קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

קישורים נכנסים

+1 הצבעה
194 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 ספטמבר, 2014 על ידי ramimashiach (260 נקודות)
שלום חברים,
יש לי שאלה קצת מוזרה לגבי קישורים נכנסים, יכול להיות שאפילו חלקכם יחשבו שאני מופרע, אך אני חושב שהרבה מתחום קידום האתרים הוא ניסוי וטעיה ולכן חשבתי על זה ורציתי לשמוע את חוות דעתכם.

אז ככה, באתרי אני מקדם אחת לשנה ביטוי מגמתי לדוגמה: "ביטוי 2014", ונניח שיש קישורים שנכנסים לאתרי תחת אותו הביטוי מדפים שיש לי את האופציה לשנות את תוכנם (אתרי מאמרים), וכעת השנה חולפת לה ואני נאלץ לקדם את הביטוי: "ביטוי 2015", אם נגיד אני אגש לאותם מאמרים, ישנה את הביטוי במקום 2014 ל 2015 וכמובן יפנה לדף הרלוונטי.
איך גוגל יראה את זה?
כמובן שאני אדאג לקידום נוסף, אך במקום שהמאמרים האלו ירקבו בארכיון ותחת אותו ביטוי שמת מבחינתי כי זה ביטוי מגמתי.
מה דעתכם?

תשובות 4

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 19 ספטמבר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
רמי, בנושאים שבהם הנהלת חברת גוגל מספקת לבעלי\מנהלי אתרים הנחיות ברורות מה עליהם לדרוש (!) ממקדמי האתרים לבצע (!) כדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש, אין כל צורך בניסוי וטעייה! מה עוד שניסוי וטעייה, שאינם במתכונת של ניסוי מדעי מבוקר לא מלמדים דבר, ואם הם מלמדים משהו, הנהלת חברת גוגל יכולה להחליט לשנות את אופן פעולת האלגוריתם, מן הקצה אל הקצה, למחרת ביצוע הניסוי.

לראיה: עד לפני שנה הנהלת חברת גוגל הנחתה את בעלי\מנהלי האתרים "לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי הגדלת מספר האתרים האיכותיים שמקשרים לדפי האתרים שלהם".

בחודש יוני 2013, ההנחיה הזו נמחקה והוחלפה (!). בהנחיה החדשה אין יותר כל איזכור לקישורים, אפילו אם הם איכותיים במיוחד, כאל גורם שתורם (!) משהו לדירוג האתר!

נוסח ההנחיה החדשה (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) הוא:
"באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם."
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 19 ספטמבר, 2014 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
אתרי מאמרים לא יעזרו לך יותר. גודל בוחן את שביעות הרצון של גולש אשר מגיע מדף מסויים לדף אחר. באתרי מאמרים אין כמעט גולשים רלוונטיים, אלו לא אתרים שמתמחים בנושא מסויים ונחשבים לבעלי סמכות בעיני גוגל, מניפולציות מהסוג שאתה מציע היו עובדות בשנת 2008, כיום הן יכולות רק להזיק.

תחשוב בעצמך, אם יש לך אתר לבית מלון ואתה רוצה לקדם מבצעים לחורף 2014 אתה לא תשים קישור מאתר מאמרים כללי שאף אחד לא באמת קורא אותו. אם אתר מצליח בתחום התיירות, כזה שקהל היעד הרלוונטי שלך גולש בו יפרסם מאמר מעניין, ייחודי ורלוונטי ובנוסף קישור לדף המבצעים שלך זה עשוי לעזור לך. בתנאי שהגולשים שהגיעו לעמוד שלך מצאו את מה שחיפשו ויצאו שבעי רצון.

אין קיצורי דרך, שינוי קישור במאמר ישן אומר, שלא באמת אכפת לך מהתוכן שאתה מגיש לגולשים אז למה שלגולשים יהיה אכפת מהתוכן שלך ?
נתקבלה תגובה 19 ספטמבר, 2014 על ידי ramimashiach (260 נקודות)
תודה על תגובתכם.
כמובן שאני מסכים עם דעתכם, אך בכל זאת אני רוצה כן לשתף אותכם במשהו שגורם לי להבין שאפילו קישורים מאתרי מאמרים עדיין מועילים לדירוג האתר, לפחות בשלביו הראשונים.

