◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.2k צפיות

תוכלו להמליץ לי על תוכנה לסריקה של אתר?

על ידי 220 צפיות
נערך על ידי
אחלה בוקר חברים,
מחפש תוכנה שתתן לי מענה בעניין של סריקה של אתר ואיתור כל מיני בעיות הפוגעות בקידום,
תוכנה שמראה את המיקומים בגוגל, אשמח לקבל תוכנה אחת ממש מומלצת, חינמית/או בתשלום
יש לי אתר בתחום הרהיטים ואני לא חברת קידום, http://www.meatzvim.biz/
יש לאתר בסביבות ה450 דפים
תודה על ההמלצה

3 Answers

קולות
–1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
לא ברור משאלתך למה אתה מתכוון ב"איתור כל מיני בעיות הפוגעות בקידום" - הבעיה העיקרית שפוגעת בקידום היא הרי עצם קיומם של מתחרים ראויים שמקשים עליך לגזול מהם את המיקומים העליונים שבהם הם מחזיקים או שיגזלו ממך את המיקומים העליונים שבהם תחזיק בעתיד.

מסיבה זו חייבים להבחין בין אופטימיזציה לדרישות  מנועי החיפוש (SEO = "טכנאות אתרים") לבין אופטימיזציה לדרישות בעל האתר (= השגת המקום בראשון בתוצאות החיפוש לביטויי החיפוש שהכי נשאלים על ידי שוק היעד של האתר), שזו עבודה שנעשית נגד המתחרים הראויים בתוצאות החיפוש, כי מהם יש "לגזול" את המיקומים שהם כבר מחזיקים או יחזיקו בהם.

תוכנות שסורקות את האתר ומאתרות בעיות יכולות לטפל כמובן רק בשגיאות ובתקלות טכניות בעבודת האופטימיזציה לדרישות מנוע החיפוש, אבל רבים מבוני התוכנות הללו טועים בעצמם ומתארים את מה שכתוב בכותרת הדף, בתיאור הדף ובטקסט שלו כ"נכון" או כ"שגוי".

גם לגבי תוכנות שאמורות למצוא את מיקום דפי האתר בדפי תוצאות החיפוש של גוגל יש בעיה גדולה שנידונה פה אינספור פעמים - לגוגל יש מספר רב של מרכזי נתונים שבכל רגע נתון מעודכנים אחרת, ללא סינכרוניזציה ביניהם, ומרכז הנתונים שמגיש את התוצאות לכל אדם או תוכנה נבחר באופן אקראי.
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.5k צפיות
אהלן פיני!

לגבי מיקומי אתר.
יש חברה ישראלית שנקראת zefo.co.il,  אתה מזין את שם האתר שלך ואת מילות החיפוש הרלוונטיות והתוכנה בודקת פעם או פעמיים ביום את המיקומים של הדומיין שלך בכל מילות החיפוש שהגדרת.
הם מספקים לך סטטיסטיקות וגרפים שאפשר לראות אם ממוצע המיקומים של האתר שלך עולה או יורד ביחס לזמן, קצת יקרים ממה שזכור לי אבל זה פתרון מעולה.

בקשר לסריקת האתר.
אם אתה לא מכיר את העבודה של SEO אתה יכול ללכת על המוצר של MOZ שהוא בתשלום אבל די לוקח אותך יד ביד ואומר לך מה עדיף לך לתקן באתר שלך, יש להם מוצר טוב.
אם אתה מכיר את העבודה של SEO ורק מחפש תוכנה לסריקת אתר הייתי ממליץ לך מאד על התוכנה החינמית screaming frog. תוכנה מדהימה שסורקת לך את כל האתר ומוציאה על כל דף כותרות, תיאורים, תגי קנוניקל, קישורים יוצאים, מספר קריאות CSS ו JS לשרת ועוד מלא דברים שימושיים מאד.
את זה אתה יכול להוריד כאן:
http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/

מקווה שעזרתי, בהצלחה פיני!
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
שגב,

א. איך אפשר להסביר את העובדה שגוגל מציג במחשב שלי ובמחשב בשולחן הסמוך, שמחוברים ברשת פנימית לאותו חשבון אינטרנט, ולאחר ששנינו מחקנו את הסטוריית החיפושים, מיקומים קצת שונים? ומה הוא יציג ל-Zefo?

