◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.7k צפיות

איך ASKPAVEL לא ראשון ?

על ידי 140 צפיות
מנקודת מבט שלי:

יש אתר ask - pavel בלוג עם הרבה תנועה

מצד שני יש אתר מקום 1 שהוא אתר תדמית עם הרבה פחות תנועה איך הוא ראשון ?

4 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. גוגל לא מסדר את תוצאות החיפוש שלו על פי הסדר היורד של נפח התעבורה (traffic) בהן.

ב. נפח תעבורה קל לזייף. הכלים שמעריכים את נפח התעבורה הגולמי לאתר מודדים את נפח התעבורה מתוך מדגם משתמשים קטן מאד שאולי אין בו ייצוג הולם של משתמשים דוברי עברית.

ג. אנחנו לא מבינים מה היא התכונה (!) שבזכותה adactive הצליח לגבור על כל תוצאות החיפוש האחרות, כי אין לנו בכלל גישה לציונים של כל פרמטר שהדף מקבל. אנחנו רק יודעים שציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לביטוי החיפוש [קידום אתרים] חייב להיות גבוה משל הציונים המשוקללים כל שאר תוצאות החיפוש, ולכן הוא במקום הראשון לביטוי הזה.

ד. למי שמתיימר להבין היטב איך פועל אלגוריתם הדירוג של גוגל, ואיך פועל שינוי האלגוריתם "פינגווין" על כל גילגוליו, שמעניש תוצאות חיפוש ומעיף אותם מהצמרת, הצגתי לפני כמה שבועות את adactive ואת getseo (שעף אז מהמקום הרביעי) כאתגר להצגת הסבר (http://www.askpavel.co.il/blog/prepare-for-penguin-3-0).
קולות
0
על ידי 160 צפיות
רלוונטיות !

כאשר גולש בגוגל מחפש "קידום אתרים" הוא מחפש חברת קידום

ולכן מבחינת רלוונטיות התוצאה הראשונה ניתנת לאדאקטיב.
והתוצאה השניה לאסקפאבל אם הוא רוצה לילמוד על הנושא כבלוג רלוונטי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אז למה adactive הוא במקום הראשון ולא seoisrael שגם היא חברת קידום?

ולמה חברות קידום נוספות הן לא במקום השני, השלישי וכו'?
על ידי 160 צפיות
תשובתי לא היתה למה אתר זה חשוב יותר מאחר (ולמה שלא יהא) גוגל מעריך כי אד אקטיב יותר חשובה מ  seoisrael וזו עובדה קיימת .

תשובתי התיחסה למה ניבחרה אדאקטיב כרלוונטית יותר לתוצאה ספציפית "קידום אתרים" למרות שיותר משתמשים משתמשים באסקפבאל , ותשובתי היא כי יותר משתמשים המבצעים חיפוש למילה "קידום אתרים" הם משתמשים באד אקטיב מאשר בלוג קידום..
עדיין ההתפלגות יכולה להיות 51% יותר מה שישמר לה את המקום הראשון עדיין 49% מכלל המחפשים זקוקים לתוצאת בלוג ולכן תוצאות חיפוש אשר יציגו רק חברות קידום לא יענו על הצורך
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אם כן, התשובה שלך לא היתה צריכה להיות "כאשר גולש בגוגל מחפש "קידום אתרים" הוא מחפש חברת קידום" אלא משהו כגון "מסתבר שמרבית הגולשים בגוגל שמחפשים "קידום אתרים" מחפשים חברת קידום, אבל מיעוט גדול מאד מחפשים בלוגים, הגדרה והסברים (כמו שיש בדף של ויקיפדיה שבמקום 8)".

אם אתה מסכים אם הניסוח החלופי שהצעתי, משתמע מכך שהמיעוט אכן גדול גדול מאד (אתה מציע 49%), אחרת הבלוג ודף הויקפדיה היו מוצגים הרבה יותר רחוק מהצמרת, ושגוגל יודע לזהות את כוונות (!) האוכלוסיה ששאלה את ביטוי החיפוש הנתון, על פי התפלגות הכוונות (וגם רומז לנו מה היא במיקומי תוצאות החיפוש), כפי שגם אני טוען פה מאז יוני 2013, כאשר גוגל החליפו את ההנחיה לבעל\מנהל האתר מה יש לבצע כדי לקדם את האתר בתוצאות החיפוש:

http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We’'ve bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.