השבוע העליתי אתר חדש לאוויר, ומן הסתם לאתר אין קישורים וגם הגולשים לא שמעו עליו מעולם.
כמובן שעבדתי ככל הניתן על האופטימיזציה של האתר, לפחות על פי ניסיוני/דעתי.
העליתי מספר מאמרים לאתרי מאמרים על מנת להוציא קישורים לאתרי, ובאופן טבעי כל אתר מאמרים אישר את המאמר במועד אחר.
ואני יכול לומר לכם שעקבתי בעזרת הכלי Google Alerts מתי גוגל בדיוק מאנדקס את הדפים, והתוצאה היא שכל פעם שהוא אינדקס דף האתר התקדם בדירוג למעלה.
נכון שלטווח הארוך זה יכול רק להזיק, אבל מפה אני מאמין ועל פי ניסיוני שבמידה והמדד אמון-רלוונטיות יהיה טוב, אז האתר לא ירד בדירוג אלא רק השתפר.
חשוב לציין שאילולא הקישורים מאתרי מאמרים היה לוקח לי הרבה יותר זמן להתברג בתוצאות הגבוהות.
נתקבלה תגובה 19 ספטמבר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 20 ספטמבר, 2014 על ידי זקן השבט
רמי, א'-ב' של קידום אתרים:

גוגל איננו מעניק מיקומים לתוצאות החיפוש אלא מחשב להן ציוני רלוונטיות (!) לביטוי החיפוש הנתון, ואחר כך מסדר את תוצאות החיפוש על פי הסדר היורד של הציונים שלהן.

אתה לא יכול לדעת מדוע דפי האתר שלך שיפרו מיקומים כי גוגל לא מרשה לך לדעת מה הם ציוני הרלוונטיות הרגעיים של הדפים שלך ושל הדפים שבהם אתה מתחרה על מקום בצמרת תוצאות החיפוש, וגם לא מה הם פערי הציון הרגעיים בין שתי תוצאות חיפוש סמוכות.

אפשר שעלית במיקומים, למרות גריעה בציוני הרלוונטיות, רק משום שתוצאות חיפוש שהוצגו לפנייך איבדו מציוני הרלוונטיות שלהן הרבה יותר מדפי האתר שלך! עוד נקודה לחובת הניסיון העקר ללמוד משהו מניסוי וטעייה.

יחד עם זאת, אפשר שבינתיים (!) לביטויי החיפוש המסויימים הללו גוגל עדיין (!) משקלל את ערכי הקישורים בציוני הרלוונטיות, כי הם ניסו ומצאו שעבור הביטוייo (העבריים?) הללו, המעבר לשיטת דירוג ללא קישורים יעלה לצמרת תוצאות חיפוש עוד יותר גרועות.

קראו את המחלוקת שבין מנשה אברמוב לביני בנושא חשיבות הקישורים ב-http://www.actv-tec.co.il/viewtopic.php?f=1&t=5692&p=49505#p49505.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 19 ספטמבר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
לגבי הביצוע הטכני(לשאר השאלות קיבלת התייחסות) ושימוש בתוכן תקופתי אני דיי בכיון של ראנק פישקין בהתאם למה שהוא הציג בסרטון שפה:
http://moz.com/blog/whiteboard-friday-expired-content
במקרה הצורך אוכל להרחיב(למרות שנראה שהסרטון דיי מעמיק)
נתקבלה תגובה 20 ספטמבר, 2014 על ידי אנונימי
תודה רבה לכם!!
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 19 אוקטובר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
ממצא מעניין ומפתיע שמאיר באור חדש את התשובות שניתנו פה לפני שנה מתואר ב- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 .
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,243 שאלות

7,285 תשובות

9,866 תגובות

13,032 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 114 צפיות
שאלה נשאלה ב- 10 דצמבר, 2013 על ידי guy waldman (790 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 84 צפיות
שאלה נשאלה ב- 7 ינואר, 2014 על ידי yoav752 (310 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 182 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 נובמבר, 2014 על ידי dosql (780 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 355 צפיות
שאלה נשאלה ב- 19 אוקטובר, 2014 על ידי asafm (780 נקודות)
...