◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
2.3k צפיות

כיצד מוצאים את נקודות התורפה של מתחריך?

על ידי <סגן משנה> 1.9k צפיות
נערך על ידי
עד היום הייתי סוקר את זה לפי הפרמטרים הבאים פחות או יותר:
כמות תוכן באתר באופן כללי.
כמות תוכן מתחדש
כמות תוכן איכותי
כמות לינקים מידי חודש
איכות לינקים (להערכתי) מידי חודש
ותק רלוונטיות וסמכותיות (להערכתי) של הדומיינים המקשרים

מאוד אשמח לדעת כיצד אתם עושים את זה או האם ישנה דרך מסודרת יותר או כל פרמטר על מנת למצוא את נקודות התורפה של המתחרים?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן> 2.7k צפיות
נראה שאתה עושה עבודה די יסודית. פרמטר נוסף שבוודאי מוכר לך הוא מעקב מיקומים במילות המפתח העיקריות ובלונג-טייל חשובים. באופן כללי הייתי ממליץ לך להריץ את ניתוח האתר לגביהם בכלים שאתה משתמש לניתוח האתר שלך, כגון http://www.sheerseo.com/ למשל
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
המתחרה שלי בגוגל לביטוי [קידום אתרים] הוא http://www.k.co.il. מה אתה יכול להגיד לי על נקודות התורפה שלו? ואם אתה כן מוצא על פי השיטה שלך נקודות תורפה חמורות, איך זה שהוא במקום 9?
על ידי
חחחחחחחחחח זו הייתה בקשתך עזרה ממכם, באתי לקבל עזרה ואתם שואלים אותי?!?! זו דרך הפעולה שלי.... מה שאני רוצה לשמוע היא את דרך הפעולה שלכם....לקבל ניסיון מאחרים...

בכל מקרה זקן השבת, אם הוא במקום 9 זה תוצאה של אחד מהגורמים הבאים:
1. או שהוא לא מספיק וותיק בשביל להפיק את האיכויות שהאסטרטגיה הקידומית שלו כיוונה אליהם...(בהנחה שהוא פועל נכון וכו'...)
2. או שבטוח יש לו נקודות תורפה כיוון שהוא איננו במקום 1.

השאלה שלי היא: כיצד מוצאים נקודות תורפה למקום 1 ולא למקום 2-3 או 9 כי להם בטוח יש - גוגל כבר מצא ודירג אותם בהתאם = = = גם אם זה עקב פרמטר של זמן\יכולת וגם אם זה בגלל קידום לקוי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
דרך הפעולה שלך שגויה לחלוטין, והסיבה שאין גם לאף אחד אחר דרך פעולה אמינה לניתוח נקודות התורפה של היריבים היא שכל דרך היא בלתי אפשרית באופן עקרוני.

אתה ואני התכתבנו פה די הרבה וראיתי שקשה מאד לשכנע אותך לזנוח אקסיומות והנחות מוקדמות שבהן אתה מחזיק, כמו למשל שיש דרכים טובות לגלות את נקודות התורפה של המתחרים, או ההנחה שעל פיה מי שנמצא במקום 1 חייב להיות מושלם. זו הסיבה שהפניתי אותך ל-www.k.co.il (כעת מקום 5 לביטוי [קידום אתרים] בגלל נפילת היריבים הותיקים שלו!)

ההשערות שלך שגויות ולא טרחת להכנס לאתר אלא שפטת אותו רק על פי ההנחות המוקדמות שלך, שפרידה מהם קשה לך כפי הנראה מהתועלת שבלימוד עובדות חדשות. מדובר באתר ותיק מאד ובביטוי תחרותי ביותר בקנה מידה ישראלי. הציון שהיה לו כאשר היה במקום 9 היה שווה או עולה על ציון אתרים רבים מאד שנמצאים במקום 1 עבור ביטויים תחרותיים.
על ידי
פספסת את הנקודה שלי,
ברור כי למקום-1 קיימות נקודות תורפה והשאלה היא מהן ובאיזה קנה מידה....
אז מה אם הוא עלה בעקבות נפילת מתחרים, בכל זאת לכל אחד מהמתחרים שלו קיימות נקודות תורפה ואם אתה מתעלם מהן זה עצוב, ציפיתי לתשובה מעט יותר עניינית ממך, אין דבר כזה 'אין נקודות תורפה' ולא שפטתי אף אתר ובטח שלא לגבי הנחות מוקדמות, ההנחה היחידה שקיימת היא כי יש נקודות תורפה ובהן צריך להתמקד.

