◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
248 צפיות

נתוני CTR ב - Google Webmaster Tools

על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
לאחרונה אני מבחינה ביותר ויותר אתרים, בעיקר בוורטיקלים תחרותיים עם ווליום חיפוש גבוה ונוכחות בתוצאות הראשונות, שהנתונים שמוצגים ב - Google Webmaster Tools לגבי חשיפות, הקלקות והיחס בין השניים חופפים לנתונים שיש לי מקמפיינים של PPC וטראפיק אורגני שרואים ב - GA.

האם עוד אנשים רואים שיפור ברמת הדיוק של הכלי הזה?

אשמח לקרוא מה דעתכם ועד כמה הדיוק שלו השתפר. דוגמאות באחוזים לגבי פערים שרואים ב - GWT לעומת מקורות מידע אחרים יתקבלו בברכה.

2 Answers

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
 
Best answer
קודם כל, WMT באופן כללי מתפתח מהר מאד בחודשים האחרונים. יש חידושים ושיפורים בכלים והמידע רב יותר ומדויק יותר בדרך-כלל.

בממשק ובנתונים של Search Quaries יש שיפור גדול, גם בכמות וגם בדיוק. לא בדקתי אחוזים אבל אני חושב שחלק מהנתונים הם כבר ברמה של 20-25 אחוז מנתוני אנליטיקס, כשבהתחלה היו סטיות גדולות פי שניים ויותר.
קולות
0
על ידי <סרן> 5.9k צפיות
האמת בתחילת דרכי מאוד התעצבנתי על הנתונים של GWT שבכלל לא תאמו לנתונים שהבאתי לאתר שלי דרך רשתות שונים.

לכן ביקשתי מחבר שיפתח לי פלאג שבודק לי את כמות כניסות לאתר שנתן לי נתונים די מדויקים.

כרגע אני לא משתמש בפלאג הזה אבל הוא עשה את שלו.

בנוגע לרמת דיוק מאיפה באה התנועה שלך בPPC ומנועי חיפוש ? כי מן הסתם אם זה מקורות של גוגל רמת הדיוק גבוהה יותר.

אבל השיפור כנראה קשור לעוגיות המשופרות שגוגל עידכנה לפני כמה חודשים שהם יותר פולשניות מבדיקת קולונוסקופיה

בגלל זה אני מנסה להשתמש כמה שיש יותר בTOR

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

22,303 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 15/09/12 על ידי xmanic 530 צפיות
...