◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.2k צפיות

דף נחיתה או אתר?

על ידי 120 צפיות
נערך על ידי
אני קורא הרבה מאמרים בנושא לגבי מה עדיף דף נחיתה או אתר אינטרנט לעסק,
ואומרים שצריך את שניהם?!

ידוע שכל מטרתו של דף הנחיתה הוא שהגולש יבצע פועלה אחת רצויה (ליצור רשימת תפוצה), ומטרת האתר הוא לקבל אינפורמציה רחבה יותר,
השאלה היא איך דף הנחיתה והאתר מתקשרים בניהם?

דף הנחיתה צריך להיות אתר קטן בפני עצמו (נפרד?), והאתר נפרד, והתהליך הוא כזה:
הלקוח לראשונה רואה את דף הנחיתה ורושם פרטים , הוא מקבל ממני מייל שבתוכו אני נותן לו קישור לאתר שלי ובו אני מציע לו שירותים ומוצרים עם פירוט נרחב?

ומה זה בכלל מיניסייט?

אני היום רואה הרבה חברות שיש להם אתר אינטרנט שהוא מאוד בסיסי שמטרתו הוא שיצרו עמו קשר ללידים, אך הוא מציע את מגוון מוצריו באתר זה.
על ידי
ומה ההבדל בין דף נחיתה להודעה שקופצת לנו כשאנחנו גולשים לאישזהו אתר בחלון חדש ואומרת לנו הירשמו!

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אפשר להתייחס לכל דף באתר לדף נחיתה, ולהגדיר מראש מה המטרה שלו ועבור מה הוא מיועד.
יכול להיות שבהמלצות שקיבלת המליצו לך להשתמש בשניהם משום שהתייחסו בנפרד לקידום אורגני ול PPC.

למה ידוע שמטרת האתר היא לתת אינפורמציה רחבה יותר? מי אמר שהוא לא אמור גם לבצע פעולה אחת רצויה.

הכוונה במיניסיט זה אתר קטן נישתי שבגדול אמור לספק מידע המשכנע את המבקר להשאיר פרטים או להמיר

בדרך כלל דף הנחיתה מאוד נקודתי ומכווין את הקורא לפעולה 1 יחידה כאשר משתדלים לוודא שאין לו הרבה דרכים לנווט מחוץ לדף
על ידי
אפשר לפרט מה הכוונה "שהתייחסו בנפרד לקידום אורגני ול PPC" ,
דוגמא אני , רואה שבכל האתרים המציעים שירותי דיוור , הם מציעים גם דף נחיתה , אף אחד מהם לא מציע לבנות אתר ,

אפשר לתת קצת יותר הכוונה בנושא , תודה
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לזה בדיוק התייחסתי, גולשים שבקשר קבוע עם העסק ומדוורים להם על בסיס קבוע כבר מכירים את העסק ולכן דף נחיתה יכול להתאים להם.

הם מכירים את המותג והעסק ומקבלים מימנו מיילים על בסיס קבוע.

בהשוואה לגולשים המגיעים מערוצים אחרים שפחות מכירים את הלקוח ולהם צריך לספק קצת יותר מדף נחיתה
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ראשית כל, בוא נעשה סדר במונחים. המונח "דף נחיתה" נכנס לשימוש כדי לציין את הדף המקושר ממודעת PPC (כגון Adwords) או באנר פרסומי. הדף הזה יכול להיות דל מאד בתוכן או עשיר מאד בתוכן, והוא יכול להיות דף מדפי אתר בעל מאות דפים, מיניסייט באתר אחר או אתר בעל דף אחד בלבד.

הטענה שדף נחיתה מוגדר בהכרח רק כדף שכל מה שיש בו הוא רק טופס למילוי פרטי התקשרות, היא טענה כללית שגויה, כי אין כמעט שווקי יעד המאופיינים על ידי אוכלוסייה שכל מה שהיא מחפשת באינטרנט הוא טפסים למילוי פרטים, כמו אוכלוסיית כלבים שיוצאת ל"טיול" ונעצרת ליד כל עץ ועמוד בדרך.

מה שאתה רואה באינטרנט ("הרבה חברות שיש להם אתר אינטרנט שהוא מאוד בסיסי שמטרתו הוא שיצרו עמו קשר ללידים") הוא בדרך כלל תוצר של חשיבה שיווקית רדודה או שגויה, ורק לעתים רחוקות מאד תוצר של תכנון מתוחכם עבור שוק יעד מאד ספציפי.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 15/12/14 על ידי dikladikla 140 צפיות
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 15/12/14 על ידי dikladikla 140 צפיות
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/12/15 על ידי נועם מדר 150 צפיות
...