קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

האם יש משמעות קידומית (SEO) להשארת פרטים בטופס ?

0 הצבעות
122 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 ינואר, 2015 על ידי frimen (480 נקודות)
אחדד שאלתי.
נאמר ודף באתר מקודם במילת מפתח כל שהיא.
ידוע לי ישנו מדד ה BOUNCE RATE (בין השאר) שמנסה למדוד את זמן השהייה בדף.
האם, לדעתכם\לידיעתכם, יש הבדל בין גולש שהגיע לדף ויצא ממנו אחרי מספר שניות, לבין גולש שהגיע לדף ובתוך מספר שניות השאיר פרטיו ויצא.

אשמח לתשובה בעניין

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 12 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
אם הגולש נכנס לדף הזה מבחוץ ויוצא ממנו מחוץ לאתר, אז בשני המקרים שיעור הנטישה הוא 100%. אתה מתכוון לזמן השהיה שגם הוא יירשם כ-0.
 
אנשי גוגל אומרים, ואני בהחלט מאמין להם, ששיעור הנטישה וזמן השהיה לא נחשבים לצורך שקלול ציון הרלוונטיות של הדף. חשוב על ביטוי חיפוש כמו "שעות קבלת קהל ביטוח לאומי" ועל כך שהדף שימלא בצורה הכי טובה את רצון השואלים יציג רק את המידע שביקשו.
נתקבלה תגובה 12 ינואר, 2015 על ידי אנונימי
תודה על תשובתך.
לאחר ששלחתי את השאלה, עלתה בראשי המחשבה שמי שמשאיר פרטיו הרבה פעמים גם עשוי להגיע לדף תודה (שהרי טכנית זה מעבר לדף אחר באתר). הואיל והשארת פרטים בטופס זו איזו שהיא אינטראקציה, עלה בדעתי שיש לך משמעות שונה מאשר סתם לצפות בדף ולצאת.
נתקבלה תגובה 12 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 13 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט
שאלת אם יש לזה משמעות (תרומה) מבחינת קידום האתר בתוצאות החיפוש (על חשבון תוצאות החיפוש המתחרות). גם לקבלת דף תודה אין תרומה לקידום. למרות הפיתוי הרב, אני ממליץ לך להפסיק לחפש התחכמויות שאלפי עובדי גוגל, מוכשרים וחרוצים, חזו מראש ותכננו לפני זמן רב איך להתגונן מפניהן.
נתקבלה תגובה 13 ינואר, 2015 על ידי אנונימי
קיבלתי את תשובתך מקודם והודיתי לך. לפיכך לא ברור לי מדוע אתה חושב שאני מחפש התחכמויות, בסכ"ה הסברתי לך מדוע חשבתי את מה שחשבתי.
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 14 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט
כי שאלת כאמור "האם יש משמעות קידומית (SEO) להשארת פרטים בטופס?" ואחר כך הערת ש"מי שמשאיר פרטיו הרבה פעמים גם עשוי להגיע לדף תודה (שהרי טכנית זה מעבר לדף אחר באתר)". את שני המשפטים הבנתי כחיפוש אמצעים מלאכותיים (!) להאריך את זמן שהותו של המבקר באתר ולעודד אותו ליצור אינטראקציה שנועדה אך ורק לגרום ל"הענקת משמעות קידומית" לאתר בתוצאות החיפוש (ואולי זה גם הצליח בגוגל מודל 2005), משמע התחכמויות.

אם לא הבנתי אותך נכון, אני מתנצל ומבקש ממך להסביר למה נועד הטופס ולמה נועד המעבר האוטומטי (!) מדף הטופס לדף התודה, שהרי הוא לא מתבצע ביוזמת המבקר.
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2015 על ידי אנונימי
היי,

הטופס הוא טופס צור קשר רגיל ולאחריו עובר המשתמש לדף תודה (וממנו לדף הבית חזרה..)
פשוט תהיתי האם אינטראקציה כזאת יש לה משמעות כלשהיא לידיעתך או לידעתו של מישהו אחר זה הכל

חלילה לא התחכמויות :-)
תודה על תשובתך
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 14 ינואר, 2015 על ידי זקן השבט
הוא מועבר אוטומטית מדף התודה לדף הבית?

על פי ההנחיה של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים מחודש מאי 2013 (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) המערכת של מנוע החיפוש מודדת את "רצון המשתמשים להשתמש בתוצאת החיפוש ולשתף אותה" (יותר מרצונם להשתמש בתוצאות החיפוש המתחרות ולשתף אותן).

מההנחיה הזו משתמע שהמערכת של גוגל מודדת (את עוצמתם וכיוונם של) עשרות, ואולי מאות, איתותים המעידים על שיעור שביעות או אי-שביעות הרצון של אוכלוסיית משתמשי גוגל להשתמש בתוצאת החיפוש ולשתף אותה. מי שמעריך  שכל האיתותים הללו, ללא יוצא מן הכלל, נמדדים לפני שמשתמשי גוגל נכנסים לתוצאת החיפוש ולאחר שהם יוצאים ממנה מתחייב ממילא לומר שלרישום הפרטים בטופס אין כל תרומה להעלאת ציוני  הרלוונטיות של דפי האתר. לעומת זאת, מי שמעריך שגוגל משתמש במידע שהוא אוסף מאנליטיקס, או שיודע בדרך אחרת לפחות חלק גדול מהפעולות של המבקרים בתוך האתר, מאמין כפי הנראה גם שמילוי הטופס כן משפר את ציוני הרלוונטיות (או אולי רק בתנאי שהוא מוצלב עם איתותים נוספים המעידים על שביעות רצון). אינני רואה עדיין דרך איך להכריע בין שתי ההערכות הללו.
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2015 על ידי אנונימי
בהחלט גם אני לא יודע להכריע.. :-)
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 12 ינואר, 2015 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
אני לא חושב שאתה פונה לפתרון בצורה הנכונה.
עד כמה משנה מה הגולש עשה אחרי שהוא נחת בדף שלך, כלומר אני בספק אם מנועי החיפוש בוחנים את התהליך באותו האופן.

לדעתי נכון יותר היה לשאול אם הביקור בדף שלך עזר לגולש לסיים את המשימה שאותה הוא מעוניין לבצע במסע החיפוש שלו.
הוא יכול להגיע לדף ולנטוש אותו לאחר שהדף ענה על הצורך שלו(לדוגמה למצוא את שעות קבלת הקהל של הביטוח הלאומי)
או שהוא יכול להגיע לדף למצוא בו תוכן שמספק מידע על הביטוח הלאומי, אבל לא מציג את שעות קבלת הקהל, ואז הוא ינטוש את הדף יחזור ל SERP ויפנה לאתר אחר שיענה לו על הצורך.

בשני המקרים טכנית תראה נטישה, למרות זאת מקרה אחד סיפק פתרון לגולש והשני בזבז לו את הזמן
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,243 שאלות

7,285 תשובות

9,866 תגובות

13,036 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
4 תשובות 461 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 ינואר, 2015 על ידי kobisa (170 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 162 צפיות
שאלה נשאלה ב- 1 אוקטובר, 2015 על ידי אלמוגי (270 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 86 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 דצמבר, 2015 על ידי orly (200 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 349 צפיות
שאלה נשאלה ב- 17 אפריל, 2015 על ידי Roi (230 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 161 צפיות
...