תובנה נוספת שמתחייבת מהניתוח הזה היא שאין כבר כל תועלת משימוש בכלים לניתוח הקישורים הנכנסים לתוצאות החיפוש המתחרות (כגון Majestic SEO) לצורך ניסיון להבין מדוע השיגו את המיקומים שלהם בהשוואה לשלנו.
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
Nadlan@ אין פה שום הקשר לרלוונטיות שהגולש מחפש ''חברת קידום אתרים'',
בסופו של דבר התנועה העיקרית זורמת לאתר Askpavel.

מבדיקה קצרה לפאבל יש 154 קישורים  נכנסים לאתר בעוד של adactive יש מעל 600, לא יזיק כאן קצת קישורים נכנסים איכותיים, מבחינת איכות התוכן עדכון דפים באתר, וכניסות  האתר תדמית לא יכול להתחרות איתו .

askpavel אתר אורגני יותר, אני מהמר שתוך חודשים בודדים האתר יעלה לראשון עצמאי,סה''כ מדובר באתר autopilot כמעט מנקודת זמן זו
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
Nadlan דיבר על ביטוי החיפוש [קידום אתרים] ולא על הביטוי [חברת קידום אתרים]. לביטוי [חברת קידום אתרים] adactive לא מוצג בכלל ב-20 תוצאות החיפוש העליונות, מה שמפריך את ההסבר שהוא נתן בתשובה שלו מלמעלה.

אם ל-AskPavel יש רק 154 קישורים נכנסים אז רק אני אחראי לחצי מהם!

אתה מניח בתשובתך, באופן אבסורדי, שלכל קישור נכנס ערך זהה, בעוד שרק לפי מדד ה-PR קישור אחד יכול להיות שווה ל-100,000,000,000 קישורים אחרים יחד (אם הבסיס הלוגריתמי של הסולם הוא 10).

AskPavel כבר היה במקום הראשון במשך כמה שנים טובות עד ש-adactive עלה למקום הראשון על חשבונו.

כפי שכתבתי מעלה: תובנה נוספת שמתחייבת מהניתוח הזה היא שאין כבר כל תועלת משימוש בכלים לניתוח הקישורים הנכנסים לתוצאות החיפוש המתחרות (כגון Majestic SEO) לצורך ניסיון להבין מדוע השיגו את המיקומים שלהם בהשוואה לשלנו.
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
נערך על ידי
כוונתי היית שאין כאן עניין של לרלוונטיות שגולש מחפש (קידום אתרים) ויוצג לו חברה ולא בלוג, ההפך הוא הנכון במקרה של בלוג כמו ASKPAVEL.

איך הסקת מהתשובה שלי שזה מה שהתכוונתי אני לא מבין? סה''כ ציינתי עובדה של - adactive יש מעל 600 קישורים ולפאבל 154.  אתה לא יכול להתעלם מזה.

askpavel תפס את מיקומו בעיקר בזכות תוכן איכותי,  ערך מוסף לגולש,תנועה, מבקרים חוזרים, וותק,  וגם קישורים איכותיים.

adactive  - תפס את מיקומו בזכות מסה גדולה של קישורים איכותיים וגם כאלה שפחות.


הרשה לי לצטט אותך אתה מניח בתשבותך באופן אבסורדי של - 600 הקישורים הנכנסים שיש לאתר אין כל קשר להיותו במקום הראשון, ואנו לא אלא מצריכים להתעלם מהם ?
על ידי 160 צפיות
@riode
זהו אבסורד להניח כי התנועה העיקרית של מחפשי המינוח "קידום אתרים" מגיעה לאתר שהוא למעשה ויקפדיה (אסקפבאל) בתחום ולא לאתרים העונים על הצורך של מחפשי המונח .
לעניות דעתי רוב התנועה בסופו של דבר מתחלקת בין כלל האתרים המספקים שירותי קידום.

היוצא מדבריך שיש יותר מקדמי אתרים או סטודנטים לקידום מעסקים הזקוקים לקידום האתר שלהם.

@ זקן השבט
לגבי ההפרכה להסבר שנתתי..
ההסבר שנתתי הינו לתמיהה אותה העלה השואל "הכיצד" יתכן וגוגל ממקם אתר עם פחות תעבורה כללית מעל אתר עם תעבורה גבוהה בהרבה.
וההסבר שלי נותן מענה לתמיהה זו .

זה שלצרף חיפוש אחר ישנה תמיהה חדשה איננה מפריכה את הסברי ואדרבה מהו ההסבר שקיים עימך לדבר.
שים לב שאסק פאבל גם לא מופיע בדף התוצאות עניין התומך בהסברי כי הבלוג של פבאל איננו חברת קידום ולכן איננו תוצאה רלוונטית מספיק.

