◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
923 צפיות

איך להעלות אתר אמין וטוב למקומות הראשונים במנגנוני החיפוש?

על ידי 380 צפיות
נערך על ידי
היי,
יש לי אתר של מנעולים ושטיחים  בארצות הברית, מקדם אותו כבר מספר חודשים, אם זה בליסטינגים, ביקורות טובות בגוגל מפות, תכנים, עמודים חדשים, רשתות המדיה, עדכונים ופוסטים גם בגוגל פלוס וגם בפייסבוק ובמלא רשתות חברתיות נוספות נחשבות.

האתר לא זז מהמיקומים, האתר לא בעונש, השרת נמצא במקום לוקלי לעסק ולמילות מפתח.
המיקומים משחקים בין 100-120. הייתי במילת חיפוש מקום 30 ועכשיו פתאום 50.

מה עוד אפשר לעשות כדי לקדם אותו ? מה עוד רלוונטי כדי להראות שזה אתר אמין וטוב שיגיע למקומות הראשונים ויראה תוצאות ?

תודה רבה לעוזרים !

המשך יום מעולה

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
 
Best answer
אני מפקפק באיכות העבודה שאתה שעשית אם אין שום שיפור לטובה מבחינת הנוכחות של האתר במנועי החיפוש.

מדובר במצב שבו האתר בכלל לא מקבל תנועה (ולא משתפר) ואתה לא מבחין בשיפור?
האם התנועה ממירה? אולי שווה להשקיע מעט ב UE\UI בכדי לשפר המרות

כאשר אני מתייחס למידע שהצגת בשאלה בצורה נקודתית יותר עולות לי בעיות פוטנציאליות שיכווינו אותך להמשך הפעילות:

ביקורות טובות בגוגל מפות= האם הכוונה לביקורות פיקטיביות? אם כן למה שיעזרו לך?

תכנים, עמודים חדשים= האם מדובר בתוכן איכותי שמבוסס על אסטרטגיית תוכן או שסתם דפים חלולים\שיווקים\חסרי ערך?
אולי שווה לתכנן ולדאוג לתכנים בעלי ערך

פוסטים גם בגוגל פלוס וגם בפייסבוק ובמלא רשתות חברתיות נוספות נחשבות= מה עם אינטראקציה אמיתית עם קהל יעד רלוונטי, האזנה שוטפת ומתן מענה
על ידי 380 צפיות
היי מנשה, תודה על המענה המהיר, אני אענה על השאלות ועל מה שרשמת ואשמח אם תוכל לרשום עוד דברים בנושא.
בקשר לביקורות לא הם לא פקטיביות הם נעשו מלקוחות (לא מהאתר) מהמחשבים שלהם וממחשבים שונים ומ IP שונה כל פעם.

התוכן- התוכן הוא רלוונטי לכל נושא וקטגוריה, ישנו גם בלוג עם תכנים חדשים ואיכותיים וכמובן יחודיים העוזרים ונותנים מתן ללקוחות(כשיגיעו)

אנחנו לא עושים משהו שהוא נוגד כביכול ל"קווים המנחים" של גוגל.
פועלים בצורה אורגנית עם התמדה על בסיס יומי, ועדיין לא זז, אין שיפור מיוחד, בשבוע האחרון היה ירידה ממקום 100 ל 150 ולמיטב הבנתי זה בגלל העדכון אלגוריתמים, ועדיין אין שיפור משמעותי שאוכל להגיד "מעולה" .

אם יש עוד דברים שאתה חושב שיכולים להועיל ולתעל משהו טוב . יותר מאשמח לשמוע וללמוד על כך.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
עדכון אלגוריתמי לא אמור לעניין אותך אם אתה עובד על בסיס הקווים המנחים של גוגל, גם המיקום שלך לא אמור לעניין אותך.

