מה שאתה כותב על מיגבלות הקידום האורגני הוא נכון בהחלט. אבל מי שמוכשר, חרוץ ומוכן להסתגל לדרישות החדשות של הנהלת חברת גוגל בשנת 2015, ימצא פתרונות יצירתיים שיגרמו לאתרים שלך להגיע לצמרת תוצאות החיפוש. אלא שבניגוד לעבר, כאשר היתה נוסחא אחידה לקידום כל אתר, עכשיו צריך לעבוד כדי להמציא נוסחא ייחודית לכל שוק יעד ולכל אתר הפונה לאותו שוק יעד לחוד.
בנושא הפרסום הממומן אני סבור שאתה טועה. אין דבר כזה מחיר יקר מאד לקליק לביטוי חיפוש מסויים - מה שיקר מאד הוא המחיר למודעה שתוצג במקום עליון בסדר הצגת המודעות. אתה יכול גם להציע את המחיר המינימלי - 30 אגורות - ואז המודעה שלך תוצג רחוק מאד מהצמרת. קרא את מה שכתבתי ב-
http://www.askpavel.co.il/qa/16088 ותראה שאפשר שרחוק מהצמרת גם יחס ההמרה בתוך דף הנחיתה יהיה גרוע מספיק כדי לגרום להפסד. אבל אפשר שיש גם ביטויי חיפוש (במקרה שלך לרוב שמות מוצרים או דגמי מוצרים) שבהם יחס ההמרה איננו יורד כפונקציה של המרחק מהצמרת, וצריך לעבוד כדי לאתר אותם.