◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
262 צפיות

מילות מפתח בדף

על ידי 690 צפיות
שלום, אמר לי מקדם אתרים, שבכל דף תוכן או מאמר נורמלי יש 300 מילים, אבל הוא אמר לי ש- בין 7% ל- 10% צריכים להיות מילת המפתח העיקרית לדף.

האם זה נכון? זאת אומרת שדף עם 300 מילים,
אמור להציג את מילת המפתח העיקרית לדף החוזרת 21 פעמים בתוכן.

האם זה נכון? והאם זה באמת מקדם?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
האם זה נכון?
אם אתייחס לכך בהתבססות להנחיות של גוגל:
זה לא רק שלא נכון, אלא שגם יכול להיתפס כספאם(דחיסת מילות מפתח, פוטנציאל לתוכן דל וחסר ערך שנכתב עבור מנועי החיפוש)

אם לא אתבסס על ההנחיות של גוגל:
אגיד שתכנים שעוברים אובר אופטימזציה, גם אם בהתחלה מצליחים לעבור מתחת לראדר ולא מאובחנים כספאם על ידי האלגוריתם.
ובעצם בהתחלה גורמים לגוגל לחשוב שהתוכן שנדחס הוא התוכן החשוב בדף(אולי "באמת יקדם" בטווח הקצר)

הרי שהתוכן הזה גם צריך לספק לגולשים אינפורמציה, גוגל גם משתמשים בסיגנלים הנאספים מהמשתמשים בתוצאות החיפוש שלהם
תוכן לא קריא= הגולש מנווט למתחרה, חוזר לתוצאות החיפוש או מחדד את השאילתת חיפוש
כך שאם אלגוריתם 1 לא יזהה אובר אופטימיזציה (בטווח הקצר) השני יזהה אותו בטוח(או בטווח הארוך, או עד שגוגל יאספו מספיק נתונים)
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
זה במקרה וביטוי החיפוש שאותו אתה מקדם מורכב ממילה אחת בלבד, וזה נדיר. אבל אם הוא מורכב משלוש מילים (למשל "טכנאי מחשבים בירושלים") אז 63 מתוך 300 מילים מהוות חזרה על ביטוי המפתח ורק 237 מילים מהוות את שאר הטקסט.
 
צא וחשוב: אם בכל תוצאות החיפוש לביטוי המפתח העיקרי שלך יש 300 מילים ו-63 מהן מהוות חזרה על ביטוי המפתח, כמה מקום יש לגיוון ב-237 המילים האחרות? הרי כל טכנאי המחשבים בירושלים נאלצים לציין שהם בעלי ניסיון רב, שהם באים לביתו או למשרדו של הלקוח, שהמחיר איננו מופקע וכו'. יוצא שכל תוצאות החיפוש יהיו זהות, כמעט לחלוטין. מה יגרום דווקא לאתר שלך להצטיין (!) ביחס לכל האחרים ולהיות מקודם למקום הראשון, על חשבון כל האחרים, במצב שבו רק חמשת העליונים זוכים בכמעט 100% מהכניסות?

"מקדם האתרים" שבו התייעצת איננו מבין את ה-א'-ב' של קידום האתרים - זו לא עבודה שגרתית שעושים לאתר על פי צ'קליסט מוכן מראש, אלא עבודה שדורשת מצויינות (!) כי עושים אותה כדי לנצח (!) את המתחרים בך על מקום עליון בתוצאות החיפוש. הרי כאשר אתה מתקן את המחשב שלי, הטכנאי שמתקן את המחשב של השכן שלי לא מפריע לך. אבל כאשר אתה מקדם את האתר שלך, כל מי שמקדם את האתר שלו לאותו ביטוי מפתח מפריע לך להשיג את המקום הראשון, או השני וכך הלאה.
על ידי 690 צפיות
לא הבנתי, עם יש לי דף עם מילת ביטוי אחת כמה פעמים מילת הביטוי צריכה לחזור על עצמה בדף שיש בו 300 מילים?

ועם יש לי עד 3 ביטוים, כמה פעמים מילת הביטוי צריכה לחזור על עצמה בדף שיש בו 300 מילים?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הנהלת חברת גוגל אומרת לך שאם הדף שלך מציג אותך למשל כטכנאי מחשבים בירושלים, אז מספר המילים בדף לא קובע איזה דף יקודם יותר טוב (!), ושאם לא תחזור על ביטוי המפתח [טכנאי מחשבים בירושלים] אפילו פעם אחת נוספת זה לא אומר  שהדף שלך יקודם פחות טוב!

מה שקובע הוא, כאמור, באיזו תוצאת חיפוש משתמשי גוגל ירצו לחזור להשתמש ולשתף, יותר מכל תוצאות החיפוש המתחרות.

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,270 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 6/12/11 על ידי lorus 130 צפיות
...