◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
482 צפיות

שאלה האם כדאי להוסיף?

על ידי 690 צפיות
שלום, המליצו לי הרבה להוסיף אפשרות כזאת מטה לאתר, כדאי לאפשר ללקוח גישה נוחה יותר לעמודים באתר.

האם זה נחשב כספאם? האם זה טוב לקידום? והאם זה מזיק לאתר?

צפו בתמונה מתוך אתר גרופון - http://www.groupon.co.il/

החלק נמצא הכי למטה, טיפה מעל הזכויות יוצרים.

ראו תמונה בנוסף:

אז האם כדאי לעשות את הפעולה הזאת? מבחינה אחת נראה לי שזה ייצור חווית משתמש נוחה יותר. אך בעייני גוגל האם זה יזיק לאתר או לקידום שלו?

תודה, ואשמח לתשובה.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הקישורים שהצגת מובילים לאתרים אחרים של קבוצת groupon, אז בוא נדבר על קישורים שמובילים לדפים פנימיים נוספים באתר, בנוסף לקישורים שבניווט שבראש הדף. השוואת מספר הכניסות לדפים הפנימיים מהניווט עם מספר הכניסות לאותם דפים מתחתית הדף היתה יכולה לספק לך אינדיקציה מסויימת האם מבחינת המבקרים הקישורים מהתחתית שימושיים עבורו, בתנאי שבנית את האתר באופן שמאפשר לך להבחין מאיפה בדף יצא הקישור שבו השתמשו כדי להיכנס לדף הפנימי.

בעיקרון: מה שמוסיף נוחות ועניין לחווית המשתמש מועיל לקידום בגוגל. הבעיה היא שאתה לא יכול לדרוש ממבקרי האתר שלך (!) למלא שאלון שבו יציינו האם הקישורים בתחתית הדף שיפרו את חווית המשתמש שלהם (על רקע חווית משתמש כללית חיובית בדף, או על רקע חווית משתמש כללית שלילית בדף) או שהקישורים גרעו מחווית המשתמש שלהם (על רקע חווית משתמש כללית חיובית בדף, או על רקע חווית משתמש כללית שלילית בדף).

גם גוגל לא יכולים לדעת את זה, והם מקבלים מהמבקרים רק מידע כללי על רמת שביעות הרצון (איכות חווית המשתמש) היחסית מהביקור, בהשוואה לביקוריהם באתרים המתחרים.
על ידי 690 צפיות
אז כדאי להוסיף תאפשרות? הכוונה שיהיה נוח לגולש לבקר בדפים בצורה יותר נוחה וקלה. ולא הבנתי ממש איפה התשובה, האם כדאי להוסיף או שלא?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
את התשובה היותר מפורטת כתבתי מעלה. התשובה הקצרה היא שאי-אפשר לדעת, וכל מי שמתיימר לדעת חייב לנמק על סמך מה הוא מתיימר לדעת. אתה לא יכול להחליף את גוגל כמו שאתה מחליף חלקי מחשב שאתה לא יודע לתקן.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם תתאים, תאפיין, תעצב ותטמיע פוטר שייצור חווית משתמש נוחה יותר, אין שום סיבה שהוא לא יתרום הן לגולשים והן ל "קידום".

אם בחפיף תזרוק כמה קישורים בפוטר, תדחוס בהם אנקורים ומילות מפתח ספק אם יתרמו, כמו שיפגעו
על ידי 690 צפיות
למה אני יעשה משהו דומה כמו של גרופון רק קישורים לעמודים האתר, ולא סתם נכתוב קטגוריות, לדוגמא מאמרים: השמות של המאמרים, דפים, השמות של הדפים, חנות השמות של המוצרים, וכן הלאה..

ויש לציין לא מילות מפתח, רק קטגוריות, ושמות של העמודים.

אז מה בכל זאת אתה אומר כדאי לעשות בצורה שהצגתי?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אליחי, במירוץ מרתון באולימפיאדה רק שלושת המצטיינים זוכים במדליה וכל השאר רצים 42 ק"מ בלי להרוויח כלום. אתה, אולי בשל ההכשרה הטכנית שלך, מסתכל כל הזמן מה עושים האחרים ולא שואל איך להצטיין (!) מעל כל האחרים. רק אם תצטיין מעל כולם, משתמשי גוגל ידחפו אותך למקום הראשון.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא, לא כדאי.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 21/11/14 על ידי גוגלו 240 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 29/07/13 על ידי מעיין 120 צפיות
...