ב. מה "נכון", מה "שימושי" ומה "מדהים" בתג הכותרת ובתג התיאור שחיברה התוכנה Screaming Frog אם גוגל מרבה להתעלם מהם, מזה שלוש שנים, ומציג בתוצאות החיפוש תגי כותרת ותיאור מתוצרת גוגל, שמותאמים לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל או ששונו מסיבות אחרות שהמערכת האוטומטית של גוגל מצאה לנכון? (ראו למשל: http://www.askpavel.co.il/qa/11319 )

קידום אתרים, במובן של אופטימיזציה לדרישות בעל האתר, הוא עיסוק לאנשים חושבים ולא לאנשים שמתוכנתים רק להפעיל תוכנות.
על ידי <סגן משנה> 1.5k צפיות
חבר, זה לא צ'אט נענע פה, לא באנו להתווכח.
חבל שאתה הורס פה לאנשים את החוויה עם תגובות מתנשאות שמתבססות על חוסר ידע.
בגללך אנשים כמו פיני יפסיקו לשאול פה שאלות וחבל.
אני מעדיף שתגיב לי כשיש לך ערך מוסף, תודה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
שגב, הפורומים המקצועיים לקידום אתרים הם ספר הלימוד היחיד שקיים לעבודת קידום האתרים. ספר הלימוד הזה נכתב באופן רציף על ידי קולקטיב שעונה על שאלות ומגיב לתשובות שגויות, אחרת ספר הלימוד היה מפסיק להיות מעודכן, והיה מתחיל להטעות את הלומדים ממנו, רגע אחרי שהופץ.

ספר הלימוד הזה איננו טקסט אלא במה לפולמוס - באנו בהחלט להתווכח כאשר אין מנוס מלהזהיר מפני שגיאות נפוצות ומלתקן תשובות שגויות, וגם כל מי שמתקן צריך להיות מוכן שיתקנו את השגיאות שלו, במיוחד במקצוע שבו מה שנכון ב-10 אפריל 2015 הופך לשגוי ב-11 אפריל 2015. ממש כמו שערך בוויקיפדיה מורחב ומתוקן בהתמדה על ידי כל מי שסבור שהוא יכול לתרום.

בשאלה שנשאלה פה, הכרחי לתאר לשואל גם את מיגבלות (!) הכלים הקיימים, אחרת הוא ישאל כבר מחר, כמו רבים לפניו, מדוע הכלי מציג לו ולחברו  מיקומים שונים (ראה: http://www.askpavel.co.il/qa/17024 ו-http://www.askpavel.co.il/qa/16545 ) ומדוע גוגל מציג בתוצאות החיפוש תגי כותרת ותיאור ששונים לחלוטין מאלה שחיבר עבורו "Screaming Frog" (ראה: http://www.askpavel.co.il/qa/11319 ). אם יש לך תשובה נכונה ומנומקת, שהיא שונה משלי ושל האחרים, למי ששאל את השאלות הללו, אתה מוזמן לעדכן ולתקן, וזה יהיה הערך המוסף שתתרום.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
גיליתי כרגע שהמערכת של AskPavel מציגה לפעמים הודעת שגיאה כאשר לוחצים על קישור מתוך התשובות והתגובות, אבל לא כאשר לוחצים עליו בתוך רשימת תשובות.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי עמנואל הקישורים נשברו בגלל שהסוגריים התחברו לכתובת, ערכתי אותם וזה תקין
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תודה
..........
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
קורא בשם roi הפנה אותנו - http://www.askpavel.co.il/qa/17168 - למאמר שמסביר מדוע הכלים לאיתור מיקומים בגוגל אינם מציגים תוצאות נכונות: http://www.wordstream.com/blog/ws/2014/08/11/seo-rank-checking , אבל אותו מאמר לא מזכיר את נושא קיומם של מרכזי נתונים שונים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
משום שקיבלת התייחסות לרוב השאלות, תוכל גם לעיין בתשובות שלי שבהם הצגתי מספר כלים שיתנו לך תובנות טכניות לגבי אופטימיזציית האתר להנחיות הטכניות של מנועי החיפוש:
http://www.askpavel.co.il/qa/2617/#a2618
http://www.askpavel.co.il/qa/13549/#a13552

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
4 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+1
...