מקדם טוב נמדד על פי האסטרטגיה הקידומית שלו וההתמקדות בנקודות התורפה של מתחריו, לא צריך ללמוד את גוגל, צריך להיות יותר טוב ממתחריך....

אשמח לשמוע ממך תשובה עניינית העונה על השאלה כיצד אתה בכל זאת בוחן ומוצא נקודות תורפה בהן כדאי להתמקד מול מתחריך......

(ותודה על ההתייחסות)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני לא מחפש נקודות תורפה ואתה כן. כדי להבין את האיסטרטגיה הקידומית שלך ולמה אתה מתכוון בהקשר הזה, בוא נניח שקיבלת לידייך אתר שהוא כבר במקום 2 בגוגל בביטוי חיפוש תחרותי, והמטלה שלך היא להפיל את מס' 1 ולתפוס את מקומו. תן לנו  דוגמא של נקודת תורפה אצל מס' 1 שאותה תנצל ואיך תנצל אותה.
על ידי
אותן נקודות שרשמתי למעלה, יותר תוכן מתחדש, יותר תוכן איכותי, כמות ואיכות לינקים, פרופיל קישורים איכותי יותר, וכו'....

מה אתה תעשה במצב כזה? תקדם אתר באפלה מבלי לדעת לאן אתה הולך ואם הקידום שלך רלוונטי ותורם בכלל או שאתה יכול להיות לא בכיוון ואין לך סיכוי..... כל עבודה מקצועית חייבת להתבבס על ניתוח מתחרים ולא משנה באיזה תחום, את הביסוס מעבירים לצורה אסטרטגית נכונה ובה משתמשים, אני מדבר איתך כאיש שיווק ככה זה עובד מול מתחרים... פה פשוט לא צריך להיות הכי טוב אלא יותר טוב מהם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתה סבור שצריך להיות "יותר טוב" מהמתחרים, בעוד שכדי להשיג מקום יותר טוב בתוצאות החיפוש די בלהשיג ציון רלוונטיות משוקלל יותר גבוה מהמתחרים, ללא כל קשר באיזה פרמטרים הם השיגו ציון חלקי טוב משלך או גרוע משלך. לכן הפניתי אותך
ל-k.co.il שנמצא כרגע במקום 2 לביטוי התחרותי ביותר [קידום אתרים], משמע ציון הרלוונטיות המשוקלל שלו לביטוי הזה גבוה משל כל אחד אחר פרט לאחד, בעוד שהתוכן שלו מורכב מ-0 מילים ותמונה אחת והכותרת מורכבת מאות לועזית אחת - נקודות תורפה חמורות לכל הדעות.

הטעות שלך היא לוגית - טעות חשיבה. הבה נניח שלך ולי יש שני אתרים מצויינים שזהים מכל בחינה פרט לכך שלשלך יש קישור אחד יותר מאשר לי, ולכן אתה במקום הראשון בגוגל בביטוי תחרותי ואני במקום השני. מהי נקודת התורפה שלי? הרי אם רק אוסיף שני קישורים אני אהיה במקום 1 ואתה תהיה במקום 2! ומה תהיה אז נקודת התורפה שלך?
על ידי
אנסח את שאלתי אחרת, מלבד לינקים מאתר סמכותי (כמו MAKO,one)
מהי האסטרטגיה היכולה להעניק ציון רלוונטיות גבוה יותר שיגרור דירוגים גבוהים יותר חוץ מלקבל גם לינק כזה מאתר סמכותי.

לצורך העניין, עכשיו אני במקום 2 ואתה במקום 1, לך יש לינק מאתר מאקו, דבר המעלה את ציון הסמכותיות שלך פי כמה וכמה, מה אצטרך לעשות על מנת לעבור אותך? רק לינק ברמה יותר גבוה משל מאקו? או מספר לינקים מאתרים חזקים באותו התחום? במה עדיף להתמקד?

לפי מה שאני מבין מההשקפה שלך, קישורים כל-כך יותר אפקטיביים מתוכן איכותי ומתעדכן שאם ברשותי X זמן לא משתלם לזרוק X\2
על תוכן איכותי אלא X\8 על תוכן איכותי, פעם בחודש וכל השאהר בהשגת קישורים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
יש להעדיף בדרך כלל רלוונטיות (סמנטית) של תוכן הדף המקשר לתוכן הדף המקושר על פני כל פרמטר אחר (סמכותיות, PR וכו' - אלא אם זה למשל PR9). הסיבה היא שגוגל נאלץ להציג לך באופן גלוי את ההבדלים ברלוונטיות בין שני דפים ששניהם מועמדים להוצאת קישור אליך, ואת ההבדלים האלה תראה במיקומים השונים של שני הדפים בתוצאות החיפוש לביטוי הנתון, אם כי לא תדע מה גודל הפער ביניהם.

