f=G&l=50&d=PALL&S1=08682892&OS=PN/08682892&RS=PN/08682892
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,302 שאלות

7,326 תשובות

9,900 תגובות

16,835 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 275 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 ינואר, 2016 על ידי solumyo (170 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 351 צפיות
שאלה נשאלה ב- 30 דצמבר, 2011 על ידי frimen (480 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 294 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 יולי, 2011 על ידי Pasta (540 נקודות)
...