◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
487 צפיות

האם עשיתי אובר-אופטימיזציה?

על ידי 410 צפיות
נערך על ידי
שלום כלום,

יש לי אתר של לקוח שהתחלתי לקדם אותו במיקומים טובים,
הקידום איכותי בOFF וה-ON PAGE ונעשה כמעט ברמה היומית - בלוגים, אתרי מאמרים וגם לעיתים פורומים. מדובר על מאמרים בעלי ערך מוסף, ארוכים.

משום מה, למרות הכול, האתר בחודש האחרון פשוט לא מצליח להתקדם,
האם מדובר על מצב תקין? אולי מדובר על אובר אופטימיזציה?

הקישורים שהאתר מקבל הם מאתרי ON FOLLOW בעלי DA בינוני-גבוהה.

והאתר מותאם למובייל.

אשמח לחוות דעת,

במידה ואולי אצטרך לשנות טקטקיית קידום, אשמח להמלצות.

4 Answers

קולות
0
על ידי 220 צפיות
האם מדובר באתר חדש? מתי התחלת לקדם אותו?
על ידי
היי שון,
תודה רבה על התייחסותך.

האתר לא חדש, מדובר על דומיין בן 5-6 שנים.

התחלתי את הקידום לפני כמעט חודש.

מה דעתך?
על ידי 220 צפיות
חודש זה מעט מדי זמן בשביל להסיק מסקנות. אם אתה מעדכן תכנים מדי יום ואם הם אכן איכויים כפי שאתה מתאר, תוך שלושה עד ארבעה חודשים תתחיל לראות תוצאות... צריך להתמיד ולהיות סבלניים.
על ידי
אני בחורה :)
על מילות מפתח בהיקף חיפוש נמוך, לפי הניסיון שלי, כבר ניתן לראות תוצאות תוך כחודש...אך אהיה סבלנית.

יש איזו אסטרטגיית קידום או אסטרטגיות קידום שהיית ממליץ עליהן?
על ידי 220 צפיות
סורי. לא הייתה אף מילה בהודעות שלך שתסגיר את זה...:)

גם מהניסיון שלי זה מתחיל אחרי חודש אבל היו לי כבר מקרים שזה לקח יותר. קשה לתת לך תשובה ספיציפית יותר מבלי לראות את האתר או לפחות לדעת מהם הביטויים שאת מנסה לקדם..
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
עדיף לחשוב: "אם תוצאת החיפוש (ולא האתר כולו) שאני מקדמת לביטוי החיפוש הנתון מוצגת במקום 25, הרי ש-24 תוצאות חיפוש השיגו ציון רלוונטיות שהוא גבוה משלי. משמעות הדבר היא גם שמי שמקדם אותן הם מתחרים הרבה יותר ראויים מאשר המתחרים שעליהם גברתי בדרך למקום 25." יצירת "תוכן מנצח" לאתר (שאולי די לו בדף אחד ויחיד, ואין לו כל צורך ב"עדכון יומי" של הטקסט) היא עניין של עשרות רבות של שעות עבודה לכל אחד מצוות עובדים שעובדים יחד, ומאות שעות עבודה (בעיקר ליטוש) בסה"כ לצוות.

ממליץ לך בחום לקרוא את ההנחיה של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים מה עליהם לדרוש ממקדמי האתרים לבצע כדי לקדם את האתרים בתוצאות החיפוש, ולהשוות את מה שכתוב בהנחיה עם מה עשית:

http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We’'ve bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
חלק מהפעולות הראשוניות שהוצגו יכולות להיראות כמו תהליך שיווק בסיסי ב WEB והשאר כמו עבודות SEO פופולריות (חלקם גם גוררות אובר אופטימיזציה)


המידע שהוצג בשאלה לא ממש יאפשר לנו להסביר למה האתר לא מתקדם (או אם זה מצב תקין), או להציג טקטיקה כלשהיא.
כתובת האתר תעזור לספק מידע מעט נקודתי.

בתור התחלה הייתי בודק במקביל אם יש עליה מגמתית בתנועה האורגנית לאתר ובהמרות\יעדים שהוגדרו
על ידי
ראשית כל - תודה לכל המתייחסים!

היי מנשה,
אני בודקת כל כמה ימים את הגוגל אנליטיקס ובגדול ניתן לומר שיש עלייה בתנועה האורגנית, לפחות יותר ממה שהיה לפני שהתחלתי את הקידום אבל לא משהו משמעותי.

נכתבים לאתר תכנים איכותיים ונעשית עבודה חזקה מבחינת לינקים פנימיים+לונג טייל הן באתר והן מחוצה לו.

אשמח לעזרתך או לתובנות...זוהי כתובת האתר: www.leedoor.co.il

שוב תודה רבה
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
דף הבית דחוס ונראה כמו דף שעבר אובר אופטימיזציה(את השאר לא בדקתי)
על ידי
ומה ניתן לעשות במצב כזה?
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
לשפר את האתר מבחינת UX.
או לקרוא את הטקסט בקול רם ולבדוק עד כמה רובוטי\לא קריא התוכן
על ידי
אוקיי, תודה רבה!

שאלה נוספת - האם המחיקה/שינוי וכן הלאה של התוכן או מילות המפתח וכיוצא מכך, יכולה להזיק לדף?
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
יכולה, אבל זה לא אמור לעניין אותך במקרה ואת משפרת אותו
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
oot, אחרי שהצגת פה את כתובת האתר וצפיתי בו, אני יכול להצטרף להערות של מנשה ועמית, ולהוסיף ש:

תחום קידום האתרים מתפצל לשלושה תחומים על פי דורשי האופטימיזציה:
1. מנועי החיפוש, וספציפית למנוע החיפוש שנבחר.
2. משתמשי מנועי החיפוש הספציפי שנבחר.
3. בעל האתר.

האופטימיזציה לדרישות בעל האתר היא להשיג את מקום 1 לכל אחד מביטויי החיפוש ששוק היעד מרבה לשאול בגוגל. אופטימיזציה גרועה לדרישות בעל האתר זה להתקע רחוק מהצמרת. במקרה שלך הסיבה איננה אובר-אופטימיזציה לדרישות מנוע החיפוש אלא העדר (!) אופטימיזציה לדרישות משתמשי מנוע החיפוש שמהווים את שוק היעד של האתר שאת מקדמת.

אם את רוצה עוד עצה, שהיא אולי יותר מרעננת ופחות מאתגרת מזו שסיפקתי בתשובה שלי למעלה, חשבי על מה היית עושה באופן שונה אם היית נדרשת להשתמש בתוכן דף הבית לפרסומת בטלויזיה.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
"הקידום איכותי בOFF וה-ON PAGE ונעשה כמעט ברמה היומית - בלוגים, אתרי מאמרים וגם לעיתים פורומים. מדובר על מאמרים בעלי ערך מוסף, ארוכים"

היי

האתר שלי עף לגמרי בכל הפוסטים כתוצאה של שיטות עבודה אלו, קידום זה נחשב לאיכותי בערב אך גורם להענשה של הדומיין אשר כמעט ואינה ניתנת לתיקון.

קידום מידי יום בבלוגים, אתרי מאמרים נחשב לפעילות ספאמית אשר במוקדם או במאוחר תגרור הענשה או הורדה קשה בדירוג (לדעתי זה אותו הדבר).

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,270 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+2
...