◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
321 צפיות

האם ניתן ליצור הכנסה קבועה (צדדית) בשיווק שותפים מבלוג?

על ידי 230 צפיות
נערך על ידי
שלום!

יש לי זמן פנוי וחשבתי להשקיע אותו בבניית כמה דפי נחיתה (או מיני-אתרים) לשיווק מוצרים מסויימים בתוכנית שותפים.

אני יודע שאומרים שתחום השותפים הוא קשה, כי תמיד יש תחרות על דפי נחיתה ושאין שום הכנסה קבועה.

השאלה שלי היא: משווק שבנה כמה עשרות של דפי נחיתה והשתמש בקידום אורגני, האם לא יכול להניח (לאחר כמה חודשים) שבכל יום תהיה מכירה (או כמה מכירות) מכמה דפים שהוא בנה בעבר, כך שבסוף החודש יתקבל סכום נאה, או לפחות "דמי כיס" נחמדים?

למה מתקבל הרושם שברגע שהפסקת לעבוד על דפי נחיתה הכסף מפסיק לזרום?  

האם בלוג שעוסק בתחום מסויים, שמוציא מתוכו לינקים לשותפים, יכול לפתור את הבעיה?
על ידי
התכוונתי שאם אני משווק למשל מוצרי גינון, אז אני מקים בלוג בנושא הגינון או בנושא קניית מוצרי גינון, ואז מפרסם פוסט (או כמה פוסטים) שעוסקים במוצר מסויים (שאותו אני משווק בעצם ) עם לינק שותפים לרכישת המוצר בדף היצרן. ואחרי שבוע פוסטים על מוצר אחר (שגם אותו אשווק) וכך כל שבוע מוצר אחר. אז הבלוג עדין פעיל, ולכן עדיין מושך כניסות גם למוצרים שפירסמתי מזמן... (זה הרעיון שלי בגדול.)

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
א. הוא "לא יכול להניח (לאחר כמה חודשים) שבכל יום תהיה מכירה (או כמה מכירות) מכמה דפים שהוא בנה בעבר, כך שבסוף החודש יתקבל סכום נאה, או לפחות "דמי כיס" נחמדים". לדפי הנחיתה הללו צריך להביא (!) תעבורת מבקרים בהיקף "נאה" כדי שיהיו מספיק מכירות שגם עמלת המכירה מהן תהווה סכום נאה.

בקידום אורגני אתה צריך לגרום לדפי הנחיתה להשיג מיקומים עליונים (בדרך כלל 1-5) בתוצאות החיפוש לביטויי החיפוש שנשאלים הכי הרבה על ידי שוק היעד לאותם מוצרים. כפי שכבר הבנת, המיקומים הללו לא ממתינים לך - הם כבר תפוסים על ידי דפי הנחיתה של משווקים אחרים (כולל בדרך כלל גם של היצרן שמציע לך לשווק את מוצריו), ואתה צריך להצליח לגזול (!) מהם את המיקומים שהשיגו, ואחר כך למנוע ממשווקים אחרים לגזול ממך את המיקומים שהשגת. איך אתה מתכוון לעשות את זה?

ב. כאמור, עצם ביצוע עבודת הקידום לא מבטיח הצלחה בהשגת המיקומים, אבל גם השגת הצלחה לא מחייבת בהכרח להמשיך כל הזמן בעבודת הקידום - אפשר שהמשווקים המתחרים בך הם לא-יוצלחים או בטלנים או שיפנו לשיווק מוצרים אחרים. קידום מתמיד היה הכרחי בעידן שבו שיטת הקידום היחידה היתה "בניית" עוד ועוד קישורים, שסכום ערכם המצטבר בכל נקודת זמן היה צריך להיות גבוה מסכום ערכם המצטבר של הקישורים הנכנסים לדפי הנחיתה של המשווקים המתחרים.

ג. לא הבנתי את השאלה על הבלוג - אתה הוא הרי ה"שותף" של יצרן המוצר.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

זה חשוב להבין את סוג המוצרים של אותו יצרן ואת אופי הפרסום שלהם בגוגל.
אם כל המפרסמים המתחרים עובדים בצורה של דפי נחיתה, אולי שווה לך לחשוב לבנות אתר גדול שיהיה שונה קצת על מנת להרוויח את מקומך בראש הרשימה.

גוגל מציג מכל קטגוריה או פרט מספר אפשרויות כמו: שיפוצים, קבלן שיפוצים, בית ספר לשיפוצים, משה השיפוצניק וכו..

אם אתה מוכר כיסא לגינה מפלסטיק וכולם מוכרים את אותו המוצר מאותו היצרן, יהיה קשה לפרסם את כולם בחמישיה הגבוהה וגם אין צורך לגוגל. סביר להניח שגם התמונות יהיו זהות למוצר וכך ירד הערך של הדף.

אם יש לך דרך חדשנית יותר לגבור על המתחרים ולהציג את הסחורה בצורה חדשנית או שונה, יש לך סיכויים להיות בעל ערך רב יותר עבור גוגל.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 23/04/19 על ידי maor4 160 צפיות
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/11/18 על ידי סם 120 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 15/01/17 על ידי wmgary <סגן משנה> 2.0k צפיות
1 תשובה
קולות
+1
...