אין לי כל מושג בכמה עולה ציון הרלוונטיות של הדף שאני עובד עליו אם אני מקדיש 10 שעות עבודה לשיפור איכות התוכן או מקדיש את אותן השעות להשגת קישורים. גם לאחרים אין מושג. הבאתי דוגמה מתחום הקישורים אבל באותה מידה יכולתי לדבר על הוספת פסקאות תוכן איכותי.
על ידי
חארטה !!!!!!!!!!!!!
פעם ראשונה שאיכזבת אותי בתשובתך,
לי נניח יש אתר לעיצוב פנים.
הרי שאם אקים עוד אתר לנושא עיצוב פנים ואקדם אותו באופן אינטנסיבי חודש, ולאחר מכן תשאל השאלה האם עדיף לקבל קישור ממנו או ממעריב אז........

אפילו אם תשאל השאלה האם עדיף לקבל קישור מאתר ותיק הממוקם בעמוד 2 בתוצאות החיפוש עבור עיצוב פנים, מקודם ומקושר היטב  או לקבל קישור ממעריב התשובה היא מ-ע-ר-י-ב ותמיד אפשר לראות תוצאות מיידיות ואפקטיביות מקישור כזה....

אז מה בעצם תורם לי יותר בקישור מתוכן רלוונטי?
בתחומים תחרותיים סמכותיות חשובה פי כמה וכמה מרלוונטיות (כל עוד פרופיל הקישורים טבעי ומכיל גם רלוונטיות ברמה מסוימת)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
למה לך קישור ממעריב? תוציא קישור מדף הבית של גוגל.
על ידי
קח את השאלה הזו כעובדה,
איך תתמודד מול אתר שהוציא קישור מאתר ברמה כזו?
הרי שרלוונטיות לא תספיק פה. אני צודק?
מה תעשה?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
איזה רמה? מעריב? איזה דף באתר של מעריב - דף שאפשר לרשום בו תגובה ולהוציא ממנה קישור dofollow?
על ידי
לא, לא, לא !!
אני מדבר איתך נניח ומתחרה שלך עשה זאת באמצעות רכישה מכוונת, וממש לא בדפים בהם אפשר להוציא קישור (לאו דווקא מעריב, מאקו או YNEY וואללה וכו'...)

ומה תגיד אם אומר לך שיש לו מעל 20 כאלו?
מה תעשה?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אז אצטרך להתגבר עליו באמצעות מספר לא ידוע מראש של קישורים מדפים רלוונטיים (סמנטית) מאתרים שונים, ובאמצעות שיפור איכות תוכן האתר. בסופו של דבר 20 הקישורים מדפים סמכותיים שהוא השיג מהווים מספר נקודות סופי (ברגע זה) בציון הרלוונטיות המשוקלל שלו ואני אצטרך להשיג מספר נקודות יותר גדול באמצעים האחרים שתיארתי. אין לי שום "תורפה" עקרונית ביחס אליו.
קולות
0
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
נוצר כאן דיון מאוד מעניין בינכם שנהנתי לקרוא אותו אבל תחילה אני יתחייס לשאלה שלך.

אני מציע לך תלמד לבנות סורק רשת תוכל ללמוד מזה הרבה. ועכשיו לתשובה:

-כל מה שאמרת נכון  יש לי כמה תוספות פבל כתב על זה פוסט שהשתמשתי בו בעבר על שימוש בכוח של "היריב" בשביל
לקדם את המטרות שלך בדוק את הלינקים היוצאים של המתחרה ותנסה לשיים את הלינק שלך שם כך תקבל חלק מהכוח
של המתחרה.

-כמה האתר ממוקד במילים שהוא מנסה לקדם. המשפט הזה נשמע מאוד כללי אבל אם האתר במקום הראשון הוא אתר כללי ולא
אתר שממוקד על הנישה והמילים שאני מנסה לקדם זה נקודת תרופה מאוד חשובה שאני יכול לקדם לטובתי.
איך בעזרת התמקדות במילים ובנישה שאני רוצה לקדם ולנסות כמה שפחות לצאת מהנישה שלי,בשם דומין, במאמרים
שהיו ממוקדים ,בקלינקים שהיו מאתרי נישה קרובה.

