◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.0k צפיות

האם מילת מפתח שחוזרת על עצמה ברוב כותרות העמודים פוגעת בקידום האתר?

על ידי 170 צפיות
נערך על ידי
שלום.  קיים ברשותי אתר בנושא סדנת שוקולד:  http://dalita.co.il/

יצרתי עמוד לכל מילת מפתח, העניין שכמעט בכל מילות המפתח מופיע הביטוי "סדנת שוקולד"
אני חושש שזה יוצר כפילות ומונע מהעמוד להתקדם.  כרגע העמוד הראשי (מילת המפתח "סדנת שוקולד") כבר כמה חודשים מדורג בעמוד 3 ולא נראה כאילו מתגוון להתקדם.  
האם זה הגיוני שזה קורה בגלל שקיימים כמה עמודים המכילים את הביטוי?  

רובי

4 Answers

קולות
0
על ידי 760 צפיות
מה הסיבה שהמילה מופיעה בכל העמודים?
יש ערך אמיתי בכותרות מהסוג הזה?

אופטימיזצית יתר עלולה להזיק לאתר
על ידי 170 צפיות
הי עידן, תודה על התגובה
ההנחה שלי היתה שעדיף ליצור עמוד בנפרד לכל מילת מפתח (כשלעצמה, לפי גוגל אדוורד). ושהמילה במלואה תהיה בכתובת העמוד ובנוסף בכותרת הראשית. מה שחשבתי שעשוי להועיל. אתה חושב שעדיף להוריד את מילת המפתח ועמוד המשנה?
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
למה יצרת דף לכל ביטוי מפתח, ולמרות זאת הכותרת של כל דף כוללת את ביטוי המפתח של דף הבית?

חוץ מזה, כבר קרוב לשלוש שנים שגוגל מרבה להחליף את הכותרת שחיברת לדף בכותרת מתוצרת גוגל, שמותאמת לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל בגוגל, אם הוא מופיע בתוך טקסט הדף (http://insidesearch.blogspot.co.il/2011/11/ten-recent-algorithm-changes.html). האתגר הוא עכשיו הרבה יותר מסובך מאשר בתקופה שבה לימדו שקיומו של ביטוי המפתח בכותרת, ויצירת דפים רבים, מבטיחה קידום לכל הביטויים.

כאשר נתקעים בהתקדמות הרחק מצמרת תוצאות החיפוש או שדפי האתר מקבלים ציוני רלוונטיות נמוכים משל המתחרים בשל סיבה טכנית כלשהיא, או שבעלי האתרים המתחרים עושים עבודת קידום הרבה יותר טובה.
על ידי 170 צפיות
מודה לך על התגובה,
נכון, הכותרת של כל דף כוללת את ביטוי דף הבית. הביטוי אינו מופיע בכתובת הראשית אבל הוא כן מופיע בכותרת הראשית של דף הבית והוא בעצם הנושא המרכזי של האתר.    חשבתי שעדיף להתייחס לכל עמוד בנפרד ולכל עמוד לתת את מילת המפתח שלו(לפי גוגל אדוורד)

הכותרת שאני מדבר עליה היא H1 ולא "מטה טיטל".  כרגע בכל הH1 של כל העמודים קיים הביטוי "סדנת שוקולד". איכשהו אני משער שזאת הסיבה שהביטוי "סדנת שוקולד" אינו מתקדם.  

"כאשר נתקעים בהתקדמות ............... הרבה יותר טובה."

קשה לי להאמין שביחס לעבודת הקידום שאני משקיע אני אמור להיות מדורג בעמוד השלישי.   כנראה שיש בעיה טכנית.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. בנושאים הטכניים יש פה מומחים מצויינים, אבל גם הם יכולים לבצע כאן רק בדיקה שטחית שלא דורשת השקעת שעות עבודה מרובות.

