◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
357 צפיות

כמה זמן לוקח ללמוד להסמכה של גוגל אנטליטיקס? (אני לא מתכנת)

על ידי 120 צפיות
היי,

אני צריך לעבוד את ההסמכה של גוגל אנליטיק וגוגל דאוורדס בישביל העבודה הבאה שלי.
כמה זמן ייקח לי ללמוד לזה בהנחה שאני לא איש טכנולוגי ואף פעם לא למדתי את זה?

תודה רבה.
צחיק

2 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.1k צפיות
למידה זה עניין של התמדה, שב על זה כמה ימים ואני מאמין שתהיה מומחה כבר. תקרא מאמרים בנושא ואם יש שאלה שאתה לא יודע, אתה מוזמן לשאול - יש פה צוות נהדר עם המון ידע שיוכל לעזור לך.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הנהלת חברת גוגל סבורה שלשני הנושאים הללו אין כל צורך בידע טכנולוגי, וכל בעל אתר יכול ללמוד אותם לבד רק מתוך חומר ההדרכה שגוגל פרסמו באתרים שלהם.

אדוורדס זה לא ידע טכני משום שזו פעולה נגד (!) מתחרים. אם אתה יודע את כל מה שכולם יודעים זה לא מבטיח שתצליח להסיט אלייך (!) מהמתחרים את הכניסות של מי ששאלו בגוגל ביטוי חיפוש מסויים. דרושה בעיקר יכולת רבה בהפעלת שיקול דעת (!), ושיקול דעת לא רוכשים בקורס קצרצר ל-20 איש יחד וגם לא בלימוד עצמי.
על ידי
שיקוד דעת + נסיון שגם אותו לא ניתן לרכוש מלמידה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מסכים בהחלט, אבל יצא לי להכיר לא מעט "מומחים" בעלי ניסיון רב ואפס שיקול דעת. גם המעבידים טועים ומחפשים "בעלי ניסיון" ומתעלמים מהצורך שלהם בעובד בעל יכולת להפעיל שיקול דעת, אולי משום שאינם יודעים איך לבחון את אפשרות קיומה אצל מועמד לעבודה.

לפני שנים אחדות בא אלי לראיון מועמד לעבודה שעבד באותו הזמן כשכיר בניהול מסעי האדוורדס של מעביד, שכל פרנסתו היתה מאתר יחיד ששיווק עצמו אך ורק באמצעות אדוורדס. הוא סיפר לי איך הוא מנהל את הפרסום, וגם איך הוא מוחק מהרשימה ביטויים שלא הביאו המרות בדף הנחיתה בתוך 3 חודשים. שאלתי אותו: "ומה אתה עושה אם אתה מנהל את הפרסום של אתר שמשווק יאכטות יוקרתיות, ולכל אחד מביטויי חיפוש מסויימים צפויה רק המרה אחת פעם בשנתיים?" הוא לא ידע מה לענות כי הוא למד רק את הטכניקה שעל פיה יש למחוק ביטוי חיפוש כזה מהרשימה כעבור 3 חודשים.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 16/12/13 על ידי ברבור 210 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 23/10/13 על ידי avij 170 צפיות
1 תשובה
קולות
0
...