◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
336 צפיות

איך לנצל דף עם תנועה גבוהה לשיפור המרות באתר?

על ידי 800 צפיות
היי,
יש לי חנות וירטואלית. באתר שלי יש דף ספציפי שמציע שרות מסויים ללא תשלום לגולשים.
הדף הנ"ל מכניס הרבה תנועה לאתר והדירוגים שלו גם גבוהים, אולם כרגע אני לא רואה שזה עוזר לשיפור המכירות באתר. ה-bounce rate של הדף הוא כ-60%.

דף פופ-אפ שמציע מוצר למשל לא הייתי רוצה לעשות, כיוון שאני אישית לא סובל לגלוש לאתרים שקופצים בהם דברים ומפריעים לגלישה ואני סבור שמה שמפריע לי בתור גולש יפריע לגולשים באתר שלי.
האם יש לכם רעיון אחר איך אפשר לנצל את התנועה של הדף כדי לשפר מכירות באתר?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אתה מספר למעשה ש-40% ממבקרי אותו דף (שחלקם או כולם מגיעים אליו בזכות המיקומים הגבוהים שלו בתוצאות החיפוש של גוגל) כן מבקרים בשאר דפי האתר. זה לא נשמע גרוע בכלל.

אם הדף לא עוזר לשיפור המכירות באתר (איך תדע זאת ללא סגירת הדף למשך מספר הימים הדרוש?) אפשר בהחלט שאתה משיג את המקסימום האפשרי מהשילוב (הזיקה) שבין אוכלוסיית המבקרים שצורכים את השרות החינמי הספציפי שאתה מציע בדף לבין מה שהאתר משווק. אני זוכר מקרה שבו לפני הרבה מאד שנים חנות רהיטים מסויימת הציעה תיק פשוט וזול לכל מי שיבקר בחנות. אנשים באו, לקחו את התיק ועזבו.

ברמת ההכללה הזאת אי-אפשר להציע רעיון ספציפי מה הוא השרות החינמי החלופי שישפר את הזיקה, ובכך גם את המכירות, או תרגיל שיווקי אחר, כי רק אתה מכיר גם את מאפייני מוצרי החנות, גם את מאפייני השרות החינמי, ואולי גם את מאפייני צרכני השרות החינמי ובמה הם שונים ממאפייני צרכני מוצרי החנות.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נראה שרימרקטינג יכול להפוך לכיוון ששווה לשקול.

בנוסף אני מבין שמבחינת טראפיק אין בעיה(לא מתייחס לרלוונטיות\טיב התנועה) אם כך השאלה משתנה משאלת SEO לשאלת CRO או (UI\UE).

בהנחה ואתה מביא גולשים לדף אבל לא ממיר אותם (או לא מצליח להניע אותם לדף מוצר) כדאי לבדוק אם כוונת המחפשים היא רכישת מוצר מלתחילה, כנראה היעד שהוגדר לא ממש תואם לכוונת הגולשים.

אולי מדובר בדף שמספק מידע אינפורמטיבי ולכן שווה לך להגדיר יעד מתאים יותר.
כמו למשל להגדיל את האמון במותג, לשפר את כמות התכנים אותם המבקרים צורכים לפני שהם הופכים ללקוחות משלמים, רישום לרשימת תפוצה, אינטראקציה\מעקב ברשתות חברתיות וכו.

בגדול זה דיי אינדיבידואלי לכל מקרה, אבל נראה שתשובה יותר ראויה תגיע דווקא מתחום ה UX\UI ולאוו דווקא מעולם ה SEO

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 21/04/13 על ידי shaygen 310 צפיות
2 תשובות
קולות
0
4 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 7/12/17 על ידי wmgary <סגן משנה> 2.0k צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/01/13 על ידי uripay1 190 צפיות
...