האם האתר מקבל תנועה אורגנית? האם יש המרות?
על ידי 380 צפיות
לא, יש תנועה ממש ממש קטנה, שמגיעים מתוצאות אורגניות זה מה שזה אומר באנליטיקס, אבל לא אין המרות אין טלפונים שמתקשרים או טופס יצירת קשר. האתר מותאם למובייל בצורה מעולה, האתר מסופק לחווית המשתמש גם לפי בדיקה בגוגל דוולופר, ומשאלות ששואלים אנשים שנכנסים לאתר.

אין לי מושג מה לעשות עוד, חשבתי לקנות עוד דומיינים לוקלים שבדומיין יש מילות מפתח כביכול, ולשים בהם תכנים חדשים בנושא שיקשרו לאתר כביכול. אבל גם לא ידוע אם זה יעזור
אם יש משהו שאתה חושב שיוכל לעזור, זה יהיה מעולה.
תודה רבה
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בטח שיש לך מושג, נסה לבדוק למה התנועה הנוכחית לא ממירה
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
המקומות הראשונים בגוגל אינם מקומות ריקים שממתינים למישהו. אם אין בעיה טכנית או בעיה של תוכן דל מדי או שדומה מדי לתוכן של דפים אחרים באתר או לתוכן של תוצאות חיפוש מתחרות, תן דעתך לקיומם של מאות או אולי כבר אלפי מתחרים שהמוצלחים מביניהם תופסים כבר את המיקומים שאתה שואף להשיג על חשבונם.
על ידי 380 צפיות
היי,
יש אלפים, רובם די מצחיקים ושטותיים, יש להם מכונות של לינקים שחוזרים אליהם מכל מקום והרבה מהם גם לא רלוונטים בכלל, עם זה סינית ואתרים לא חוקיים.
התכנים די דלים שם אצלהם באתר מאשר אצלי.
אני חושב זה הוותק, אבל גם את זה אפשר לעבור.
העניין שאין שינויים, כמה טוב שתעבוד וכמה נכון וכמה שתשנה /תשדרג/תוסיף/תחדש לא מזיז. כן אני יודע שהכול קשור להתמדה, ויכול להיות שבעתיד הרחוק אראה אולי משהו אבל גם זה לא צפוי.
האתר תוקן והותאם למובייל לפי המתבקש גם לעדכון הבא. ולא נמצאו שום בעיות בוס מאסטר וכל בדיקה נוספת שהיא.
יש לך הצעות לשיפור ? לחשיבה נוספת על עניין נוסף ?
תרצה שאשלח לך את הURL ? זה יעזור בצורה מסוימת להסתכלות ?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
Blaise Pascal כתב פעם בתשובה למישהו: "לא היה לי די זמן לכתוב לך מכתב קצר יותר."