ב. עדיף לחשוב: "אם תוצאת החיפוש (ולא האתר כולו) שאני מקדם לביטוי החיפוש הנתון מוצגת במקום 25, משמעות הדבר ש-24 תוצאות חיפוש השיגו ציון רלוונטיות שהוא גבוה משלי. משמעות הדבר היא גם שמי שמקדם אותן הם מתחרים הרבה יותר ראויים מאשר המתחרים שעליהם גברתי בדרך למקום 25." לא שזה עוזר הרבה, אבל זה תיאור מדוייק והרבה יותר אובייקטיבי מאשר "קשה לי להאמין שביחס לעבודת הקידום שאני משקיע אני אמור להיות מדורג בעמוד השלישי". יצירת "תוכן מנצח" לאתר (שאולי די לו בדף אחד ויחיד) היא עניין של עשרות רבות של שעות עבודה לכל אחד מצוות עובדים שעובדים יחד, ומאות שעות עבודה (בעיקר ליטוש) בסה"כ לצוות.

ג. תציג כל דף באתר ואת כולם יחד לביקורת של מכרים שלך, ובקש מהם לחפש "מה צורם" בכל דף ו"מה צורם" למי שקורא את כל הדפים יחד: האם יש למשל מספיק גיוון בתוך כל דף ובין הדפים?

ד. קרא את http://www.askpavel.co.il/qa/9406 ושים לב למה שכתבתי אודות "חווית הביקור באתר" שהדגש עבר אליה, בעוד שקודם זה היה באמת עניין של ההיבטים הפורמליים של טקסט דפי האתר.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי רובי אתר נחמד...

גוגל מוריד בדרוג אתרים אשר יוצרים אוסף של תוכן המכיל מילות מפתח שנוצרו לטובת קידום האתר בלבד. ישנו הצורך להוסיף ערך לגולש במקום להילחם בהגדלת התוכן, במקרה יצא לי לקדם אתר דומה עבור ידידה.


שאלה לעמנואל..

מדובר באתר עם סדנאות לשוקולד, האם לדעתך בידול או תרומה טובה תהייה מתכונים ליצרת שוקולד ?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עמית, אם אני מבין נכון, יצירת שוקולד היא תהליך מפרך, הדורש דיוק ורכישת ניסיון, שלא כמו במתכון של מרק שכל מה שצריך ללמד זה את המוצרים והכמויות שלהם, שאותם זורקים לסיר, ולכן דרושה סדנה ליצירת שוקולד.

עם הבידול יש בעיה לוגית: הגית או קיבלת נוסחא מקורית לבידול,  אבל אחרי שבוע אחד המתחרים העתיק אותה, והופ! - אין לך יותר בידול.
על ידי 170 צפיות
תודה עמית, אני בונה את האתר הזה לאחותי :)

האם זיהית באתר ניסיון לשימוש מילות מפתח לקידום האתר בלבד?
האם אתה חושב שחוץ מה כותרות אני צריך לשנות התוכן עם פחות מילות מפתח?   

שאלה לעמנואל בנוגע לבידול...   האם יצירת תוכן עם בידול תורם לשיפור של עמודים אחרים?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
רובי, לא הבנתי את השאלה.
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
עמנואל הינה דוגמא קלאסית עבורך..

לפניך מקדם אתרים עם עניין מלא ואמיתי לקדם את האתר הזה..

יש לו אפשרות לשתף את בעלת האתר בתהליך בניית האתר ורכישת התמקצעות, האם לא עדיף לו להתמקד בבניית אתר בעל משמעות וידע מקצועי אמיתי (לצורך יצרת בידול)?
את כל הסדנאות האלה הייתי מוריד לאינטרנט על מנת לגרות את הגולשים להצטרף לחוויה, זה יותר ממתכון לייצור השוקולד עצמו .(זה יותר לייצור עוגות ,משקאות וקינוחים עם שוקולד)


לגבי רובי..