-יכול להיות שאתר במקום ה2 בקידום אתרים אבל לא מופיע בכלל בקידום אתרים לעסקים בשביל לעקוף את המתחרים שלך
ששם בכלל מופיע אתרי מאמרים ותגובות מבלוגים ויהיה לי הרבה יותר קל לקבל תנועה משם עכשיו זה לא רק לונג טיל זה גם
מילים נרדפות קידום אורגני, שיפור דירוג בגוגל או בכלל שאתם רבים 100 אתרים על מילה שהיא 10 K חיפושים אבל בכלל
מילה כמו פירסום באינטרנט שיש בה 100 K חיפושים יש עליה פחות תחרות ויותר קל להתברג בה.[זה היה דוגמה בלבד והשיטה
הזאת לא בדיוק נכונה לקידום אתרים כי יש תחרות ברוב המושגים אבל רציתי להעביר את הרעיון]
אז לסיכום תבדוק איזה מילים רלוונטיולת האתר מפספס תנועה ותשיג אותה במידה והתחרות בה קטנה.

-בדוק את כמה לינקים מקשרים ללינקים שנכנסים לאתר .יכול להיות שאתר יש בו 80 אחוז לינקים ממה שלך יש אבל הכמות
[וגם הרלוונטיות של הלינקים] נמוכה ולעומת זאת ה20 אחוז לינקים שלך יש  מאוד איכותיים ויש באותו דף המון קישורים נכנסים.

יש לי עוד כמה שיטות למצוא נקודות תרופה של המתחרה אבל גם ככה יצא לי כתבה.

בקשר לדיון שלכם הוא מעניין למרות שהוא הפך להיות תחרות למי יש את הכלי היותר גדול וחבל.

אני יתחייס לK מצאת יוצא דופן בכל דבר יש אנומליה וגם בתחום יש אבל זה לא אומר שרוב האתרים צריך לבדוק את איכות שלהם
לפי פרמטרים מסוימים.

מה כל כך מיוחד בK שהוא הגיע לדף הראשון עם דף אחד ????
http://www.woorank.com/en/www/k.co.il

הבחור שלנו כאן משתמש בטכניקות של בלק האט גלגלי לינקים,הצגה למנועי החיפוש משהו אחד ולגולש משהו אחר,הספמה של
הבקלינקים ושל הגלגלים ועוד הרבה טכניקות של כובע שחור שבצורה הזאת לא ישיגו תוצאות שיכניסו לו כסף כי הוא הולך לקבל
סלאפ בקרוב [יש צורה הרבה יותר חכמה לעשות כובע שחור בטח לא החרא הזה ]. הבחור סך הכל מתכנת אתרים מוכשר
שמבין משהו אחד או שתיים איך הזחלן קורא את האתר שלו והחליט לעשות ניסוי.

PCDEMON
על ידי
או קיי אחי עכשיו התחלת לעניין אותי,
את כל מה שכתבת כאן אני כבר יודע וחי אותו, רשמת שני דברים המעניינים אותי:
1.שיש לך עוד שיטות וגם ככה יצא לך כתבה... במה עוד תשתמש.?
2.מהי הטכניקה של גלגלי לינקים, והספמה שלהם כפי שציינת?
*** לא אומר לך שעניין הקידום האפור לא עניין אותי מעולם, הרי שאם קיימת טכניקה להוספת קישורים אוטומטית לגלגלי הקישורים שלך היא מעניינת, אשמח לשמוע עוד מידע בנושא ואשמח עוד יותר לדעת כיצד מקדמים עושים זאת ומדוע הדבר כל כך מסוכן שהרי הוא מוסיף קישורים אל גלגלי הקישורים שלו ולא אל האתר באופן ישיר.
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
זה לשיחה לא להתכתבות כנס לסקייפ שלי
ASSAFH121

זה שיטה שלי ואני לא מכיר עוד אנשים שמשתמשים בה, כבר דיברנו על מדד רלוונטיות למילות אבל יש עוד מדד שזה אולגריתם של מנועי חיפוש גדולים שנקרא מדד אמינות בדוק את מדד אמינות של המתחרה שלך ובאתר שלך תדאג שתקבל יותר ציון במדד האמינות.

בכל מקרה צור קשר בסקייפ אני יסביר לך על מה אני מדבר ואם אין לך אז באימייל
kidumatrim@gmail.com
על ידי
נערך
הא'-ב' של קידום אתרים, בניגוד לביצוע טיפול 10,000 למכונית, הוא שכן אפשר לזנוח את כל הפרמטרים ולעבוד רק על אחד מהם, ויחד עם זאת לנצח את כל המתחרים שהקדישו תשומת לב רבה לכל פרמטר לחוד ולטפס מעליהם למקום הראשון בגוגל בזירה תחרותית ביותר. ולכן עצם המחשבה על "נקודות תורפה" של היריבים היא מחשבה אבסורדית.