יש לי תחושה שגם אתה מצפה לתשובה בצורת נוסחה קצרה ואחידה שנכונה לקידום כל אתר ואתר, לכל ביטוי חיפוש שהוא ועבור כל שוק יעד ללא קשר למאפייניו הספציפיים, ושלא תשמח לקבל תשובה שתבקר את החלטתך להשקיע בשווק לשוק כל כך רווי. תקן אותי אם אני טועה.
על ידי 380 צפיות
אתקן אותך, דווקא את זה אני מחפש, שאולי אני עושה משהו לא נכון, או שכדאי לעשות משהו נוסף, עוד חוות דעת נוספת, משהו שאולי אני לא חשבתי ואחרים יותר מנוסים יכולים לתת ואז יותר אצליח להגיע למיקומים שאני רוצה להגיע.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
זה בדיוק העניין - מדוע אתה סבור שהניסיון שלי בקידום אתר של עורך דין מטקסס למקום הראשון בגוגל לביטוי Mesothelioma עשוי להועיל לך במשהו כדי לקדם את האתר שלך בשנת 2015 למקום הראשון בגוגל לביטוי כמו Locksmith Houston ? במה דומה שוק היעד שלך לשוק היעד שלי ובמה דומים המתחרים שלך למתחרים שלי?
על ידי 380 צפיות
אני לא חושב שאני יודע לענות לך על כזה דבר, כי השוק שלי הוא כביכול כל בן אדם שצריך את אחד השירותים הללו, שזה כולם לפחות בארצות הברית. לאומת שלך שהוא אנשים שצריכים עורך דין ותלוי באיזה תחום, את האמת שאני לא יודע כל כך איך לענות על השאלה זה 2 עולמות שונים בהחלט. שניהם צריכים משהו שתי הקהלים ולשניהם אנחנו צריכים לתת פתרון על מה שהם מחפשים.
אם אתה אומר שאתה עושה את זה ובצורה טובה ומקום ראשון, אשמח ליותר אינפורמציה ועצות. כי בתחום שאני נמצא בו, התמדה והתמדה והרבה תוכן ודפים רלוונטיים ונכונים לאותו מחפש.
אשמח להמשיך בדיון וכמו שאמרתי אשמח לעצות שלך.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הבאתי דוגמא מהעבר הרחוק שלנו כדי להמחיש באמצעותה את ההבדל העצום שבין שני שווקי היעד, שלא מאפשר יותר (בשנת 2015) ליישם ניסיון רב עם קידום מוצלח לשוק אחד בעבודה מוצלחת לשוק יעד שונה. אני רואה שהדוגמה לא הצליחה לעשות זאת (אולי כי לא הסברתי מדוע לעורך הדין זה קריטי להיות במקום הראשון לביטוי החיפוש של שם המחלה ולא לביטוי mesothelioma lawyer, ומדוע שוק היעד של האתר שלך מאופיין במרביתו דווקא על ידי אנשים במצוקה של זמן, שאין להם עניין וחשק לקרוא הרבה דפים של תוכן "רלוונטי").

אנסה בדרך אחרת: בוא נניח (!) שביצענו סדרה ארוכה מאד של ניסויים מבוקרים ולמדנו באמצעותם את "נוסחת הקסם" - אם ביטוי החיפוש (ביטוי המפתח) מופיע פעמיים בכותרת הדף (Title) ושלוש פעמים בתיאור הדף (Description) גוגל יחשב לדף ציון רלוונטיות כל כך גבוה שהוא יקפוץ ישר לצמרת תוצאות החיפוש, גם בביטויים תחרותיים במיוחד. אבל אם באחד מהם יש פחות מופעים של ביטוי החיפוש או יותר מופעים ממה שציינתי, ולכן הקומבינציה בין המופעים בכותרת ובתיאור איננה 2 לכותרת ו-3 לתיאור, אלא קומבינציה אחרת, הדף יידחק לאחוריים של סדר הצגת תוצאות החיפוש.

היה לי רושם שכאשר שאלת לעצתם של "בעלי הניסיון" שמשיבים פה לשאלות, אתה מתכוון לקבל "נוסחאות קסם" שכאלה. זה היה אולי אפשרי בימים הראשונים של מנועי החיפוש, ורק במנועים שקדמו לגוגל, אבל זה הפך לבלתי אפשרי מזה 13-14 שנים, ובטח שלא בשנת 2015 ובעתיד הנראה לעין. בכ-15,000 תשובות לשאלות ובאלפי תגובות לפוסטים ולחדשות רק ב-AskPavel, הסברתי הרבה מאד פעמים מדוע.

גם אני אשמח להמשיך בדיון, גם לתועלת כלל קוראי המדור, למרות שעדיין אינני מבין איך תמצית של הניסיון המצטבר שלנו תועיל לך ספציפית. ובהזדמנות זו אשאל אותך גם שאלה שמסקרנת אותי מזה זמן רב: מי או מה גרם לך להחליט להשקיע בבניה ובקידום של  אתר שמוכר לידים למנעולנים ולמנקי שטיחים בארה"ב?

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

...