◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
542 צפיות

כלי תצוגת כותרת

על ידי 690 צפיות
שלום, אני צריך קצת עזרה.

אני רוצה לערוך את כל הכותרות והתגים SEO שבאתר.

עכשיו שאני שם כותרת או תיאור, אני לא יכול לדעת עם גוגל יקלוט את הכול או ימחוק חצי.

אשמח לדעת עם יש איזה כלי או אתר שמראה את זה, זאת אומרת:

אני מקיש את כותרת הדף והתיאור. והכלי יראה לי בערך איזה זה יראה במנוע החיפוש.

אשמח לתשובה.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אין כל שימוש מעשי בכלי שאתה מחפש:

מזה כשלוש שנים גוגל מתעלם לעתים קרובות מאד מהכותרת (Title) ומתג התיאור (Description Metatag) שחיבר מקדם האתרים כדי להתאימן לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל, והוא מרכיב אותן מתוך טקסט הדף. כתיבת טקסט שיכפה על גוגל להציג בתוצאות החיפוש שלו, בפני אוכלוסיות משתמשי גוגל נבחרות, את הכותרת ואת תג התיאור שאתה (!) רוצה שיציג היא אתגר שהוא מחוץ לתחום הכישורים האישיים ומסלול ההכשרה הטכני (!) של עובדי ה-SEO.

זו גם אחת מהסיבות הרבות מדוע אני מסביר ומנמק שאין להטיל גם את עבודת ה-SEO וגם את עבודת קידום האתר על אותו עובד.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נסה את הכלי שפה:
http://moz.com/blog/new-title-tag-guidelines-preview-tool
כמו כן גם את התוסף הזה:
https://chrome.google.com/webstore/detail/serp-preview-tool/effdkahkjdmlholdbalhcdpgfiigdfbj?hl=en-GB
שהוא יותר נוח אבל לא נראה לי שמעודכן לשינוי האחרון.
אתה יכול גם להיעזר ב Screaming Frog SEO Spider שמספק כלי לתצוגה מקדימה.

קח בחשבון שהאורך של הכותרות נמדד בפיקסלים, לכן הכותרת יכולה להיחתך גם אם הכותרת קצרה וזאת משום שטקסט מודגש תופס יותר נפח.
וזאת כמובן במקרה ובו גוגל מושכת את התוכן שהוגדרת בכותרת, בהרבה מקרים היא גם משכתבת בצורה אלגוריתמית את הכותרת של הקישור שהיא מציגה בתוצאות החיפוש
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, השאלה הפתוחה היא מה שיעור שוק היעד ששואל בגוגל את ביטויי החיפוש שצויינו בכותרת ו\או בתג התיאור שחיבר מקדם האתרים, ומה שיער שוק היעד ששאל ביטויים אחרים. האם זה 95% או רק 5%? ברור שזה תלוי בהתנהגות הלשונית של שוק היעד.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אעריך שזה יותר תואם ל 5% וזאת בהנחה שהתוכן איכותי ובעל ערך
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא הבנתי. שיעור שוק היעד ששואל בגוגל ביטויי חיפוש שכלולים בכותרת ובתג התיאור של דף אינטרנט מסויים, איננו תלוי בקיומו של אותו דף ולכן גם לא בתכונותיו. כדי להעלות את ההסתברות שלפחות דף אחד מדפי האתר יתאים לביטוי שנשאל, צריך לייצר אתרים בעלי מיליוני דפים. אבל אז צריך להשקיע הון ביצירת תוכן ייחודי לכל דף, אחרת גוגל לא יציג אותם בתוצאות החיפוש.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
להערכתי ככל שהתוכן עמוק\מקצוע\מפורט יותר כך עולה הסיכוי שהכותרת שלו תשוכתב( בנוסף לכך שהוא יחשף תחת שלל ביטוים)

כמובן זה הערכה מאוד כללית ולא מבוססת, בעיקר דעה אישית שלי

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 17/10/14 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 17/01/13 על ידי natim9 200 צפיות
1 תשובה
קולות
–2
1 תשובה
קולות
0
...