◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
464 צפיות

תנועה נוספת לאתר

על ידי 690 צפיות
חוץ מפייסבוק, קמפיין פרסומי של גוגל (Google AdWords)
החלפת קישורים
גוגל +
אינדקסים

איך אוכל להביא תנועה נוספת לאתר..

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
רישום באינדקסים לא מביא תנועה לאתר. החלפת קישורים יכולה להביא תנועה רק בתנאי שבאתר המקשר אליך מקדישים מאמץ מוצלח לשכנע את המבקרים שלו שכדאי להם מאד לבקר גם באתר שלך. עצם קיומו של קישור איננו מבטיח שישתמשו בו.
על ידי
אז איך בכל זאת מביאים תנועה לאתר
על ידי 620 צפיות
הייתי מסייג ואומר שהחלפה מוגזמת של קישורים עלולה לעורר את זעמה של גוגל.
מעבר לזה ישנם עוד מדיות חברתיות שלא ציינת כמו לינקדין, טוויטר
אבל העצה הכי טובה שאוכל לתת לך כדי להביא תנועה לאתר היא על ידי יצירת תוכן מקורי ואיכותי. זה הדבר שהכי חשוב לגוגל וגם הכי חשוב לאנשים שמבקרים באתר שלך = זה הכי חשוב לך.
בהצלחה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
SeoWho, עצם קיומו של תוכן מקורי ואיכותי לא מביא תנועה לאתר. כדי שתיווצר תנועה צריך שהתוכן יהיה עוד יותר (!) מקורי ועוד יותר איכותי מהתכנים המקוריים והאיכותיים של תוצאות החיפוש המתחרות, אחרת איך הדף יטפס לאחד המקומות העליונים? וכאן נכשלים כולם, גם משום שאינם מבינים את ההבחנה הזו, וגם משום שהצעת המחיר ללקוח חייבת להיות הכי יקרה.

כאן צריך גם להזכיר את הבעיה של ביטויי חיפוש שמי ששואלים אותם במספרים גדולים מעדיפים דווקא תוכן קצר בשפת רחוב שמאשר את הדעות הקדומות שלהם, ואת הצורך ביצירת תנועה ראשונית בהיקף שמספיק למדידת רמת שביעות הרצון היחסית של  המבקרים.
על ידי 620 צפיות
אני לא מבין למה אתה מתכוון שאתה אומר "עוד יותר מקורי". מקוריות בהגדרה היא משהו חדש שלא קיים במקום אחר. וזה מביא תנועה מהסיבה המאוד פשוטה שזה יוצר חווית משתמש טובה וזה עונה על הדרישה של הלקוחות שלך. לגבי סגנון הכתיבה זה מאוד אינדיבידואלי לטעמי לנישה שבה מדובר.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מקוריות היא מדרג ולא עניין של כן\לא. בוא נניח למשל שבטקסט בעל 1,500 מילים יש רעיון מקורי אחד, שלא קיים בשום טקסט אחר באותו הנושא, בעוד שבטקסט אחר של 1,500 מילים יש חמישה רעיונות מקוריים - הרי לך מדרג. מימד אחר למקוריות הוא שיעור המקוריות של הרעיון ביחס לרעיון ותיק יותר ונפוץ שהוא בא להחליף, על פני מדרג שבו אתה יכול לדרג אותו כ"שינוי קטן אבל מספיק משמעותי" עד ל"שינוי מרחיק לכת ביותר".

ועכשיו בוא נניח שהדף שלך, בעל התוכן הסופר-מקורי, על פני שני מימדי המדרג שהצגתי (ואולי יש עוד) מוצג, לאחר ש"עלה לאוויר" במקום 99. מי שאמור להתרשם מאד לטובה מהתוכן הסופר-מקורי ולדווח על כך לגוגל, באמצעות איתותי שביעות רצון עילאיים, לא זוכים לראות אותו בכלל, כי הוא נמצא כאמור במקום 99! והמערכת האוטומטית של גוגל לא יכולה לשפוט לבד את איכות ומקוריות התוכן, כי אין לה דרך להבחין בין רעיון מקורי פורץ דרך לבין שטות מוחלטת. אז איך פותרים לדעתך את הפרדוקס הזה?
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מה עם פעילות ואינטגרציה עם קהלי יעד רלוונטים בקבוצות דיון ובפורומים(בתור מישהו עם רקע טכני אני יכול להגיד שהתחום שלך פעיל ודינאמי מאוד)
כמו כן פגישות, הרצאות ופעילויות אופליין לא רק יספקו טראפיק אלא גם יבנו אמון, סמכותיות וקשרים עם שותפים ולקוחות פוטנציאלים

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 10/07/14 על ידי סיפתח 360 צפיות
2 תשובות
קולות
+1
3 תשובות
קולות
+2
שאלה נשאלה על ידי 20/03/11 על ידי rubyakerman <סגן משנה> 1.9k צפיות
...