הדוגמא של k.co.il ממחישה יותר מכל איך למרות כל נקודות התורפה שלו הוא במקום 7 לביטוי [קידום אתרים], בעוד שכל מי שמתחתיו עשה כל מה שרק אפשר כדי לנצח אותו בנקודות התורפה האלה, על פי עצתו של rubyakerman.

ההבדל בין הפרמטרים השונים שעליהם בוחרים לעבוד הוא שלמרבית הפרמטרים יש ציון חלקי בעל גבול עליון ולכן אפשר להשיג מעבודה עליהם תוספת סופית לציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לביטוי החיפוש הנתון, בעוד שבעבודה על קישורים וכפי הנראה גם על התוכן, אפשר לשפר את הציון המשוקלל עד אינסוף (על כל פנים עד שיהיה גבוה משל ציוני כל המתחרים).

הבדל אחר בין העבודה על פרמטרים שונים הוא ביעילות העבודה במונחים של תפוקה לשעת עבודה, משמע התוספת לציון המשוקלל שנוצרה באותה שעת עבודה.
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
הוא עושה אסטרטגית כובע שחור הוא קודם נתן לאתר לעלות עם 2000+ שכל דף מוביל לכל הדפים באתר
http://www.google.com/search?hl=en&filter=0&lr=&ie=UTF-8&q=site:k.co.il
 ולמעשה עשה סוג של סופר אינטרלינק סייט שמצד אחד מצוין למנוע החיפוש מצד שני לא ידידותי למשתמש, דבר שני עשה אינדוקס מהיר של כל הדפים השתמש בגלגי לינקים וסקריפטים שרק המנוע חיפוש יקרא את הדפים והגולשים לא יראו והספים את הלינקים וגלגלים המובילים לאתר סך הכל יש לו +1000 לינקים שכל לינק כזה מחומר לעוד שרשרת לינקים אחרת שנותנת לו לינק גו'ס.  
 דאג שהאתר יאונדקס טוב מאוד ואז בתור דף הבית הוא שם תמונה של אתר בבניה שהגולש יראה אבל הבוט רואה משהו אחר!!! די כבר עם החפירה על זה מצאתם יוצא דופן כל הכבוד לכם זה לא עובד ככה, וגם האתר הזה ירד בקרוב ולא ישאר לכם שום טיעון.זה סך הכל אתר שהצליח לעבוד על גוגל SO WHAT???

אני רוצה שתביא לי עוד 10 אתרים כאלה בבקשה

ואני יביא לך 100K אתרים עם מיליון חיפושים בכל שפה שהצליחו בזכות בנייה נכונה ובלי כל מיני סקריפטים ב99 דולר.

בקשר ל10000 מכוניות אני לא אומר שתעבוד על הכל ותנסה להיות מושלם בהכל פשוט תתחשב בכל הפרמטרים בעת העבודה תדע את הפרמטרים נכון שחשוב להתמקד אבל גם בהתמקדות ביצוע של ידע תוך כדי ביצוע היעד המרכזי אף פעם לא מזיק.

רלוונטיות של חומר זה הדבר הכי חשוב שיש אחרי זה[לפחות מה שגוגל באים לעשות] אחרי זה בניית קישורים אבל גם לזה יש גבול עליון שזה כבר לא משפיע ובמילים שהתחרות בהם גדולה ואני מדבר על חיפושים 1M+ אם תבדוק את 10 המקומות הראשונים יכול מאוד להיות שבמקום הראשון יהיה אתר שיש בו הרבה פחות לינקים ממקום ה10 כי באיזה שהוא שלב אולגריתם של הלינקים נכנסים מגיע לרף העליון שלו ואז האולגריתמים של רלוונטיות אמינות וכל שאר החברים מחליטים החלטות ששוות הרבה מאוד כסף...


בכל מקרה אני לא איזה גאון גדול אבל ככה אני רואה את הדברים ורוב הסיכויים יש לך יותר ידע ממני אבל השיטה שאני עובד בה עובדות לי כל פעם מחדש בינתיים ויש לי עוד כמה שיטות גיבוי במקרה שפנדות יבואו לאכול את האתרים שלי אז אני ימשיך בשיטה שלי.

ואני מאחל לך שתצליח בדרך שלך.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 24/01/19 על ידי avrahammer 160 צפיות
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
–1
שאלה נשאלה על ידי 7/09/12 על ידי גלית גרסיאל 540 צפיות
...