◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
627 צפיות

האם גוגל מפרסם פחות אפשרויות חיפוש אורגניות?

על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
נראה שבמילות חיפוש רבות לדוגמא "קבלן שיפוצים" מופיעה האפשרות להקליק על זה:

חדשות על קבלן שיפוצים
 8 טיפים לעריכת הסכם עם קבלן שיפוצים
News1 מחלקה ראשונה - לפני יום 18 טיפים לעניינים מרכזיים שאנו ממליצים להכליל במסגרת הסכם עם קבלן שיפוצים

אני רואה את ההפניה לחדשות של גוגל במילים נוספות וזה מקצר את המפרסמים האורגנים במושב אחד פחות, כך שיש רק 9 שחקנים אורגנים לבחירה.

האם זה חלק מהמציאות החדשה של גוגל?

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 13.0k צפיות
אני מאמין שהשקעה נוספת מצד האתרים ותוכן איכותי כפי שהאתר NEWS מפרסם יכולה להוביל אותכם לטופ לפניו, כמובן שהאתר הזה הוא ענק, בעל קידום מטורף ותחשוב על זה, למה זה היה מתפרסם בתוצאות ראשונות אם אנשים לא היו צופים בזה ומתעניינים?
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
זאת לא הנקודה..

הנקודה היא שיש מקום לאתרי החדשות ועניין רב לגוגל לפרסם תוכן מאתרי חדשות במילות חיפוש אורגניות, תוך כדי קידום ערוץ החדשות של גוגל וכל זאת על חשבון המקום המצומצם שלנו המפרסמים האורגניים..
על ידי <רב סרן> 13.0k צפיות
אז הסברתי לך שתוצאות אלה לא נשארות הרבה זמן בטופ, ולזה סיבות רבות. חוץ מזה, אם גולשים מתעניינים בכתבה שפורסמה, למה שזה לא יהיה בתוצאות הראשונות, ועדיין, שוב, אין מה לעשות עם זה. תנסה לשכנע אנשים להיכנס לאתר שלך ולא לאתר חדשות, תחשוב מה הגולשים באמת ירצו אצל אתר כזה.
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
זה לא מפריע לי אישית יותר מידי, או מעניין אותי ברמה שמפסיד שעות שיינה..
פשוט החוצפה של גוגל לתפוס מקום באפשרויות החיפוש האורגניות בצורה כזאת בולטת עם תמונה ענקית לצד המפרסם שגונבת את ההצגה..

זהו דפוס התנהגות חדש יחסית עבוריורק עכשיו הבחנתי בזאת..
על ידי <רב סרן> 13.0k צפיות
אתה צודק במה שאתה אומר בעיקרון, אך אם התוכן איכותי אי אפשר לעשות עם זה כלום.
על ידי <רב סרן> 13.0k צפיות
לאחר שצפיתי בהאנגהוט של גוגל האחרון עלתה התשובה מצוות GOOGLE NEWS שבמידה ואתר באמת מתקבל ל-GOOGLE NEWS אז הוא נחשב כאתר בעל איכות וכן מייחסים לו חשיבות בגוגל גם בתור אתר רגיל לאינדוקס ולחיפוש בתוצאות הראשונות, עקב כך שהתקבל במערכת ה-GOOGLE NEWS הוא נחשב לאתר איכותי ומתקדם.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עמית, בחייך, אתה משחק על המגרש של גוגל בלי לשלם להם פרוטה, והם ה"חוצפנים"? מה עוד שצמצום מספר תוצאות החיפוש האורגניות משחק קצת לטובתך (אם לא היית במקום 10).
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
לא מדוייק שמשחק במגרש של גוגל בלי לשלם פרוטה...

אני הסחורה על המדף שגוגל קבלו אישור לשימוש בחינם ומרווחים קהל על חשבון בעלי אתרים המשקיעים הרבה מאוד כסף וזמן בסחורה שלהם. גוגל נבנו מהרשימה האורגנית ומשתמשים בה יפה על מנת למשוך לקוחות לקניית מוצרים נוספים מהחברה בצורה של פרסום צדדי (אם כבר אז גוגל קבלו סחורה בחינם ללא בשקעה).
קיוסק בעבר היה תלוי במכירת סגריות כמוצר ראשי עם כמעט אפס רווח וכל זאת על מנת "להכניס" את הלקוח לחנות ובמטרה למכור מוצרים נוספים, ובכן- האתרים שלנו הם כמו חבילות של סגריות ויש לנו קהל עם צורך למידע, עם או בלי גוגל הנכבדים.
באחד מהכנסים של פבל בהם גם נפגשנו, דובר על האפשרות של צמצום השטח האורגני לשבע אפשרויות במקום עשר ואני תוהה אם התהליך של הצמצום אינו מתחיל גם על ידי גוגל אשר קבעו אפשרויות מוסוות יותר שתופסות חלק מההצגה האורגנית?
היום זה חדשות, מחר אינדקס אתרים וכו..
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עמית ידידי, אל תיעלב, אבל כמוך יש הרבה וגוגל יש רק אחד. אתה זקוק למגרש שלהם, כדי לשחק בו, יותר ממה שהם זקוקים לשים גם את המוצר שלך על המדף שלהם. וכאמור, צמצום מספר תוצאות החיפוש בדף משחק רק לטובתך, אם אתה לא מס' 10, ובמספר 10 ממילא אין לך כמעט כניסות.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי עמית אתה מחליט שגוגל משלב את החדשות בכדי לדחוף את את חדשות גוגל בכח.

אינני מחליט או משערך מה האינטרס פה, אבל למה אתה לא מתייחס לסיבות נוספות, כמו למשל שביעות רצון המחפשים, שאולי מנווטים דווקא לגוגל חדשות, או שמבדיקות שנעשו מעדיפים לראות חדשות אחרונות בתחום.

כמו שדניאל הזכיר בתשובתו שאלה דומה עלתה גם בהאנגאוטים האחרונים של מרכז מנהלי האתרים של גוגל
לעיונך
https://plus.google.com/+MenasheAvramov/posts/3Rdg1EHqom2
דקה 32:30

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

...