השאלה שנותרה ללא מענה אצלי ואצלך הינה חדשה , "למה אדאקטיב לא מופיעים בדף התוצאות למונח חברות קידום אתרים"
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
riode, לך יש בכיס 600 שטרות ולי יש בכיס רק 154 שטרות. למי משנינו יש יותר כסף בכיס?

nadlan, אפשר בהחלט שמרבית השואלים [קידום אתרים] הם מקדמי אתרים בעצמם ואפליקציות אוטומטיות מהטיפוס של RankTracker.

בעלי עסקים לא צריכים כפי הנראה לטרוח ולחפש באינטרנט, כי הם מופצצים מדי יום בפניות טלפון מאנשי המכירות של משרדי הקידום וממקדמי אתרים עצמאיים.

התשובה הנכונה, על פי עקרונות תורת המידענות, לתמיהה החדשה שלך על מיקומי adactive, וחיזוק להפרכת התשובה שנתת אתמול, היא שלא גוגל (!) קובע מי יהיה באיזה מקום בתוצאות החיפוש - גוגל פסיבי כי הוא רק מודד ומחשב את ציוני הרלוונטיות המשוקללים, ומסדר את תוצאות החיפוש על פי הסדר היורד של ציוניהן - מי שקובע היא איכות עבודת קידום האתרים.
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
נערך על ידי
@ זקן השבט -  השאלה לא מתאימה לנושא כלל מאחר והתמונה כאן מאד ברורה.
ל adactive יש קישורים איכותיים העולים על שלAskpavel וזה למה אתר תדמית זניח הגיע למקום הראשון וגבר על בלוג רבוי גולשים. (ואני לא מדבר רק על הכמות כמו שניסית להציג את זה)


@ nadlan - אם אתה מניח שהתנועה מתחלקת אתה צריך לקחת בחשבון את כל ההתרונות של Askpavel יש על פני אתר תדמית זניח. (גולשים קבועים וחוזרים, תוכן איכותי שמתעדכן אוטומטי, תנועה רבה,)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הנעלם הנסתר (!) בדוגמא שנתתי הוא הערך הנקוב של השטר. גם לקישורים יש ערך נקוב (שמשתנה), אבל אתה רק סופר את מספר הקישורים. אם אתה טוען עכשיו שבין 600 הקישורים של adactive יש קישורים בעלי ערך הרבה יותר גדול מאשר ב-154 הקישורים של askpavel, תוכיח זאת!

עליך גם להסביר מדוע ריבוי הקישורים האיכותיים המשוער של adactive מספיק לו כדי לגבור על כל תוצאות החיפוש האחרות לביטוי [קידום אתרים], אבל לא מספיק לו לגבור על 20 תוצאות החיפוש העליונות (לא בדקתי מעבר לזה) לביטוי [חברת קידום אתרים].
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
עמנואל  הדגשתי בתגובה הקודמת כבר שלא רק הכמות משחקת פה, אודה לך אם לא תסלף את דבריי.

בקשר לשאלתך השנייה 90% מהפרופיל הקישורים של האתר במילה ''קידום אתרים''. אם הוא היה מקשר במילה חברת קידום אתרים הרי מיותר לציין שהוא היה עולה גם במילה הזו.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לכן ביקשתי ממך להוכיח את קיומם של קישורים "הרבה יותר איכותיים" ל-adactive, שמטים את הכף לטובתו עד כדי דחיקת askpavel למקום 2, וכל שאר תוצאות החיפוש למקום 3 והלאה.

על פי "פינגווין", אחידות טקסט עוגן בשיעור 90% לביטוי [קידום אתרים] היתה אמורה לגרום לענישת adactive והעפתו מהצמרת (ראה http://www.askpavel.co.il/blog/prepare-for-penguin-3-0). איך אתה מסביר שהוא לא נענש, בעוד ש-getseo נענש ועף ממקום 4 לפני כמה שבועות?

בן אורן כותב באותו מאמר: "אתרים שחמקו מעונש היו אתרים בעלי פרופיל קישורים טבעי יותר, למראית עין, בהם אחוז טקסט העוגן המדוייק היה נמוך מ- 50%".
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מנקודת מבט שלי אני מתקשה להבין איזה ערך מוסף נותן המתחרה(בהשוואה לגוגל אני דיי מוגבל במידע).

משום ששאר המשתתפים סיפקו מענה אגיד שבדרך כלל מעדכון לעדכון הם נעלמים להם אבל ASKPAVEL עדיין נשאר בראש תוצאות החיפוש

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
...