פחות מבין בשימוש בכמות של מילות מפתח או רמת ההשפעה של זה על הכותרת, אבל הוספת תוכן יחודי ומעניין יכול בהחלט לתרום לאתר..
כמות הפוסטים הראשיים היא נמוכה ואין פוסטים פנימיים אשר תומכים בדף הראשי, גם הקישורים מחברים בין ארבעה פוסטים (גם מתוך הפוסט, גם קישורי פוטר למעלה ולמטה)
אם יש כמה פוסטים חזקים רצוי שיהיו להם פוסטים תומכים אשר מפנים תנועה פנימית, לאותו פוסט ראשי בעל ערך מוסף לגולש.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עמית, אכן דוגמא קלאסית של אפשרות לעבודת קידום שבה יש סיכוי שבעל האתר לא יכריח את מקדם האתר להיכשל, משום שהוא רכש ממנו פחות מדי שעות עבודה, ומשום שהוא מסרב לשתף איתו פעולה בעבודת ניתוח הצלחות וכשלונות השיווק, מנקודת ראות שוק היעד, וכתיבת תוכן שידבר היטב ללב מבקרי האתר.

לי צרם הביטוי שהופיע שוב ושוב "סדנת שוקולד במרכז" - למה הכוונה ב"מרכז" - מרכז הארץ? כולם מבינים את זה? למה לא די בפעם אחת - כי מקדם האתרים מיישם ידע מיושן שהפך למזיק, ואז הוא זה שמחבל בהצלחת הקידום, כי הוא מכוון אותו לגוגל ולא לשוק היעד של האתר?

בתגובה קודמת ניסיתי לנחש מדוע נחוצה בכלל סדנה ולא די במתכון. אם הניחוש נכון, המסר החזק של האתר חייב להיות למה הסדנה דרושה, מה היא החוויה העילאית במהלך הסדנה, ומה היא החוויה העילאית של מי שמפתיעה את החברים או המשפחה בהגשת מבחר שוקולדים מעשה ידיה ולא באפיית עוגה על פי מתכון.

אבל אם אתר מתחרה אחד או יותר כבר הקדים אותה ברעיונות הללו, או ברעיונות הרבה יותר טובים שבעלת האתר ואחיה יעלו, או שיעתיקו את הרעיונות יותר מאוחר, כבר אין בידול. ולכן הבידול חייב להיות בדמות בעלת האתר, למשל: למה אותה אי-אפשר להעתיק . או רעיון אחר שיוצר בידול שלא ניתן להעתקה.
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
אכן כך עמנואל, כל מילה נוספת מיותרת...
על ידי 170 צפיות
אני מודה לכל העוזרים במקרה. עזרתם לי מאוד להבין הרבה דברים.
תודה רבה.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מתכונים בהחלט יתרמו (לדעתי) למרות זאת גם פה חשוב לוודא שהם יספקו לגולשים ערך כלשהו.
אולי התאמת אסטרטגיית תוכן שתשכנע את המבקרים שהחברה היא החברה המקצועית ביותר (לדוגמה ע"י מאגר מתכונים ייחודי) בתחום אז לא תתקשה לבדל אותה בהשוואה למתחרים
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בגדול מבנה הכותרות באתר דחוס במילות מפתח.

תחושת הבטן שלך מוצדקת אתה לא סתם שואל אם זה פוגע, אתה דיי מבין שמה שעשית שם יצר כותרות באיכות ירודה ובכללי דרבן אותך ליצור תכנים\דפים עם תכנים באיכות ירודה.

הסבר על דחיסת מילות מפתח תמצא פה:
https://support.google.com/webmasters/answer/66358?hl=iw

בתגובות ראיתי הודעה שרציתי להתייחס אליה:
" קשה לי להאמין שביחס לעבודת הקידום שאני משקיע אני אמור להיות מדורג בעמוד השלישי.   כנראה שיש בעיה טכנית."
לי קל להאמין, אם מה שעשית במהלך עבודת הקידום לא אפקטיבי או מיושן וגרם רק נזק

"האם זה הגיוני שזה קורה בגלל שקיימים כמה עמודים המכילים את הביטוי?"
אין דרך לענות על זה, אף אחד לא יכול להגיד לך ששינוי הכותרת יבטיח לך #1, אבל זה בטוח לא עזר לטווח הארוך

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 30/10/12 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
0 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
...